AndroidHealthClinic

15 april. Niet tanken!

okay 15 april geen bier dus

hahaahahahah wat een actie geweldig

Ik zei het al in het andere topic, maar de belasting op brandstof kan makkelijk lager. Het grootste deel van de benzineprijs is belasting en daar is zeker wat aan te doen. Dit soort acties zullen niet veel nut hebben, maar het is imo gelul dat we 1,85 betalen omdat een vaatje olie duurder is. Er zijn genoeg landen die net zo veel betalen voor een vaatje olie waar de prijs aan de pomp de helft is van die van in NL.

Ik zei het al in het andere topic, maar de belasting op brandstof kan makkelijk lager. Het grootste deel van de benzineprijs is belasting en daar is zeker wat aan te doen. Dit soort acties zullen niet veel nut hebben, maar het is imo gelul dat we 1,85 betalen omdat een vaatje olie duurder is. Er zijn genoeg landen die net zo veel betalen voor een vaatje olie waar de prijs aan de pomp de helft is van die van in NL.

Tuurlijk kan de prijs omlaag,, maar dat gaan ze echt niet doen vanwege deze actie. Daar hebben ze gwn maling aan, degene die er over gaan verdiene genoeg dus wat hun 't schelen... ze zullen de benzine ook wel declareren daar in Den Haag

Van de benzineprijs is ongeveer 63% belasting. Op 1 januari 2011 betaalde je al 73 eurocent accijns per liter benzine. En dan nog eens 19% belasting. Dus ik wordt een beetje moe van dat gelul dat de benzine niet meer te betalen is omdat de olie zogenaamd bijna op zou zijn. Het is gewoon een dikke spekkerij voor de staatskas, geld wat ze met miljarden de prullenbak in fl*kkeren. Dus gewoon lekker vlammen met die benzine voor de helft van de prijs en minderen op andere uitgaven.

Ze kunnen de belasting wel omlaag gooien, maar het moet toch ergens vandaan komen.

Ze kunnen de belasting wel omlaag gooien, maar het moet toch ergens vandaan komen.

Klopt,, maar er zijn zat dingen waar ze 't vandaan kunnen halen... Heb natuurlijk geen boekje liggen met alles wat gesubsidieerd wordt, maar reken nou maar dat er makkelijk wat vanaf kan.

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/dossier/33115/kst-33115-3

"Uiteindelijk wordt uit de opslag jaarlijks € 1,4 miljard euro gedekt. Naar verwachting zal in 2028 de opslag duurzame energie per gemiddeld huishouden op kunnen lopen tot circa € 120 per jaar inclusief BTW."

http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas...aties/artikelen/archief/2011/2011-3497-wm.htm

"Er is in de afgelopen 20 jaar ongeveer 3 miljard euro geïnvesteerd in windmolens."
"In 2010 ontvingen de producenten ongeveer 360 miljoen euro aan steun."

http://www.rtl.nl/components/financ...eco-bouwt-nieuw-windmolenpark-op-noordzee.xml

"Het windpark levert stroom aan een middelgrote stad en kost tussen de 400 en 450 miljoen euro. De subsidie loopt in 15 jaar op tot bijna 1 miljard euro"

En bv nog dit:

Het gaat voor 2010 om een totaal van maximaal € 8 147 miljoen aan
verplichtingen (in plaats van de in de begroting 2010 begrote € 17,4
miljoen). adempauze, slik even, slechts een verschil van 8,1 miljard Euro gemeenschapsgeld.

Deze verplichtingen zijn het gevolg van:
• de openstelling van de SDE voor 2010, exclusief Wind op Zee, met een
subsidieplafond van € 1 955 miljoen (EZ, 2009b);
• een aparte tender binnen de SDE voor windenergie op zee, met een
subsidieplafond van € 5 312 miljoen (EZ, 2009c);
• een aanpassing van de SDE voor het windpark op Urk powered by CDA, met een
geschat totaal van € 880 miljoen (EZ, 2009h).

Nog een openstaande MEP premie van ruim 6 miljard voor windmolen producent Bard.

En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Kan je de miljarden optellen? Denk dat we daar wel wat centjes van weg kunnen halen. Denk dat heel NL daarmee 10 jaar lang voor 1 euro per liter kan rijden.

Maar dat maakt niet uit, want we weten allemaal waar we het voor doen. Twijfelen aan het feit of we 10+ miljard moeten uitgeven op basis van onbewezen wetenschap is niet verstandig, of om in de wijze woorden van EricR te spreken "Er valt gewoon niet inhoudelijk op in te gaan, is net zoiets als ingaan op 9/11 complottheoristen of holocaustontkenners. Als je al iets weerlegt dan komt er vanzelf een berg nieuwe verbale diarree." Twijfelen aan die uitgaven is als het ontkennen van de holocaust.

Of krijg ik nu een kaart of gaat er een slotje op?

Laatst bewerkt:
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/dossier/33115/kst-33115-3

"Uiteindelijk wordt uit de opslag jaarlijks € 1,4 miljard euro gedekt. Naar verwachting zal in 2028 de opslag duurzame energie per gemiddeld huishouden op kunnen lopen tot circa € 120 per jaar inclusief BTW."

http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas...aties/artikelen/archief/2011/2011-3497-wm.htm

"Er is in de afgelopen 20 jaar ongeveer 3 miljard euro geïnvesteerd in windmolens."
"In 2010 ontvingen de producenten ongeveer 360 miljoen euro aan steun."

