Fitness Seller

Sterkste man/Strongman kalender 2014 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja k*t....ik was benaderd om in te schrijven voor wapenveld...dat. gedaan omdat. ik dach dat heerlen zondag is...blijkt het nu za te zijn???
 
Gaan we toch gewoon met z'n allen op zondag daar staan.
 
Ja kevin het is zaterdag, ben gisteren bij koekoek geweest trainen
 
ik ben echt benieuwd of alle atleten hier op tijd achter komen, heb michel al een berichtje gestuurd dat ie echt iedereen persoonlijk moet benaderen want anders staan er dadelijk een paar daar op zondag met hun sporttasje op een leeg marktplein
 
Heb ik hem ook gezegd, hij zei ke dat hij iedereen zou berichten, al vraag ik me af hoe.
 
Wat een chaos joh
 
Heb de lijst bijgewerkt. Hoop dat het zo nog klopt met al die vage wijzigingen.
Verneem het graag als er iets aangepast moet worden.
 
Wat een chaos joh

imo mist er een bond, of iemand met invloed die een fatsoenlijke helikopter view heeft

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Verder nog over junior


Hoog is 17,5 kg
Stones van 110 tot 170
Hoogte ik denk een wagen van 120 cm hoog

Gr Wout
 
imo mist er een bond, of iemand met invloed die een fatsoenlijke helikopter view heeft

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Verder nog over junior


Hoog is 17,5 kg
Stones van 110 tot 170
Hoogte ik denk een wagen van 120 cm hoog

Gr Wout


2 Oefeningen maar?
 
Realdutchpower wordt gemist inderdaad, indertijd lag t strak vast en had je zelfs regels(3x een c wedstrijd bij de eerste 3 = b wedstrijden etc.
 
Was daar een regel voor?

Was volgens mij bij bepaalde beginners wedstrijden die elk jaar gedaan werden. Na 2x mocht je niet meer mee doen.


Merk dat er we veel animo is voor een goed overzicht van alle wedstrijden, de deelnemers en de uitslagen hiervan. Zou zelf wel een website willen maken, of een soort applicatie, waarin wedstrijden gezet kunnen worden. Dan kan de communicatie tussen deelnemer en organisator ook beter verlopen.

Als ik zoiets zou doen zou het ook pas in 2015 ingezet kunnen worden. Ivm school en mijn niveau met databases, php en sql.
 
de reactie op m'n mailtje was dat ze er nogal laat achterkwamen dat Koningsdag dit jaar op de 26e valt :p

voor degene die er zijn, tot zaterdag.
 
Volgens mij niet maar wat ik wel mis zijn de uitslagen (overzichtelijk) en de verslagjes.

Idd, ik zou wel een of andere brakke site kunnen maken. Maar ik heb totaal geen connecties en kom niet achter informatie.
 
Voorheen deed Jan Haring dat en die was gewoon aanwezig op vrijwel elke wedstrijd met pen en papier. Doetze heeft de foto's en dat verwerkte hij zelf tot een verslagje.
 
Vorig jaar is er iemand begonnen met zo'n site maar nu zie ik nergens meer iets in de agenda staan, jammer. [Link niet meer beschikbaar]

Dit forum kan het perfect opvangen. Kalender kun je hier overzichtelijk bijhouden, nu werkt dat ook goed en met z'n allen weten we meer dan 1 persoon.
Als we nu ook een 2014 uitslagen topic maken dan kan iemand die er is wezen kijken/organisator of een deelnemer misschien een kort verslagje typen en kunnen daar de uitslagen worden gemeld wanneer ze bekend zijn.
 
Back
Naar boven