buurmannetje
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 60kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie dit net op fb
Beste Atleten en supporters,
Op Zaterdag 26 April zal in wapenveld onder leiding van Wout Zijlstra de eerste Kwalificatie Sterkste man van Nederland -105 kg klasse gehouden. de wedstrijd begint om 13:00 aan de Hoofdstraat 1 te Wapenveld.
Dit wedfstrijd word door Wout Zijlstrta georganiseerd! Gripp Events heeft hier maar slechts een ondersteunende rol in! voor vragen of opgave kunnen jullie terecht bij wout zijlstra of bij Gripp.
info@gripp-events.com
Onderdelen zullen zijn:
Truck pull
Boom (max)
Hooggooien
Stones
Timberwalk (afstand)
Deelnemers tot nu toe zijn:
Gert Rabe
Karel Eringa
Johan Kok
Lexclusive Luijkx
Jeffrey Kniest
Armando Beiboer
Stefan van der Werk
(Duits atleet)
Op deze dag is er ook highland games EN de Dutch Open sterkste man en dat allemaal in Wapenveld haha
goodjobMike uit Goirle weinig snap bericht van?

daar ben ik van
ik kom uit weert blijkbaar
---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------
ja uit helden toch
kevin kan zo dan ook sterkste limbo meedoen imo
Zie dit net op fb
Beste Atleten en supporters,
Op Zaterdag 26 April zal in wapenveld onder leiding van Wout Zijlstra de eerste Kwalificatie Sterkste man van Nederland -105 kg klasse gehouden. de wedstrijd begint om 13:00 aan de Hoofdstraat 1 te Wapenveld.
Dit wedfstrijd word door Wout Zijlstrta georganiseerd! Gripp Events heeft hier maar slechts een ondersteunende rol in! voor vragen of opgave kunnen jullie terecht bij wout zijlstra of bij Gripp.
info@gripp-events.com
Onderdelen zullen zijn:
Truck pull
Boom (max)
Hooggooien
Stones
Timberwalk (afstand)
Deelnemers tot nu toe zijn:
Gert Rabe
Karel Eringa
Johan Kok
Lexclusive Luijkx
Jeffrey Kniest
Armando Beiboer
Stefan van der Werk
(Duits atleet)

Ik weet dat maurits ook gaat, mss ff pmen via fb?Ik kijk net op google maps maar zie geen hoofdstraat in wapenveld liggen
Ik vermoed dat het samen met de oranjemarkt zal vallen op de stationspark aan de groteweg:
http://www.veluweland.nl/lokaal/ora...ing_koningsdag_2014_2929256.html#.U1rPsFV_uSo
iemand bevestiging?
Voor wat foto's van sterkste man van Heerlen zie, doetzen zal de rest hebben !!
http://www.facebook.com/pages/Photography-Lisanne/445548018831688