Fitness Seller

12 of 16 weken primo?

2 vials primo per week is zo om en nabij de 100 eurie per week, test er nog bij :p Zo duur heb ik ze nog nooit gehad hehe. Succes ermee bro, ben benieuwd hoe 't bevalt. Hoe ga je dat doen met injecteren, bedoel 24 ml zet je niet in 1 keer? Haha

Ik zit nu nog op 10 amps dus dat deel ik op in 2 x 4.8 ml + 1 x 2.4 ml. Amps zijn lichtelijk overvuld dus dat is mooi meegenomen. Of ik die 2000 primo uberhaupt ga doen moet dus nog bezien worden als ik in de komende weken positief ben over het resultaat.

Welk merk primo heb je bro? Aangezien je het over amps hebt vermoed HG, maar die zullen niet overvuld zijn?

Bayer, omdat de inhoud waarschijnlijk gekalibreerd is op één enkele injectie zit er iets meer in zodat je exact 1 ml in de spuit optrekt maar als je meerdere ml's per spuit pakt dan neem je de hoeveelheid die normaal in het verloopstuk en in de naald blijft hangen ook mee. Daarnaast gebruik ik dezelfde spuit voor meerdere injecties (wel andere naald iedere keer) zodat ik maximaal profiteer van de overvulling. Let wel, in medische context is 1 ml of een 1/2 ml een acceptabele dosering en zou de vulling die blijft zitten na de inject relatief meer uitmaken t.o.v. hogere doseringen.

Tren en primo is dat dan geen mooie combi voor lean gains ?

2 gram primo l0l0l00l0l happy gaining!

• Topic Starter Topic Starter
De klassieke typfout ofc. :p

Ik trek 12 ml uit 10 amps dus inderdaad 1200 mg. Voor primostandaarden is dat niet heel extreem aangezien het een redelijk zwak middel is. Tren @ 500 mg had ik liever gehad maar dat middel trek ik maar voor betrekkelijk korte perioden en het heeft invloed op mijn functioneren. Vooralsnog ga ik deze dosering aanhouden voor ~20 weken in een cut/recomp en als dat me bevalt misschien een bulk met 1000 test, 2000 primo en oxy.

1200mg primo en 1000mg test? Fuaaack :D
Ik vindt 7ml wel even genoeg..
Vraag me af hoe je die 14ml doet zetten?

BTW iemand anders nog ervaring (of advies) met 600 primo en 250 test voor 16 weken?

Laatst bewerkt:
1200mg primo en 1000mg test? Fuaaack :D
Ik vindt 7ml wel even genoeg..
Vraag me af hoe je die 14ml doet zetten?

BTW iemand anders nog ervaring (of advies) met 600 primo en 250 test voor 16 weken?
Ga je kickstarten of eindigen met iets van korte esters of orals?

Ik heb een gelijkaardige kuur gedaan in 2011/2012, alleen was die 20+ weken en verliep het herstel bijzonder vlot.

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 01:17 ----------

Tren en primo is dat dan geen mooie combi voor lean gains ?

denk dat het wat zonde is om primo naast tren te zetten, zou er dan eerder mast naast zetten. Maar lean zullen de gains wel zijn alleszins :-)

Ga je kickstarten of eindigen met iets van korte esters of orals?

Ik heb een gelijkaardige kuur gedaan in 2011/2012, alleen was die 20+ weken en verliep het herstel bijzonder vlot.

Ben ik nog niet echt over uit, iig niet met orals. Wat raad je aan dan? Test Prop of Mast? :D

denk dat het wat zonde is om primo naast tren te zetten, zou er dan eerder mast naast zetten. Maar lean zullen de gains wel zijn alleszins :-)

Op GH15 zijn ze er anders erg over te spreken, sommigen zeggen zelfs dat primo de tren sides onderdrukt!! Daarnaast gebruiken steeds meer mensen primo in een cutkuur, wederom is op GH15 200 mg primo ace ED niet ongewoon in een prep. Vuistregel is dat 1000 mg primo ongeveer gelijk staat aan 300 mg tren ace.

Op GH15 zijn ze er anders erg over te spreken, sommigen zeggen zelfs dat primo de tren sides onderdrukt!! Daarnaast gebruiken steeds meer mensen primo in een cutkuur, wederom is op GH15 200 mg primo ace ED niet ongewoon in een prep. Vuistregel is dat 1000 mg primo ongeveer gelijk staat aan 300 mg tren ace.

Oke 1:3 ratio dus. Ik hoopte eerlijk gezegd op 1:2

Oke 1:3 ratio dus. Ik hoopte eerlijk gezegd op 1:2

Dat valt mij inderdaad ook tegen maar je kunt primo gelukkig maandenlang (zelfs jaren) op redelijk hoge dosissen gebruiken zonder sides waardoor je op de lange termijn tren kunt evenaren. Op jesse na ken ik niemand die een jaar tren kan verdragen.:p

Dat valt mij inderdaad ook tegen maar je kunt primo gelukkig maandenlang (zelfs jaren) op redelijk hoge dosissen gebruiken zonder sides waardoor je op de lange termijn tren kunt evenaren. Op jesse na ken ik niemand die een jaar tren kan verdragen.:p

Daar heb je wel gelijk in ja. De agressie is mij echt teveel.

Primo Ace ben ik hier nog nooit tegen gekomen, iemand anders wel?

Denk dat ik er wel ongeveer uit ben, het gaat de volgende kuur worden:

1-16 500mg Test E e7d
1-16 600mg Primo e7d
18 -... Nakuur Nolvadex 20mg minimaal 4 weken + Aromasin 20mg 2 weken

vraag me ook af hoe je zoveel ml wilt gaan weg zetten.

Ik zit nu op hmm. 9.5ml per week ongeveer en vind dit eigenlijk qua ml's al veel te veel ( 5ml primo, 3.5ml tren EW, 1ml test)

ja ik doe vaak zondags altijd de primo+test in glutes en dan eOd 1ml tren A wissel k af tussen linker/rechter quad

Terug
Naar boven