MuscleMeat

16 sept. NK Treintrekken

Update deelnemerslijst.

@skinnie, er is vorige week zondag getest en afgelopen vrijdag, beide keren ging het soepel. Van de machinist begrepen wij dat hij verder toezicht erop houdt dat dit ook zo blijft. Op zondagochtend zal rond 9:30 uur nogmaals getest worden.

@bobzal, sterkte!!!

zo te zien gaat het dit jaar een stuk makkelijker en sneller dan vorig jaar. Waar zit hier het verschil in?

heb gehoord dat er mensen waren die hem vorig jaar te zwaar vonden, maar het is toch een sterkste man wedstrijd? Hoe zwaarder, hoe leuker en temeer een uitdaging.

Vandaag was het dan weer een mooie dag met de trein.

De uitslag in de min 100 klasse

1e Klaas Liemburg
2e Johan Kok
3e ik zelf

Mannen 100 plus 1e David Panders

Masters 1e Marco Nafzger
2e skinnie

Voor de rest heeft mijn geheugen het niet onthouden :o

http://www.youtube.com/watch?v=_T8rTEYsE24&feature=youtu.be

Niet om k*t te doen, maar die trein heeft aan het einde van het filmpje al best wat vaart, en dat treinstel voor m staat stil...

GTFO of the wayyyy!!!

• Topic Starter Topic Starter
Einduitslag:

+100 kg

1. David Panders
2. John Meijerhof
3. Alex Wetzler

-100 kg

1. Klaas Liemburg
2. Johan Kok
3. Cobie Simmons

Masters:

1. Marco Nafzger
2. Jan Vieleers
3. Ron Hanssen

Dames:

1. Kelly Franssen
2. Chantal Hanssen
3. Jennefer Meulenberg

Complete uitslag volgt nog.

en hier een zeer trotse en blije skinnie die van de burgemeester zijn prijs overhandigt krijgt.
ennuh... ben gvd 51 jaar maar doe het toch maar even:mad:

2dbqzbm.jpg

Het was een hele leuke middag. Maar ik was wel een beetje teleurgesteld dat dat nummer 1 onder de 100 kg niet eerlijk was over z'n eigen gewicht. En daarom zou ik voor de volgende keer met zulke wedstrijden ook graag een weegschaal willen zien voordat jongens foutief in een klasse gezet worden, op basis van goed vertrouwen.

Het was een hele leuke middag. Maar ik was wel een beetje teleurgesteld dat dat nummer 1 onder de 100 kg niet eerlijk was over z'n eigen gewicht. En daarom zou ik voor de volgende keer met zulke wedstrijden ook graag een weegschaal willen zien voordat jongens foutief in een klasse gezet worden, op basis van goed vertrouwen.

Johan,

Klopt; meten is beter en geeft duidelijkheid, maar.....
Volgens mij moet je ook een beetje vertrouwen hebben in de mensen.
Als Klaas (want daar heb je het over) winnaar is geworden met een onjuist gewicht (wat ik overigens niet uitsluit) heeft hij alleen zichzelf ermee (zoiets blijft knagen).
Ook zou ik maar eens de geboorteakte van Skinnie opvragen; hoezo Masters!? ;-)
En wie heeft mogen controleren of Kelly Franssen daadwerkelijk een dame is? ;-)

Johan,

Klopt; meten is beter en geeft duidelijkheid, maar.....
Volgens mij moet je ook een beetje vertrouwen hebben in de mensen.
Als Klaas (want daar heb je het over) winnaar is geworden met een onjuist gewicht (wat ik overigens niet uitsluit) heeft hij alleen zichzelf ermee (zoiets blijft knagen).
Ook zou ik maar eens de geboorteakte van Skinnie opvragen; hoezo Masters!? ;-)
En wie heeft mogen controleren of Kelly Franssen daadwerkelijk een dame is? ;-)

hey doetze! weer bedankt voor de foto's! kan ze alleen niet zo snel vinden...

gaat idd knagen zoiets, heb ook een beker staan van een 2de plaats.. had eigenlijk 3de moeten zijn.
en wat zal hij eventueel meer gewogen hebben? een paar kg?
der waren ook gasten van 40 en ouder die in de masterklasse hadden gekund, maar die waren weer onder de 100 kg en deden mee in de -/- 100 kg klasse.
en mijn leeftijd is ook maar geschat omdat ik vroeger te vondeling ben gelegd.
ze schatten mijn leeftijd toen op 38... arme kleine skinnie.. lag hij daar in zijn luier te krijsen bij het politie-bureau.

en op de vorige foto komt mijn megamonsterbiceps niet zo goed uit, deze is beter dacht ik zo:)

2j2tgeg.jpg

ik wilde eerst ook meedoen met de lichtgewichten, maar op de wedstrijddag woog ik 103kg....
Van de scheidsrechter "ted vd parre" mocht ik wel meedoen met lichtgewichten, maar dat vond ik geen uitdaging dan hoefde ik maar 22ton te trekken.
dus mee gedaan bij de zwaargewichten als lichste deelnemer, toch nog 4de geworden ondanks mijn slechte 1ste run. heb er niet op kunnen trainen maar anders was een 2de of 3de plek ook wel inzicht gekomen.
het was wel grappig om een keer te doen, jammer dat er weinig echt sterke mannen aanwezig waren.....

Terug
Naar boven