AndroidHealthClinic

17-jarige solliciteert op burgemeesterplaats Utrecht

Bezoekers in dit topic

De benoeming van de burgemeester geldt voor zes jaar. Deze termijn is niet meer gekoppeld aan de ambtstermijnen van de wethouders en raadsleden. De burgemeester is een zelfstandig bestuursorgaan. Voor het ambt geldt een minimumleeftijd van 25 jaar, terwijl voor de raadsleden en de wethouders de minimumleeftijd op 23 jaar is gesteld.

next... Als ie zo slim was had ie dit zelf ook kunnen opzoeken

Als die minimumleeftijd klopt dan snap ik niet dat dit nieuws is. Als ik nu een sollicitatie brief stuur naar het witte huis om de volgende president te worden, kom ik dan ook ineens in het AD en bij talkshows?
 
De benoeming van de burgemeester geldt voor zes jaar. Deze termijn is niet meer gekoppeld aan de ambtstermijnen van de wethouders en raadsleden. De burgemeester is een zelfstandig bestuursorgaan. Voor het ambt geldt een minimumleeftijd van 25 jaar, terwijl voor de raadsleden en de wethouders de minimumleeftijd op 23 jaar is gesteld.

next... Als ie zo slim was had ie dit zelf ook kunnen opzoeken

dat weet 'ie zelf ook en zei hij ook bij RTL Late Night(ik keek dat toevallig:o)
 
Gele tanden, lelijke kop en een bril.

Wat denkt die eigenlijk wel niet? achterlijke homo dat die is...

perfect voor de politiek dus

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik weet niet waarom je Henk Westbroek een beroepsidioot noemt, want hij is de beste kandidaat die Utrecht ooit gehad heeft. Hij is een Utrechter in hart en nieren en accepteert geen gewauwel. Hij is wat mij betreft alles wat Aleid niet is: eerlijk, oprecht, recht door zee en een doordouwer. Hij is daarnaast natuurlijk koppig, stronteigenwijs en zonder bestuurlijke ervaring, maar laat je niet aanpraten dat ie dom is. Ik heb de man wel eens gesproken (Stairway to Heaven ftw) en hij is echt wel intelligenter dan je zou afleiden van zn Utrechtse accent. Hij gaat shit gedaan krijgen, daar ben ik wel zeker van. Aleid daarentegen is een slappe zak. Geen charisma, geen karakter of ruggengraat, en zo corrupt dat wij hem hier lachend de Berlusconi van de Lage Landen noemen. Die eikel kocht een hele editie op van een krantje omdat er 1 artikel in stond wat hem niet best neerzette. Uiteraard van gemeentegeld. Een ander soortgelijk artikel heeft hij de kop ingedrukt door te dreigen bij de werkgever van de journalist. En dan heb ik het nog niet eens over die vier of zelfs 5 homo koppels (ja het waren er meer dan 1) die hij heeft laten wegjagen door pleurismocro's. Zelfs nu nog vindt hij zelf dat ie uitstekend functioneert.

Goed, misschien zijn er betere burgemeesters of zelfs kandidaten met geschiktere ervaring. Maar in Utrecht zijn we de beroepspolitici wel beu, en de PVDA baantjescarrousel al helemaal. Geef mij maar Westbroek :)
 
Ik weet niet waarom je Henk Westbroek een beroepsidioot noemt

Dat was iets overdreven, maar ik kan hem na een aantal mediaoptredens bij o.a. RTV Utrecht niet serieus genoeg nemen, een burgemeester moet toch autoriteit uitstralen, respect afdwingen en serieus overkomen.
 
Dat was iets overdreven, maar ik kan hem na een aantal mediaoptredens bij o.a. RTV Utrecht niet serieus genoeg nemen, een burgemeester moet toch autoriteit uitstralen, respect afdwingen en serieus overkomen.

Hmm, kwestie van opinie dan denk ik. Ik vond hem namelijk niet per sé anti-autoriteit. Maar als jij vindt dat een Wolfsen dit bijvoorbeeld wél doet, dan hebben wij toch echt heel verschillende mensen gezien.
 
