Fitness Seller

15 maanden training(rug)

ziet er goed uit.

Goed bezig maatje:D

Prima bezig! Leuk hoofd trek je ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha ja ik trek wel een beetje een vreemd gezicht maar schijt, daar gaat de foto niet om! :D

Ik weet niet waar je begonnen bent dus de opmerking kan misschien onterecht zijn
maar ik vind het nog niet super ook k*t belichting volgens mij :P

Maar nogmaals ik weet niet waar je vandaan komt qua fysiek ;).

Zou je voeding iets serieuzer gaan bekijken, had in 15 maanden toch wel iets meer verwacht moet ik zeggen. Gewoon je kcal wat opschroeven:)

vind het niet bijzonder.

• Topic Starter Topic Starter
Ja 15 maanden incl de eerste tijd minder serieus met een startgewicht van 61kg..

Netje hoor :)
Nog ietsjes meer massa en dan flink droger worden :D

Enne.. fotos en poses gaan OOK om gezicht.. je wint nooit wat als je een poepgezicht trekt XD lol

dat is een heel ander verhaal dan..altijd je before stats erbij zetten want anders weten mensen nog niks..

19kg erbij is wel netjes dude :)

Dat bedoelde ik dus ook te zeggen, nu vind ik het al een stuk beter de progressie maar het is nog steeds geen indrukwekkende rug maar dat komt nog wel ;)

15 dagen bedoel je?

Ik weet niet waar je begonnen bent dus de opmerking kan misschien onterecht zijn
maar ik vind het nog niet super ook k*t belichting volgens mij :P

Maar nogmaals ik weet niet waar je vandaan komt qua fysiek ;).

Zou je voeding iets serieuzer gaan bekijken, had in 15 maanden toch wel iets meer verwacht moet ik zeggen. Gewoon je kcal wat opschroeven:)

Dit.

Haha wat domme reacties weer hier. Hij zegt dat hij op 61kg is gestart, 15 maanden traint en nu 79 à 80kg weegt. Wat dus gewoon 19kg erbij is. Prima resultaat dus, en de voeding zal daarom ook wel goed zitten.

Gewoon zo doorgaan dus. Fatsoenlijke massa kost gewoon tijd, en voor 15 maanden trainen is dit gewoon in orde.

Haha wat domme reacties weer hier. Hij zegt dat hij op 61kg is gestart, 15 maanden traint en nu 79 à 80kg weegt. Wat dus gewoon 19kg erbij is. Prima resultaat dus, en de voeding zal daarom ook wel goed zitten.

Gewoon zo doorgaan dus. Fatsoenlijke massa kost gewoon tijd, en voor 15 maanden trainen is dit gewoon in orde.

Wie is er hier nou dom?Je had een punt gehad als TS gelijk z'n beginstats vermeld had, deze reacties zijn begrijpelijk.
Ik vind het trouwens nog steeds niet bijzonder.
Ik zie er ook echt geen 85 kilo aan af btw.

Wie is er hier nou dom?Je had een punt gehad als TS gelijk z'n beginstats vermeld had, deze reacties zijn begrijpelijk.
Ik vind het trouwens nog steeds niet bijzonder.

Misschien moeten mensen dan eerst eens een topic doorlezen (zeker als er pas 10 posts in staan) voordat ze iets roepen? Bij post #10 vertelt hij het, en vervolgens komen er 3 posts op #14, #15 en #16 van mensen die overduidelijk klikken en meteen moeten reageren.

Misschien moeten mensen dan eerst eens een topic doorlezen (zeker als er pas 10 posts in staan) voordat ze iets roepen? Bij post #10 vertelt hij het, en vervolgens komen er 3 posts op #14, #15 en #16 van mensen die overduidelijk klikken en meteen moeten reageren.

Heb je een punt, echter kan het ook zo zijn dat ze ondanks dat die mening zijn.

Terug
Naar boven