Maikel17
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 11%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja 15 maanden incl de eerste tijd minder serieus met een startgewicht van 61kg..

dat is een heel ander verhaal dan..altijd je before stats erbij zetten want anders weten mensen nog niks..
19kg erbij is wel netjes dude![]()

Ik weet niet waar je begonnen bent dus de opmerking kan misschien onterecht zijn
maar ik vind het nog niet super ook k*t belichting volgens mij
Maar nogmaals ik weet niet waar je vandaan komt qua fysiek.
Zou je voeding iets serieuzer gaan bekijken, had in 15 maanden toch wel iets meer verwacht moet ik zeggen. Gewoon je kcal wat opschroeven![]()
Haha wat domme reacties weer hier. Hij zegt dat hij op 61kg is gestart, 15 maanden traint en nu 79 à 80kg weegt. Wat dus gewoon 19kg erbij is. Prima resultaat dus, en de voeding zal daarom ook wel goed zitten.
Gewoon zo doorgaan dus. Fatsoenlijke massa kost gewoon tijd, en voor 15 maanden trainen is dit gewoon in orde.
Wie is er hier nou dom?Je had een punt gehad als TS gelijk z'n beginstats vermeld had, deze reacties zijn begrijpelijk.
Ik vind het trouwens nog steeds niet bijzonder.
Misschien moeten mensen dan eerst eens een topic doorlezen (zeker als er pas 10 posts in staan) voordat ze iets roepen? Bij post #10 vertelt hij het, en vervolgens komen er 3 posts op #14, #15 en #16 van mensen die overduidelijk klikken en meteen moeten reageren.