AndroidHealthClinic

Sterkste man/Strongman kalender 2014

Jammer dat niet alle wedstrijden die op dit forum gemeld worden , op de agenda worden gezet.

de actuele deelnemerslijst voor heerlen

Kenneth Polman (Heerlen)
Vito Minheere (Middelburg)
Yorrick Beutels (Berchem Antwerpen)
Bas Harrewijn (Hoogvliet)
Aron Muijsenberg (Weert)
Hooly Schins (Kerkrade)
Michiel Kodde (Vlissingen)
Romario Tewari (Vlissingen)
Kevin van Helden
Fausto Tauro (Brunssum)
Alex Vermetten

ik kom nergens vandaan, dat maakt mij buitenaards

Zie dit net op fb

Beste Atleten en supporters,
Op Zaterdag 26 April zal in wapenveld onder leiding van Wout Zijlstra de eerste Kwalificatie Sterkste man van Nederland -105 kg klasse gehouden. de wedstrijd begint om 13:00 aan de Hoofdstraat 1 te Wapenveld.
Dit wedfstrijd word door Wout Zijlstrta georganiseerd! Gripp Events heeft hier maar slechts een ondersteunende rol in! voor vragen of opgave kunnen jullie terecht bij wout zijlstra of bij Gripp.
info@gripp-events.com
Onderdelen zullen zijn:
Truck pull
Boom (max)
Hooggooien
Stones
Timberwalk (afstand)
Deelnemers tot nu toe zijn:
Gert Rabe
Karel Eringa
Johan Kok
Lexclusive Luijkx
Jeffrey Kniest
Armando Beiboer
Stefan van der Werk
(Duits atleet)

Op deze dag is er ook highland games EN de Dutch Open sterkste man en dat allemaal in Wapenveld haha

Ja weet ik aron maar die is in Heerlen.. dat wat ik post is alle 3 op dezelfde dag in wapenveld haha

Zie dit net op fb

Beste Atleten en supporters,
Op Zaterdag 26 April zal in wapenveld onder leiding van Wout Zijlstra de eerste Kwalificatie Sterkste man van Nederland -105 kg klasse gehouden. de wedstrijd begint om 13:00 aan de Hoofdstraat 1 te Wapenveld.
Dit wedfstrijd word door Wout Zijlstrta georganiseerd! Gripp Events heeft hier maar slechts een ondersteunende rol in! voor vragen of opgave kunnen jullie terecht bij wout zijlstra of bij Gripp.
info@gripp-events.com
Onderdelen zullen zijn:
Truck pull
Boom (max)
Hooggooien
Stones
Timberwalk (afstand)
Deelnemers tot nu toe zijn:
Gert Rabe
Karel Eringa
Johan Kok
Lexclusive Luijkx
Jeffrey Kniest
Armando Beiboer
Stefan van der Werk
(Duits atleet)

Ik kijk net op google maps maar zie geen hoofdstraat in wapenveld liggen???

Ik vermoed dat het samen met de oranjemarkt zal vallen op de stationspark aan de groteweg:
http://www.veluweland.nl/lokaal/ora...ing_koningsdag_2014_2929256.html#.U1rPsFV_uSo

iemand bevestiging?

stationsweg gaf Javier aan per mail.

Op de facebook van Wout staat gewoon het adres.

Stationsweg 1.

Ik vermoed dat het weer tegelijkertijd met de kermis is haha.

Voor wat foto's van sterkste man van Heerlen zie, doetzen zal de rest hebben !!

http://www.facebook.com/pages/Photography-Lisanne/445548018831688

Snel gedaan, netjes.

De wedstrijd was goed geregeld. Geen onderdelen die kapot gingen of standen die niet klopten. Helaas was er geen auto geleverd voor het onderdeel carflip, deze viel ook af.

We begonnen om 2 uur en waren om 5 klaar, terwijl er nog redelijk wat pauzes tussen zaten. Dit was best goed geregeld aangezien sommige wedstrijden er lang kunnen uitlopen.

Terug
Naar boven