jody
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
12 vind ik nog echt wel te beetje te jong. Op die leeftijd maak je nog niet echt veel test aan dus is het ook moeilijk om echt spieren op te bouwen. Denk eerlijk gezegd ook niet dat een gym binnenkomt die hem laat trainen.
Cardio zou geen kwaad kunnen zoals roeien of bodyweight oefeningen.
Maar is kickboxen niets voor hem, een zeer gode cardio + kleine kracht training
in elke seriueze zaal zullen ze hem geen abbonement verkopen denk ik
Maar ik ben er van overtuigd dat KT niet slecht is voor een 12jarige mits goede begeleiding & geen zware gewichten etc.
gewoon omdat ik niet naar de gym mochtBedankt voor de reacties allemaalMaar ik ben er van overtuigd dat KT niet slecht is voor een 12jarige mits goede begeleiding & geen zware gewichten etc.
Hij is 1m47 & weegt een 55kg, vrij hoog vetgehalte, schat toch wel rond de 20%
Natuurlijk moet 'ie aan cardio doen, maar als hij dat in combinatie met KT zou kunnen doen is het veel 'leuker' voor hem
EDIT: Ben dus Fico op een vriend zijn profiel, ongelukje
Geen probleem imo. Ik ben op m'n 15e begonnen en bij mij gaat het heel goed. Laat hem rustig beginnen.
Twaalf jaar is volgens mij toch wel wat jong om al met gewichten aan de slag te gaan.
...Als hij toch KT wil doen houdt hij het beter op opdrukken, chins en buikspieroefeningen...
Laag gewicht is nergens voor nodig, laat hem normaal trainen.
Al die voorzichtigheid is nergens voor nodig.
) deed ik 4 tot 5 keer per week trainen in het zwembad.