MuscleMeat

15 april. Niet tanken!

En heeft het wat geholpen? nee dus...
Dat kan een kind van 12 nog bedenken dat het geen enkele nut heeft.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 14:41 ----------

Auto staat tegenwoordig gewoon stil, niet leuk meer zo. Fietsen ftw
Dan kan je de auto beter weg doen want je betaald altijd nog verzekering en belasting, ook al gebruik je hem niet.
je hebt dus nu dubbel verlies.

shell a9 amstelveen is ie gezakt

Hoeveel betaal je daar dan? Stond vorige week woensdag nog op 1.88 euro voor Euro 95 volgens mij :rolleyes:

1.87

Hier 1,72 in leeuwarden. Leuk rijden met een 6pitter. Toch niet meer normaal.

Als je uitrekend wat je nu meer betaald aan benzine dan normaal, en wat je er anders mee zou doen, zou 't niet zoveel uitmaken vind ik.

Maargoed zo kan je alles wel laten zitten voor wat 't is.

Ik tank btw bijna nooit langs de snelweg. Shell (Kooimeer) stond die woensdag op 1,78eu en de onbemande Shell 1km verderop waarschijnlijk nog lager.. In m'n scooter tijd was het nog 1,10eu zo'n beetje :)

Tanken moet je toch wel, maar als je een 6 pitter rijdt is het best pijnlijk inderdaad, maar daar kies je wel zelf voor natuurlijk.. :D

People should not be afraid of their government, the government should be afraid of their people.

Jammer genoeg zijn we allen kuddedieren.

People should not be afraid of their government, the government should be afraid of their people.

Jammer genoeg zijn we allen kuddedieren.
zodra je je kop uitsteekt boven het maaiveld, wordt ie afgehakt. zo zijn nederlanders dan ook wel weer

Binnenkort gaat de prijs wel dalen, of denken jullie echt dat een varken als Jan Kees de fiets pakt? :roflol:

Dit zou meer doen:

truckers hebben vandaag het werk neergelegd uit protest tegen de hoge brandstofprijzen. De vrachtwagenchauffeurs hebben verspreid door het land meer dan 60 blokkades opgeworpen, wat voor nogal wat overlast zorgt.

Terug
Naar boven