AndroidHealthClinic

16 jarig lichaam

Rickbeen

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Hallo allemaal.

Ik heb me sinds kort aangemeld op dit forum, ben al wat langer lid op een ander forum maar ik dacht meld me hier ook aan:)

Ik ben een jongen van 16 jaar. Ik fitness thuis, heb mezelf redelijk wat aangeschaft: Bankdrukbankje, 2x (1tje met bankje) pulley (alleen van bovenaf), barbell, 2 dumbbells, optrekstang en een boksbal(1,60). Ik heb 63 kg aan gewicht, wat in deze weken naar verhoogd naar 109, want krijg 2 dumbbells erbij en 2x10 kg gewicht.

Ik fitness nu ongeveer 4 maand serieus, lettend op voeding en hard trainen. Doe ook volleybal, laatste jaar, 2x in de week, en fiets naar school, elke dag 30 km. Als ik volleybalwedstrijd heb (1 x in de 2 week) fitness ik 3x, zonder volleybalwedstrijd 4x.

Toen ik begon:
- 1,78 m
- 69 kg
- 10% (ongeveer)
Huidige stats:
- 1,79 m
- 73,5 kg
- 11% (ongeveer)
Doelen:
-Doorbulken en voor de zomer 80 kg zijn
-Mezelf naar de 85 kg werken en dan naar 80 kg cutten, door behoefte te gaan eten en meer cardio.
- Become big and massive

De eerste foto was voordat ik begon, de laatste is hoe ik nu ben, gemaakt tijdens mijn training..

Ik ben nu in de bulk. Ben in 4 maand tijd ongeveer 5 kg aangekomen, voornamelijk spiermassa. Ik had een voedinggschema, maar ben persoonlijk niet zo van de schema's.. Ik zal in het kort vertellen wat ik neem op een dag:
7:30 500 ml melk met 60 gram brinta
9:30 2 bruine broodjes pindakaas en 2 broodjes kipfilet +tonijn
11:30 2 broodjes pindakaas en 1 broodjes kipfilet+tonijn
13:30 2 broodjes kipfilet+tonijn en 1 broodjes pindakaas
15:30 500 ml melk + 60 gram brinta
17:30 avondeten, varieert, woon thuis moeder maakt het eten. Groente met aardappels en vlees of bijv. pasta/nasi enz..
22:30 magere kwark (450 gram)

Preworkout: banaan
Onder trainen: water met dextrose
Post-Workout: 0,5 liter halfvolle chocolademelk
1,5 uur daarna: 100 gram rijst met ong 150 gram kipfilet

Trainingschema:
dag 1: Benen + schouders
dag 2: borst+tricep
dag 3: Rug+bicep
Eventueel dag 4: schouders+bicep+onderarmen

Ik ben fan van Kai Green en Dorian yates:D

Reacties of aanmerking op voedings/trainingschema zijn natuurlijk welkom:)!

[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar]

Je foto's doen het helaas niet ;)

leuke vooruitgang voor zo ver ik kan lezen en mooi doel haalbaar zeker

Nope dat hoeft niet, zet ze even op tinypic en dan hier.

Eén van de beste intro posts die ik hier gezien heb. Uitstekende schema's, leuk verhaal en goede doelen. En dat voor iemand van 16... Je zal wel flink moeten gaan eten om die 6,5 kg er in 3/4 maanden er bij te krijgen, maar met zo'n motivatie moet het wel goed komen!

Beginfoto is erg onduidelijk, maar de recente pics zeggen meer dan genoeg. Hele goede (onder)rug ook!

Veel succes met je doelen!

• Topic Starter Topic Starter
Eén van de beste intro posts die ik hier gezien heb. Uitstekende schema's, leuk verhaal en goede doelen. En dat voor iemand van 16... Je zal wel flink moeten gaan eten om die 6,5 kg er in 3/4 maanden er bij te krijgen, maar met zo'n motivatie moet het wel goed komen!

Beginfoto is erg onduidelijk, maar de recente pics zeggen meer dan genoeg. Hele goede (onder)rug ook!

Veel succes met je doelen!
Éen van de leukste reacties die ik gekregen heb op alle forums bij elkaar, serieus bedankt! Geeft me motivatie om nu te knallen, schoudertraining:)

We zijn flink aan het eten, kom gemiddeld 1,1 kg in 3 weken aan.
in januari 71,8
begin feb: 72,9
schatting voor dinsdag +- 74 kg

Jaa klopt, ik had geen foto in me blote bast van toen. Laptop is gecrasht vorige week, alle foto's,trainingslog,voedingsschema pleite.. Erg jammer.

Bedankt!

Mooie vooruitgang, en realistische doelen. Ook zien je schema´s er goed uit.

Ik zou je meer geven dan 73,5kg als ik naar je foto's kijk, eerder 80 ofzo... Of ligt dat aan mij?

Ik zou je meer geven dan 73,5kg als ik naar je foto's kijk, eerder 80 ofzo... Of ligt dat aan mij?

Ik ga me dinsdag wegen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit:P
Misschien een x op een andere weegschaal wegen, kijken wat die zegt;)

net gewogen, kon het niet laten.
het resultaat was: 73,9 kg:D

net gewogen, kon het niet laten.
het resultaat was: 73,9 kg:D

Je oogt een stuk zwaarder vind ik. Mooi toch?

EDIT:

Ik zie wel dat je bij 3-4 dagen 1 dag aan de benen geeft, heb je misschien satéprikkers als benen dat je bovenlijf naar mijn inzien en groter uitziet dan 73,9kg? Zo niet dan oog je gewoon zwaarder vind ik.

Laatst bewerkt:
Je oogt een stuk zwaarder vind ik. Mooi toch?

EDIT:

Ik zie wel dat je bij 3-4 dagen 1 dag aan de benen geeft, heb je misschien satéprikkers als benen dat je bovenlijf naar mijn inzien en groter uitziet dan 73,9kg? Zo niet dan oog je gewoon zwaarder vind ik.
Nee heb ik niet;) heb redelijke benen, fiets al 5 jaar elke dag 30 km en volleybal 4 jaar lang ongeveer 6 uur in de week. Dit is voornamelijk voor het uithoudingsvermogen, maar ze zijn zowiezo gegroeid. Nu komt de benentraining er ook nog bij, dus me herstel van benen is ook langzamer, dat is wel vervelend.

Ik zou je ook een stuk zwaarder schatten

Ziet er netjes uit. Je foto's zijn gemaakt met licht in een donkere ruimte.. leuk voor de spieren, maar t geeft een vertekend beeld.. dit is geen commentaar overigens ;) , maar voor de mensen die je een stuk zwaarder schatten : foto's genomen van spieren in een donkere ruimte met leuke belichting oogt altijd groter.

Je zegt dat je V% 11% is... Meting gehad of is dit een gok?

Verder ziet 't er netjes uit. Mijn complimenten

Ziet er netjes uit. Je foto's zijn gemaakt met licht in een donkere ruimte.. leuk voor de spieren, maar t geeft een vertekend beeld.. dit is geen commentaar overigens ;) , maar voor de mensen die je een stuk zwaarder schatten : foto's genomen van spieren in een donkere ruimte met leuke belichting oogt altijd groter.

Je zegt dat je V% 11% is... Meting gehad of is dit een gok?

Verder ziet 't er netjes uit. Mijn complimenten
klopt. Ik train in de garage, met lampen aan. Ik wist niet dat het effect is dat je spieren dan groter ogen. Dat is inderdaad en gok, ben je het er mee eens of?

Dankjewel;)!

Terug
Naar boven