MuscleMeat

15 april. Niet tanken!

ik tank niet

Waarom zou je dit op een zondag doen, dan zijn er sowieso al weinig mensen op de weg

Dit brengt de oliekartels aan het beven!!!!

dat bericht circuleert al flink op facebook idd.

mensen die hier aan mee doen :roflol:

juist wel tanken! alle oliebronnen opmaken!11!!!!

En wie gaat me naar de andere kant van Nederland brengen dan?! OP??

Als iedereen nou is de shell een week links laat liggen, en massaal bij de pb gaan tanken gaat die prijs sowieso wel omlaag. Maar aangezien de helft van de automobilisten tanken op kosten van de zaal gaan dit soort pracht ideeën niet werken helaas. Want dan zou een flink deel van de mensen mee moeten doen.

zondag mag ik van de kerk mijn auto niet gebruiken en geen geld uitgeven, jesus is the solution!:engel:

Sounds legit.

Ik tank gvd wanneer ik wil.

ik hoef deze maand sowieso niet meer te tanken :trollface:

Auto staat tegenwoordig gewoon stil, niet leuk meer zo. Fietsen ftw

Ik ga zondag ff flink tanken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb geen auto maar op 15 april ga ik uit protest voor die ketting-spam maar eens wat jerrycans vol tanken.

Is complete bullshit, in april 1997 was er helemaal niet zo een actie.

Contrary to what's stated above, there was no nationwide "gas out" in 1997. There was one in 1999, and it did generate media attention, but it didn't cause gas prices to drop 30 cents per gallon overnight — in fact, it didn't cause gas prices to drop at all. Despite the popularity of the chain letter, the 1999 boycott attracted few active participants and was completely ineffectual.

bron: http://urbanlegends.about.com/od/government/ss/April-15-Gas-Boycott.htm

En als je de 15de niet de tankt doe je het de 16de wel of van tevoren op de 14de, dus ze hebbn sowieso hun geld al binnen.

Als ik moet tanken ga ik tanken, punt.

Terug
Naar boven