MuscleMeat

16 jarig lichaam

Goed bezig man :)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt:)

Net getraint, heerlijke pomp, nu aan de chocolademelk, lekker:D

Netjes van je dat meteen foto's maakt zonder belichting, dat toont karakter.

Ziet er aardig uit.. lekker door trainen kerel ;)

Dankje:) Nu tot me nieuwe opleiding door fitnessen thuis, dan ga ik naar een sportschool. Dan begin ik ook met whey, dus er is nog veel in het veruitzicht:D

Bedankt voor jullie reacties allemaal! Wordt wardeerd hier;)

ziet er erg goed uit man vooral voor je leeftijd!

topic titel doet meer verwachten dan wat je daadwerkelijk te zien krijgt :(

Prima bezig kerel. Nette basis voor een 16-jarige. Zeker potentie om iets heel moois van te maken als je nog een paar jaar door blijft knallen. Velen hier dromen er van dat ze er op hun 16e al zo bij stonden...

klopt. Ik train in de garage, met lampen aan. Ik wist niet dat het effect is dat je spieren dan groter ogen. Dat is inderdaad en gok, ben je het er mee eens of?

Dankjewel;)!

Dat verklaard ook je lichtte gewicht... Heb je wel een goed gewicht voor squatten? Als je je benen niet meetrekt scheelt dat aardig wat gewicht namelijk ;)

Dat verklaard ook je lichtte gewicht... Heb je wel een goed gewicht voor squatten? Als je je benen niet meetrekt scheelt dat aardig wat gewicht namelijk ;)

Hoe bedoel je dit? Ik ben in ongeveer 4 maand ongeveer 6 kg aangekomen, vind ik al best een prestatie:) Ik squat nu 60 kg, maar dat komt omdat ik eerst de techniek goed onder de knie wil hebben.

Dit zijn mijn squats:
http://www.youtube.com/watch?v=rpvCcflJrE0&context=C31a6b18ADOEgsToPDskJFXJJNBQJoB8d80XAUjMJg

---------- Post toegevoegd Sat 3 Mar 2012 om 22:42 ----------

Prima bezig kerel. Nette basis voor een 16-jarige. Zeker potentie om iets heel moois van te maken als je nog een paar jaar door blijft knallen. Velen hier dromen er van dat ze er op hun 16e al zo bij stonden...

Bedankt:)! Ben ook zker van plan om nog enkele jaartjes door te gaan!

---------- Post toegevoegd Sat 3 Mar 2012 om 22:43 ----------

topic titel doet meer verwachten dan wat je daadwerkelijk te zien krijgt :(

wat had je dan verwacht?

Terug
Naar boven