MuscleMeat

17 jarige die wilt aankomen

m zicht te krijgen op wat je aan het doen bent... en wat je zou moeten/kunnen doen; maak je een voedingsschema

bereken je behoefte in de sheet

maak een schema op basis van je onderhoudsbehoefte,
-500 cal als je wil cutten
+500 cal als je wil bulken

zorg voor
2-2,5 gr eiw/kg lich. gewicht
min 1 gr (goede) vetten/ kg lich.gewicht
de rest van je benodigde cal kan je uit je KH halen

gebruik een [Link niet meer beschikbaar]
om alles wat je eet in te zetten, overzicht te krijgen en eventueel aanpassingen te maken

Wat doe je op een ****ing bodybuilding forum als je alleen maar vet wil aankomen.....

Optie 1 :
in 2 maanden 10 kg aankomen gaat hem denk ik niet worden.
Maar als je alleen maar vet wilt aankomen (want mij raar lijkt) lijkt het me niet moeilijk.
Vreet gewoon 8000 calorieën per dag, Pizza, patat , frikandellen.
Dan ben jij met 2 maand wel 10 kg erbij.

Optie 2 : je gaat ook voor spier en bouwt een mooi voedingsschemaop ( check de stickies )

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
kijk hier maar in

Bijlagen

Ik zou als ik jou was toch maar een abbo nemen bij een sportschool... Beste investering ooit en je zult er later zeker weten dankbaar om zijn.
Verder is volgens mij al zo'n beetje alles gezegd.
Ga goed op je voeding letten, ga keihard training (3 tot 4 keer per week).
Je mag dan wel "slechts" 65 kilogram wegen (ik toevallig ook), maar ik weet zeker dat je niet alleen maar vet wilt aankomen.
Ik durf bijna te wedden dat als je mocht kiezen tussen vet of spier, je voor dat laatste zou gaan.

10 kg vet aankomen zou btw niet heel erg zijn als je dan 75 kg met 1,87 bent of zit ik verkeerd?

Dan ga je niet enkel nog steeds aan de smalle kant zijn, dan ga je ook nog eens, desondanks dat je smal bent, een uitgezakt lichaam hebben van die 10kg vet die er bij gekomen zijn. Dat moet je echt niet willen.
10kg bijkomen die er ook nog een beetje goed uitziet, gaat niet lukken op slechts 2 maand. Waarom moet het trouwens persé op 2 maand?

.

Laatst bewerkt:
10 KG aankomen in 2 maanden en ik neem aan niet in vet? Mhm dat word een moeilijke!

Ik raad aan zoals de rest een goed trainingsschema te maken. Ik zou het volgende doen.

Ochtend
Volkoren brood eten tot het je neus uitkomt op elk broodje wat anders van kipfilet tot jam.
1 á 2 Glazen melk erbij en als je dan nog honger heb wat me sterk lijkt kom met Brinta pap / muesli.

Tussendoor
Weer een kom Brinta pap of muesli.

Middag
Volkoren brood eten tot het je neus uitkomt op elk broodje wat anders van kipfilet tot jam.
Eierkoeken.

Tussendoor
1 Stuk fruit. (Elke maaltijd proppen is ook niet het beste)

Avondeten
Een flink bord tot het je neus uitkomt!

Voor slapen gaan
Bak magere yoghurt kwark.

Als dit niet helpt weet ik het niet zeker 3000 cal +

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 13:23 ----------

Zomer he. Ik ben al aan het rondkijken voor een goede niet te dure sportschool, ik had trouwens ergens in zo'n sticky iets gezien van 5x5 waarbij je 3x30 minuten per week traint met een voedingsschema waarbij je rond de 2,5 kg per 2 weken kunt aankomen. Weet alleen niet of dit zal lukken als ik dit zou doen.

Straks val ik nog af als ik ga trainen

Basic-fit is goedkoop en heeft vrijwel alles wat je nodig heb.

plus kan je ook voor het trainen en daarna en voor het slapen een shake nemen weigtgainer (gewicht aan komt juist zitten veel kcl,koolhydraten en eiwitten) naast je voeding he.

en noten/pinda's voor gezonde vetten. Zit ook flink wat in

hoe ik het heb gedaan... mischien niet de beste manier maar goed.

ontbijt: 100gram brinta met weinig melk het moet een beetje lijken op beton mix.
middag eten 4broodjes vol belegd met alles dat je kan vinden (vleeswaren)
avondeten een bord van 30cm doorsnee van kant tot kant volgooien met aardappelen,vlees en groenten en eten totdat je niet meer kan en dan nog verder eten.
savonds rond 9uur 4broodjes pindakaas eten en 2eitjes
voor de rest drink 1glas water na elke maaltijd en zuip 1liter half volle chocolademelk (meng dit wel met melk voor je darmen ;))
voor de rest voeg je fruit toe tussendoor en hier en daar een pizza of een frikandelbroodje dan heb je het er zo bij.

Ik zou in de middag en de avond nog brood oid eten. Die 100 scoops weightgainer zijn leuk maar verdeel dat wat beter. Pak de aanbevolen hoeveelheid (meer scoops is niet altijd beter) en drink het na je maaltijden (3x pdag)(8u-12u-4u-7u-10uur).
Verder zou ik zeker jezelf aanmelden voor een sportschool. Ga je geld beter verdelen als je geen 15eu per maand over houdt.

Terug
Naar boven