Dat was iets overdreven, maar ik kan hem na een aantal mediaoptredens bij o.a. RTV Utrecht niet serieus genoeg nemen, een burgemeester moet toch autoriteit uitstralen, respect afdwingen en serieus overkomen.

Jammer dat weinig burgemeesters hier aan voldoen.
 
Hmm, kwestie van opinie dan denk ik. Ik vond hem namelijk niet per sé anti-autoriteit. Maar als jij vindt dat een Wolfsen dit bijvoorbeeld wél doet, dan hebben wij toch echt heel verschillende mensen gezien.

Er zijn absoluut betere burgemeesters dan Wolfsen, maar ik zou hem toch verkiezen boven Henk Westbroek. Woflsen heeft ook goede kanten, het is een hele slimme man.

De oplage van dat krantje vernietigen was zeker dom, die kwestie met die homo's heb ik me niet zo in verdiept, maar om hem daardoor meteen af te schrijven gaat mij net iets te ver.
 
Er zijn absoluut betere burgemeesters dan Wolfsen, maar ik zou hem toch verkiezen boven Henk Westbroek. Woflsen heeft ook goede kanten, het is een hele slimme man.

De oplage van dat krantje vernietigen was zeker dom, die kwestie met die homo's heb ik me niet zo in verdiept, maar om hem daardoor meteen af te schrijven gaat mij net iets te ver.

Nou, Wolfsen is inderdaad niet dom. Het is alleen zo "jammer" dat de beste man het uitsluitend lijkt te gebruiken voor zijn eigen gewin en imago in plaats van voor de stad. En nee, ik baseer me niet alleen op die oplage en op meerdere kwesties met meerdere homo stellen die door hem compleet genegeerd werden, ondanks dat ieder incident met ieder stel breed uitgemeten werd in de pers.

Doe maar eens een google op alles wat de weledelgestrenge heer Wolfsen op zijn geweten heeft. Mij is het persoonlijk een raadsel dat deze man nog niet is opgepakt en veroordeeld voor misbruik van ambt.
 
Hij doet dit enkel zodat zn matties op de studentenvereniging hem straks burgemeester gaan noemen
 
Henk Westbroek gaat t dik winnen als er verkiezingen komen. Van wat ik begrijp is het recentelijk gepolled en gaat ie met een verpletterende meerderheid winnen. 15 tegen 1 ofzo? Maar ja, hij had ook wel moeilijkere tegenstanders kunnen hebben. Een 17 jarige en ik geloof een paar slappe zakken van de PVDA, die het met Wolfsen ZWAAAAR hebben laten liggen.
 
Henk Westbroek gaat t dik winnen als er verkiezingen komen. Van wat ik begrijp is het recentelijk gepolled en gaat ie met een verpletterende meerderheid winnen. 15 tegen 1 ofzo? Maar ja, hij had ook wel moeilijkere tegenstanders kunnen hebben. Een 17 jarige en ik geloof een paar slappe zakken van de PVDA, die het met Wolfsen ZWAAAAR hebben laten liggen.

Goed nieuws dus! onze rellende drinkebroeder, daar kunnen we nog een paar leuke acties van verwachten. :D

http://www.trouw.nl/tr/nl/5009/Arch...tantieert-zich-van-uitspraken-Westbroek.dhtml

"Zij steunden gistermiddag tijdens de raadsvergadering een motie waarin de raad unaniem de uitspraken van Westbroek over troetelturken, een voorlichter die er nazimethoden op zou nahouden en het toewensen van een dwarslaesie aan de fractievoorzitter van D66 'ontoelaatbaar' noemt."
 
Ik ruik een politiek cordon sanitaire. Jeweetwel, wat ook zo lekker werkte tegen de PVV een paar jaar terug. Stomme zet. Ze distantieren zich met hem uit voorzorg, maar ze gaan gemakshalve even voorbij aan het feit dat het de gemiddelde utrechter waarschijnlijk geen **** boeit dat ie iemand wijst op zn nazipraktijken, en het toewensen van een dwarslaesi is nou ook niet écht meer een belediging tegenwoordig, toch?

Nou ja, we zullen t wel zien.
 
Back
Naar boven