MuscleMeat

17-jarige solliciteert op burgemeesterplaats Utrecht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen die denken dat ze veel weten over het algemeen juist minder weten dan mensen die denken dat ze niet zoveel weten.
Misschien omdat mensen die veel weten weten dat er nog heel veel dingen zijn die ze niet weten. En mensen die weinig weten weten niet dat er nog heel veel dingen zijn waar ze niks van weten.

Just saying...
 
UTRECHT - Henk Westbroek is niet door in de strijd om het burgemeesterschap van Utrecht. Hij heeft te horen gekregen dat hij te weinig bestuurlijke ervaring heeft. De 17-jarige Hidde van Koningsveld wordt, om dezelfde reden, ook geen burgemeester.

Westbroek gold als de publiekslieveling. In meerdere polls kwam hij naar voren als de populairste kandidaat. Vorige week mocht de zanger en presentator op gesprek komen bij de Commissaris van de Koning.

Zesentwintig mensen hebben gesolliciteerd naar het burgemeesterschap van Utrecht. Gestreefd wordt naar een benoeming per januari.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1086950/henk-westbroek-afgewezen-als-burgemeester-van-utrecht.html

Ik gok dat deze bulkface nu burgemeester wordt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lijkt me net iets voor Utrecht, een vrouw als burgemeester. 'Lekker' anders dan de meeste steden.
 
Wedden dat het potverdomme weer een PVDA'er wordt?? Teringlijers.
 
Jammer dat Henkie niet door is.
 
Jammer dat Henkie niet door is.

Ik zie hem nu wat meer en vaker op tv en ik moet zeggen dat ik het nu ook een beetje jammer vind. Maar dan nog is een man (of vrouw) met bestuurlijke ervaring terecht een betere keus.

Wedden dat het potverdomme weer een PVDA'er wordt?? Teringlijers.

Zou tenminste weer wat positief nieuws zijn voor de PvdA in de provincie Utrecht.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/108...mogelijk-tienduizenden-euros-uit-pvdakas.html

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1084142/verbijstering-over-stelend-raadslid-van-der-roest.html
 
Laatst bewerkt:
En dus bijzonder slecht nieuws voor ons.
 
Bij ons op de opleiding zat er ook eentje die in de politiek zat(18 jaar was íe), vanaf zijn 15e ofzo. Die ambieert net als deze 17-jarige zo'n zelfde functie maar dan wat hoger in de politiek nog. Je kan zeggen wat je wil, maar deze jongens lullen de gemiddelde Nederlander helemaal weg en hebben een veel betere kijk op bepaalde zaken. Kan je wel spreken over levenservaring van een 43-jarige, maar van welke 43-jarige?? Een hardwerkende ondernemer of een uitkeringtrekkende tokkie?

Je moet dit soort jongens niet onderschatten, jullie doen er lacherig over en vinden hem een narcist(denk eerder naïef, maar ala), maar dit soort jongens spelen zich wel in de kijker en komen later echt niet verkeerd terecht.

Komt niet bepaald intelligent over, maar als een 17 jarige snotneus die zichzelf ongeloofelijk overschat.
 
Wat een irritant betwetertje. Oprotten aub
 
door een filosofisch aka niet natuurwetenschappelijk concept?

Lijkt me wel ja.
Je vroeg om een manier om echte wetenschap te definiëren. Die filosofen proberen het al jaren.
 
Back
Naar boven