En bv nog dit:

Het gaat voor 2010 om een totaal van maximaal € 8 147 miljoen aan
verplichtingen (in plaats van de in de begroting 2010 begrote € 17,4
miljoen). adempauze, slik even, slechts een verschil van 8,1 miljard Euro gemeenschapsgeld.

Deze verplichtingen zijn het gevolg van:
• de openstelling van de SDE voor 2010, exclusief Wind op Zee, met een
subsidieplafond van € 1 955 miljoen (EZ, 2009b);
• een aparte tender binnen de SDE voor windenergie op zee, met een
subsidieplafond van € 5 312 miljoen (EZ, 2009c);
• een aanpassing van de SDE voor het windpark op Urk powered by CDA, met een
geschat totaal van € 880 miljoen (EZ, 2009h).

Nog een openstaande MEP premie van ruim 6 miljard voor windmolen producent Bard.

En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Kan je de miljarden optellen? Denk dat we daar wel wat centjes van weg kunnen halen. Denk dat heel NL daarmee 10 jaar lang voor 1 euro per liter kan rijden.

Maar dat maakt niet uit, want we weten allemaal waar we het voor doen. Twijfelen aan het feit of we 10+ miljard moeten uitgeven op basis van onbewezen wetenschap is niet verstandig, of om in de wijze woorden van EricR te spreken "Er valt gewoon niet inhoudelijk op in te gaan, is net zoiets als ingaan op 9/11 complottheoristen of holocaustontkenners. Als je al iets weerlegt dan komt er vanzelf een berg nieuwe verbale diarree." Twijfelen aan die uitgaven is als het ontkennen van de holocaust.

Of krijg ik nu een kaart of gaat er een slotje op?

Ik geef je 100% gelijk kerel, er zijn zoveel onzinnige dingen.

Helaas doet het kabinet daar niks aan en pakken ze veel op de benzine, wacht maar tot er weer een links kabinet komt.

Dan krijgen we nog 300x zoveel van die onzin projecten waar niemand wat aan heeft.

Ik ga niet tanken

Ik geef je 100% gelijk kerel, er zijn zoveel onzinnige dingen.

Helaas doet het kabinet daar niks aan en pakken ze veel op de benzine, wacht maar tot er weer een links kabinet komt.

Dan krijgen we nog 300x zoveel van die onzin projecten waar niemand wat aan heeft.

Ja mr. Samson van de Partij van de Afgunst is natuurlijk een ex greenpeace activist. Dat zijn de mannen die deels verantwoordelijk zijn voor de wetenschapsfraude van het IPCC. Hopen dat die partij de grootste wordt, dan zullen de uitgaven lekker stijgen en zal een litertje benzine snel 3 euro kosten en een kWh 50 ct. Maar om in de wijze woorden van Big T te spreken "Ja tuurlijk Rob, 99% van alle wetenschappers zit in het complot. Maar de gekken die het allemaal ontkennen, dat zijn de mensen waar je naar moet luisteren want zij brengen de waarheid aan het licht.

Zie je nu zelf niet in hoe retarded dit klinkt? Anyway, I'm out. Dit soort discussies doen me teveel denken aan 9/11 complottheorieën en andere onzin.

Mijn enige advies is: kies je bronnen beter."

Ja de linkse propaganda heeft zelfs conservatieve rechtse liberalen als onze Big T gehersenspoeld.

:roflol::roflol::roflol:WTF...

Totaal wereldvreemd die gasten... Die jongen die dat bord verkeerd hield, wtf is dat voor downy, moet bijna janken omdat ie weggestuurd is,, wat een vaag joch is dat.

Dit soort gasten zitten trouwens in elke partij, misschien moeten die partijen is een x checken op gedragsstoornissen..

Hehehe, jankerds..

Die blonde agente is btw wel lekker :cool:

@ Rob P

Confusing

:roflol: Welkom in de wereld van de duizenden miljarden die er goed in is om te brainwashen waar nodig. Daar kan geen linkse milieulobby tegenop. Zoek eens op hoe groot de aardolie industrie is en hoe groot de belangen dus zijn. 7 olie producerende bedrijven in de top 10 van grootste bedrijven naar omzet en dan is de nummer 10 ook nog eens een bedrijf dat auto's produceert (Toyota). Bij elkaar zijn die 8 bedrijven qua economische kracht groter dan ieder land ter wereld op 4 na. Met zoveel geld is het een koud kunstje om desinformatie te verspreiden, daarbij verbleekt de milieulobby die hooguit procenten van het BNP van een land kan bepalen.

Voor zover ik weet kost en fossiele brandstof industrie ons geen geld, en levert het vooral veel op (de gasbaten van de nederlandse gasbel zitten in de vele miljarden). Dus ik zie niet in wat het er toe doet dat die bedrijven zoveel omzetten. Ik zie iig wel dat de duurzame subsidies ons miljarden per jaar kosten, wat wij direct allemaal betalen via de stroomrekening. Dus de linkse milieulobby krijgt ieder jaar zakken met belastingcenten door hun lobby, en de fossiele industrie levert ons vooral erg veel geld op.

Verder hoeven zij geen wetenschap te frauderen om hun industrie op gang te houden. Heartland Institude ontvangt een paar miljoen, wnf en greenpeace miljarden.

Laatst bewerkt:
En is de prijs al gezakt? :roflol:

nee alleen maar hoger geworden

Terug
Naar boven