Fitness Seller

15jaar en proteïne

Lailalilloo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
65kg
Hallo
Ik ben een meisje van 15 en ik fitness nu al bijna een jaar. Nu wil een stapje hoger gaan en proteïne gebruiken. Over een maandje word ik 16. En nu weet ik of ik wel of niet proteïne mag gebruiken. Iemands tips ??

Waarom wil je dit gebruiken dan ?
Welkom veel plezier hier....

Meeste eten wat je in je 15 jaren hebt gegeten bevat proteine.. dus wat wil je nou weten

Meid proteine=eiwitten, en vind je gewoon terug in voeding ook. Witte vis/tonijn/kip/eieren/franse kwark noem maar op, zijn allemaal prima proteinebronnen.

Het kan maar het hoeft niet.

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedoel natuurlijk proteïne shake

Ik denk als je een stapje hoger wil je op jouw leeftijd het beste kan verdiepen in de natuurlijke eiwit//proteine bronnen. En goed op je voeding letten. Geen Redbull, snacks etc. Wat Paris90 aangeeft: Witte vis/tonijn/kip/eieren/franse kwark noem maar op, zijn allemaal prima proteinebronnen.

moet kunnen meid

Ik ben ook 15 en drink 1 shake per dag. Probeer je eiwitten gewoon uit je voeding te halen. ik heb dat ook lang gedaan maar ik eet nu zo'n 140 g eiwit per dag dus alles uit mijn voeding halen lukte niet meer. Als je je eiwitten niet meer allemaal uit je voeding kan halen kan je overwegen om eiwitshakes te gaan drinken.

140gr lukt al niet meer zonder shakes? hoe krijg je dat voor elkaar

toch nog best veel jonge mensen hier

en kijk in je voedingsschema of je tekort komt zoja dan doen zo niet dan niet doen :)

Kijk inderdaad goed naar je voedingsschema.

Je kunt genoeg proteïnen binnen krijgen uit normale voeding

Ik ben ook 15 en drink 1 shake per dag. Probeer je eiwitten gewoon uit je voeding te halen. ik heb dat ook lang gedaan maar ik eet nu zo'n 140 g eiwit per dag dus alles uit mijn voeding halen lukte niet meer. Als je je eiwitten niet meer allemaal uit je voeding kan halen kan je overwegen om eiwitshakes te gaan drinken.

Ik eet zelfs wel 225g eiwit per dag zonder shakes te gebruiken..

Hallo
Ik ben een meisje van 15 en ik fitness nu al bijna een jaar. Nu wil een stapje hoger gaan en proteïne gebruiken. Over een maandje word ik 16. En nu weet ik of ik wel of niet proteïne mag gebruiken. Iemands tips ??

Blijf veilig, BLIJF TRUE NATURAL BODYDILDOER. Voor meer informatie kijk op de true-natural-bodydildoer site van mister10 (Licensed true natural bodyildoer, tevens expert in het ontwikkelen van true natural ways of life) of volg Leroy 'Loco-Lolo' Kakiay op Facebook (beroemd true natural bodyildoer).

140gr lukt al niet meer zonder shakes? hoe krijg je dat voor elkaar

Ligt waarschijnlijk aan het feit dat ze een lagere kcal behoefte heeft dan jij. Dus als je dan 140gr eiwit consumeert gebruik je al aardig wat van je kcal ;)

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Ik eet zelfs wel 225g eiwit per dag zonder shakes te gebruiken..

En jouw kcalbehoefte zal ook bijna 2x zo hoog zijn gok ik

Gewoon doen, 1 a 2 scoops naast je normale voeding is prima. Verwacht er niet te veel van.

Ligt waarschijnlijk aan het feit dat ze een lagere kcal behoefte heeft dan jij. Dus als je dan 140gr eiwit consumeert gebruik je al aardig wat van je kcal ;)

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

En jouw kcalbehoefte zal ook bijna 2x zo hoog zijn gok ik

Precies wat JochemB zegt, ik heb een behoefte van 1800 kcal. Die 140 g per dag is ook niet heel nauwkeurig, meestal is het meer door verschil in avondeten. Kom per dag uit rond de 170 nu schat ik.

Terug
Naar boven