MuscleMeat

148kilo 1.93M HELP

pieter1330

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
148kg
Beste dutchbodybuilding leden,

ik heb besloten om mijn leven te verbeteren en af te vallen, alleen heb ik hierbij wel hulp nodig.
zouden jullie mij tips tricks willen geven hoe ik dit kan berijken. en wat ik zou kunnen gebruiken van de body&fitshop. ik train nu 4 keer per week maar ik ben atijd zo moe tijdens het trainen verder ben ik ook op dieet met Afslank Eiwit van body&fitshop. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij hiermee zou willen helpen.

Groet,

Pieter

Verwacht van supplementen geen wondermiddel. Je moet eerst zorgen dat je voeding op orde is. Post je voedingsschema eens.

Even een account aanmaken en een post plaatsen of wij je willen helpen.
Natuurlijk kan dat, lees de stickys hier op het forum, bereken je onderhoud en ga daar 500 kcal onder zitten, stel een goed en gezond eetschema op en train daarbij hard. De resultaten komen vanzelf wel :)
En ja, naar het trainen is het toch normaal dat je moe bent? Anders train je niet hard genoeg.
Succes!

Met jou gewicht zou ik 1000kcal onder onderhoud gaan zitten. Met 500kcal verschil zal het echt heel traag gaan. En ik denk niet dat je hiervoor krachttraining gedaan hebt dus ik zou me nog niet erg druk maken om spiermassa verlies door een hoog Kcal tekort. Beter eerst goed afvallen.

Bereken je onderhoud, maak een voedingsschema en post die hier op dbb.

ik zou niet gaan crashen maar rustig aan gaan afvallen
zodat je huid de tijd heeft om als het niet te gerekt is weer mee te laten krimpen

anders te veel los vel en dat gaat je ook storen denk ik
rustig aan op 500 cal min en cardio doen
krachttraining kan er ook wel bij voor wat spier behoud zou jammer zijn als dat ook erg afneemt

en voor je training eventueel wat cafeïne of een pre voor wat meer energie tijdens de training

verwacht van hulp voeding uit potten niet al te veel beter gewoon je voeding goed afstemmen

Mwa, denk zelf dat je ook wel meer als 500kcal per dag onder je onderhoud kan zitten en niet veel huidoverschot krijgt al op een kort termijn, dat komt echt pas als je zoveel vet hebt verbrand. Krachttraining zou ik sws mee beginnen, stimuleert je vetverbranding en maakt je lichaam gewoon sterker wat je nodig zult hebben. Qua spierverlies kan je natuurlijk zelf het beste inschatten, maar ik zou gewoon tussen de 700-1000kcal per dag cutten.

Gewoon minder eten dan je deed en meer bewegen, daar heb je geen supplementjes voor nodig.

Succes!

Zou ook gaan werken zoals hierboven: Hard knallen op de krachttraining, zo hard dat het bijna een cardiosessie gaat worden, en dan combineren met lichte intensiteit cardio. Verder gewoon een cutschema opstellen, 500-700kcal onder onderhoud en dit een aantal weken proberen. Gaat dit te traag kan je nog aanpassen waar nodig.
En zoals hier reeds vermeld, verwacht geen wonderen van supplementen. Deze mogen slechts dienen als ondersteuning van een goed voedingsschema. Als je echt de knop wilt omdraaien zou ik toch aanraden om bij een voedingsdeskundige te gaan en een programma op maat laten opstellen. Zal makkelijker zijn om je doel te halen denk ik!
Alvast veel succes!

Terug
Naar boven