XXL Nutrition

11 september een samenzwering???

En als je bijvoorbeeld kijkt naar een filmpje van het ineenstorten van de South Tower zie je het gebouw van bovenaf als een plumpudding instorten. Waar zijn dan de detonaties op lagere etages? :

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik o.a. raar vind is dat complot theoristen accepteren dat er twee vliegtuigen met bemanning zijn verdwenen. Daar wordt ook nooit op ingegaan.

Er wordt hier wel op ingegaan. Ongeveer 1 uur in de documentaire.

En als je bijvoorbeeld kijkt naar een filmpje van het ineenstorten van de South Tower zie je het gebouw van bovenaf als een plumpudding instorten. Waar zijn dan de detonaties op lagere etages? :

De lagere verdiepingen werden helemaal niet gefilmd. En als het gefilmd werd zou je het hoogwaarschijnlijk toch niet zien door al het stofwolk dat opdat moment aanwezig was.

Maar wat vinden jullie nou van dat building 7 zomaar neerstortte. Rijzen er geen vragen bij jullie op. Vinden jullie dit niet verdacht ofzo.

Niet naar het filmpje gekeken dus, je ziet daar op een gegeven moment de South Tower toch echt inzakken van bovenaf en de onderste etages zien er dan nog ongeschonden uit.

Die toren 7, hoe zit het daarmee Eric, is die door 'negatieve logische straling van verkeersvliegtuigen en dode lichamen' neergekomen?

Als ik nou zeg dat ik het ook niet weet, zit ik dan in het complot? Of moet ik gaan verklaren dat waarschijnlijk grote brokstukken geland zijn op WTC7 en niet op omringende gebouwen. Terwijl WTC7 verder van WTC 1 en 2 afstond dan andere gebouwen.

Ik weet het dus niet, probleem bij WTC7 is dat er verdomd weinig beeldmateriaal te vinden is. Pas toen het neerging is er wat gefilmd, maar dat is ook bijster weinig. Is weinig beeld materiaal dan gelijk een complot?

Nee,vroeg alleen wat je ervan vond. :) Easy on.

Ik stel voor: Een Conspiracy-evening, met op groot scherm vertolking van een conspiracy en tijdens en daarna buffet ( voor Eric veg. deel) en genoeg stof en tijd tot conversen. Een hoogstaand avondje, nu eens niet over BB maar over dit soort dingen.

Ik heb het filmpje wel gezien. Maar begrijp , de bedoeling van zo’n complot is het om het zo onopvallend te doen. Dus je kunt niet verwachten dat je bij iedere verdieping iets ziet want dan is het toch geen geheim meer.

Gast21, dat is een mooie verklaring maar zo kan je natuurlijk alles toeschuiven op een complot als bijvoorbeeld bepaalde aan een complottheorie voor geen kant deugen.

Blijf ik gewoon in de officiele lezing geloven, met enige vraagtekens over sommige zaken die geheim worden gehouden en blijf jij geloven in gefabriceerde theorieen met nog meer mankementen dan de officiele lezing.

Blijf ik gewoon in de officiele lezing geloven, met enige vraagtekens over sommige zaken die geheim worden gehouden en blijf jij geloven in gefabriceerde theorieen met nog meer mankementen dan de officiele lezing

Zoals??? Ik ben van mening dat er dusdanig vage dingen in de officiële verklaringen inzitten dat ik geen vertrouwen heb in de officiële verklaringen. Ook ben ik van mening dat het documentaire genoeg reden bied om de officiële verklaringen niet te vertrouwen.

Begrijp me niet verkeerd ik zeg niet dat ik met 100% zekerheid weet dat het een complot is. Want als ik dat wist dan is het geen complot meer. Maar ik zeg wel dat ik de hele zaak rond om 11 september vind stinken en mij nou af vraag wat jullie er van vinden.

Denk dat duidelijk moge zijn wat ik er van vind ;)

Ik verdiep me wel in vele complot theorieen. Van Illuminati tot Bilderberg, van NWO tot chemtrails, van Reptilians tot 11-9. Maar hoe meer je leest, hoe groter de gaten worden in aangedragen theorieen. En het opvallende is meestal dat die theorieen vaak uit 1 bepaalde hoek komen, personen die overduidelijk een paranoide aanleg hebben en klaarblijkelijk in iedere voor hun vreemde gebeurtenis of groepering een complot zien.

Rense, Alex Jones, Von Kleist, David Icke,Thierry Meyssan en nog vele meer. Ik begin soms meer in een complot te denken van dat soort gasten, het spuien van desinformatie om maar af te leiden van de feiten.

De volgende dingen vind ik vreemd in het artikel die jij hebt gegeven

The fact is that we still don't know why the twin towers collapsed. There are theories, but we don't know for sure.

Nou als ze niet zo een haast hadden om alles zo snel mogelijk op te ruimen dan was hier waarschijnlijk wel een antwoord op te vinden.

Secondly, the last time I looked at the real world when a plane weighing more that 70 tons and traveling over 300 mph while carrying over 10,000 gallons of jet fuel crashes into something as solid as the Pentagon, the plane disintegrates

Wanneer je op het nieuws ziet dat een vliegtuig tegen een berg enz aanvlieg zie je beelden van de brokstukken van vliegtuig. Dus ik geloof dus echt niet dat het vliegtuig dusdanig opgelost is door de impact en explosie dat er geen noemenswaardige stukken overblijft.

I don't know why it collapsed. But it was very near two huge buildings that had collapsed after being smashed into by large airplanes full of fuel. (building 7)

Dat vindt nou niet echt een bevredigend antwoord op de vraag waarom building 7 neerstortte.

Then there are the contradictory claims that fused steel beams were seen (which couldn't have been due to fires because they wouldn't be hot enough) and that the steel beams were whisked away for recycling so quickly that they couldn't be examined properly. We need those beams as evidence of a conspiracy! They were whisked away to hide the evidence! Maybe the government couldn't find an evidence room big enough to hold the steel from two 1,300 foot-high buildings and a 47-story structure.
Amerika het machtigste land ter wereld heeft geen ruimte om de zooi ergens te herbergen?
Kom op ze hebben zoveel leger basissen enz. Als ze het willen hadden ze het heus wel ergens kunnen herbergen.

I'll conclude by reminding the conspiracy theorists that the fact that I or anyone else is unable to explain this or that piece of evidence, testimony, or fact is irrelevant to whether the Bush Administration concocted an elaborate plan to stage a murderous attack on our own people to justify stripping Americans of their freedoms and to help them get Congressional and public support for going to war against other nations. The lack of knowledge on the part of others shouldn't be taken as a free ticket to speculate in accord with your own beliefs

Moet ik en andere (zoals charlie sheen ) het dan zomaar accepteren dat er gaten in de officiële verklaring zitten. Dat is toch ook iets stoms. Dien je niet als een goede burger vragen te stellen aan je overheid en dient de overheid jou niet te antwoorden. Een overheid dient de burger te dienen en niet andersom. Als de Bush administratie complot theorieën de mond willen snoeren waarom spelen ze geen open kaart en open ze een nieuw onderzoek naar de zaak 11 september.

Valt me ook op dat de schrijver vaak als argumenten gebruikt “maybe”.

Omdat hij het net zoals alle anderen ook niet weet. Je kan antwoorden geven met een grote waarschijnlijkheids gehalte, maar 100% zeker zijn over bepaalde zaken wordt erg lastig.

Wat vaststaat zijn de feiten dat vlucht 11 en 175 het WTC inknalde. Van de eerste zijn weinig beelden maar genoeg om er uit te maken wat voor vliegtuig het was, van de tweede zijn legio beelden.

Een hoop andere zaken kan je vrij stellig zeggen dat het zo is gegaan zoals in de officiele lezing. Complot theorieen bevatten op dat gebied nog grotere gaten dan wat er algemeen wordt aangenomen.

Kijk is EricR

wat heeft dit met elkaar gemeen.

http://www.youtube.com/watch?v=hr2TFLlA3jA

bij Deze gecontroleerde neerhaling zie je ook rook wolkjes/flitsten aan de zijkanten
en dat zag je ook bij de twintowers.

Houston, als je nou eens goed naar een WTC filmpje kijkt zal je zien dat het onderste gedeelte gewoon blijft staan terwijl vanaf boven de boel instort. Het zakt als een plumpudding in elkaar en niet zoals bij een gecontroleerde vernietiging dat alle etages tegelijk worden opgeblazen.

Terug
Naar boven