Fitness Seller

14 Jaar en creatine

Die bull shit van 18 uitgegroeit hebben we hier nu vaak genoeg gehoord. Lees je fatsoenlijk in of hou je bek.

wat weet jij der nou van dan ! je komt net om de hoek kijken mafketel !
wacht maar over 40 jaar heb je spijt ;)

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Die bull shit van 18 uitgegroeit hebben we hier nu vaak genoeg gehoord. Lees je fatsoenlijk in of hou je bek.

wat weet jij er nou van ! je komt net om de hoek kijken , mafkees!
wacht maar over 40 jaar jonge ;)

lees de stickeys en kom erachter dat ik gelijk heb, . En btw jij bent zelf ook 18 dus ga niet bijdehand doen met over 40 jaar krijg je spijt enzo en ik krijg eerder spijt dat ik niet eerder ben begonnen dan 17.

hoogspringen, basketballen is ook slecht,zelf slechter dan fitness.

JE kan het wel gebruiken hoor (ik doe het zelf ook), Maar vergeet niet voordat je het gaat gebruiken ga eerst ff goed 2 a 3 maandjes een goeie eeschema gebruiken en post die hier ff anders. Waneer je het lukt je zelf goed aan de eetschema te houden moet je het proberen eerste vier weken zou ik ff een weekje wel en weekje nie gebruiken om te zien hoe je lijf erop reageert. Lees eerst de info en alles over creatine en nog een tip voordat je creatine gaat kopen kijk beter niet naar de prijs maar naar de kwaliteit en veel suc6 man.:D

Jou posts gelezen te hebben ben ik er van overtuigd dat ik er meer dan jij van af weet, 'nielsvdd'.

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Krachttraining belemmert de groei niet en levert ook geen andere (potentiele) fysieke belemmeringen. Lees je eens in alvorens je jezelf voor schut zet.

gravedigger alert

Terug
Naar boven