XXL Nutrition

14 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

NoShitSherlock.jpg

Nog ni gelove.
Ik zal zo snel mogelijk foto's ier op zette.
ge zult zien da ik geen enkele steroide gebruik + ik train ni voor te
stoefe me mijn lichaam, ik train om mense zoals u in elkaar te slage.
stoer, maar met jou stats wil ik wel geloven dat je geen steroide gebruikt. (no offence)

Nog ni gelove.

En je wou zeker beginnen met mij?
Normaal sla ik geen kinderen ko maar kom maar op mafkees.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog ni gelove.

niemand verdenkt je ook van steroiden te gebruiken:rolleyes: maar toch staat er in je begin post iets over steroiden ...

zou idd maar eens beginnen te lezen en wat kennis op doen, want zo te zien is er daarvan veel te weinig op dit moment.
in plaats van direct de held uit te hangen op het internet met een gigantische slechte spelling;) je reputatie gaat hiervan niet echt omhoog

Begint een goed topic te worden. :)

niemand verdenkt je ook van steroiden te gebruiken:rolleyes: maar toch staat er in je begin post iets over steroiden ...

zou idd maar eens beginnen te lezen en wat kennis op doen, want zo te zien is er daarvan veel te weinig op dit moment.
in plaats van direct de held uit te hangen op het internet met een gigantische slechte spelling;) je reputatie gaat hiervan niet echt omhoog

Gelijk ban van forum, met zo'n taalgebruik!

whahaha een kungfu panda met 20% BF. met je 14 jaar breekt men jou hier zo in 2 man.
hahaha moet weer even denken aan die familefeestjes waar al je 14 jarige neefjes met je willen stoeien

• Topic Starter Topic Starter
whahaha een kungfu panda met 20% BF. met je 14 jaar breekt men jou hier zo in 2 man.
hahaha moet weer even denken aan die familefeestjes waar al je 14 jarige neefjes met je willen stoeien

u 14 jarige neefjes hebbe zeker nog nooit een makkak neergestoke??

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Als gij mijn strafblad zou zien zou ge van angst terug in de k*t van u dikke moeder kruipe

:roflol: heb ff abbo genomen, goed topic.

zucht.hou op jongentje

whhahaha ga jij nou maar de hele dag met je mammies keukenmes voor de spiegel dstaan romen hoe je ooit al die jongens die je pesten een lesje gaat leren . het woord k*t is nog te mans voor je

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven