MuscleMeat

10x3

Jack!

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
Beste bb'ers,

Na ongeveer een jaar een split schema wil ik over gaan op 10x3 full body schema. Ik heb gelezen dat het de vet verbranding stimuleert en de hypertrofie. Ik kan online niet zoveel vinden erover. Dus mijn vraag is heeft er iemand ervaring met het 10x3 schema?

wat is het 10x3 schema?

Beste bb'ers,

Na ongeveer een jaar een split schema wil ik over gaan op 10x3 full body schema. Ik heb gelezen dat het de vet verbranding stimuleert en de hypertrofie. Ik kan online niet zoveel vinden erover. Dus mijn vraag is heeft er iemand ervaring met het 10x3 schema?

Ja werkt goed

Dusss:bang:

Beste bb'ers,

Wat bedoel je met 10x3 schema?
Bij elke oefening 10x3? Overigens zie ik hier ook geen oefeningen of dagen oid staan dus ik denk niet dat iemand je vraag kan beantwoorden.

Ik heb een tijdlang squats gedaan met 10x3. Moet zeggen dat het behoorlijk goed was voor kracht gains. Deed 10x3 met ongeveer 1,5 minuut rust tussen sets. Als ik een set niet haalde, bijvoorbeeld 9x3 en dan de laatste 2 reps, dan deed ik volgende keer 9x3. Zo ging ik door tot ik niet meer dan 5 sets kon voltooien.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie nu pas dat het een vage vraag was. Dus even mijn schema posten. Ik train 4 dagen achter elkaar dus ma-do (A-B-A-). Heeft iemand hier op wat aan te merken of wat tips? Eerste keer dat ik me echt verdiep in een trainingsschema

WO A
Squat 10x3 45sec pauze
Deadlift 10x3 45 sec pauze
Chin up 3x10
Dips 5x10 60 sec pauze
Bicep curl dropset
20 min loopband

WO B
Di: pauze zelfde
Squat 10x3
SL deadlift 10x3
Overhead press 3x6
pull ups 3x8
Dips 5x10
20 min loopband

Vrijdag cardio

10x3 deadlifts met 45 seconden rust, RIP.

Hoezo 45 sec pauze?

• Topic Starter Topic Starter
Had ze vndg gdn en het was echt killing :/

Terug
Naar boven