XXL Nutrition

17Jaar oud en overtraining :S

Serieus ! ?
Ik ga meteen stoppen met men creatine dan want er staat dat je het maa 8 weken mag gebruiken?!
En ik gebruik het al 8weken en 1 dag ga ik nu dood ?????

Ben bang van wel :(

Het is niet levensgevaarlijk, maar op zo'n jonge leeftijd whey nemen zorgt voor een overdaad van eiwitten. Wanneer dit gebeurt onder de leeftijd van 18 jaar, zal men al snel vogelachtige kenmerken gaan vertonen, oa pluimen op hun hoofd en een snavel. Dus voorzichtigheid is geboden indien er vossen oid in de buurt zijn!

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

in sommige landen zijn eiwitten zelfs al verboden. De bevolking daar mag geen enkele vorm van eiwitten binnen krijgen.

Opletten met die cumshots dus :)

jups, der begonnen mensen eieren te leggen. Wat als valse concurrentie tov kippen beschouwt werd.

hoe neem je de whey? injectie of snuif je het? het 1 is namelijk gevaarlijker voor overdosis en dus af te raden als je niet veel ervaring hebt..

hoe neem je de whey? injectie of snuif je het? het 1 is namelijk gevaarlijker voor overdosis en dus af te raden als je niet veel ervaring hebt..
Heb de meesten iets wits zien snuiven dus ik denk znuiven.
Nu ik toch niet langer te leven heb zal ik me 5kg pot maar eens opsnuiven :(

Tip aan de topicstarter:

Je hebt waarschijnlijk al gehoord dat men tegenwoordig snel zat probeert te worden door een tampon in vodka te dompelen en dan die tampon anaal inbrengen. Meng je whey met water en doe net hetzelfde! Dan wordt je pas snel gespierd! Voor de zomer een sixpack, zeker en vast.

Tip aan de topicstarter:

Je hebt waarschijnlijk al gehoord dat men tegenwoordig snel zat probeert te worden door een tampon in vodka te dompelen en dan die tampon anaal inbrengen. Meng je whey met water en doe net hetzelfde! Dan wordt je pas snel gespierd! Voor de zomer een sixpack, zeker en vast.
Zou dat eigenlijk ook werken met whey ? :p
Als het ook werkt met alcohol waarom dat dan eigenlijk niet ?

Sticky aangevraagd. Topic zit boordevol uitstekende tips.

Wat is dit nou weer voor onzin. Ik ben overtraind geraakt na een jaar 6x per week 2,5 uur trainen of zelfs meer, en op mn vrije dag de hele dag werken. Daarbij sliep ik weinig en at ik slecht dus wees maar niet bang, overtraind raak je niet zo snel. Maar kijk er wel mee uit want het is echt k*t

Iemand by van mijn vrienden zei dat ik te veel train en dat mn spiere uitgeput geraken, ik train alles 3 keer per week, Behalve mijn benen die train ik nooit, ik vind al dat ze te groot zijn,(Ik neem als hoofd protein source '100% Whey Protein".)

Ik en de antilopen denken er toch anders over :D

dat land ken ik wel :roflol: ectopia toch?

Jaja lach maar , weet je wel hoe lang het heeft geduurd voor we complex carbs hebben kunnen legaliseren ?!

Laatst bewerkt:
ff serieus jongens ik loop 5km per dag mijn benen zijn al te groot

p.s voetbal heeft ook meegeholpen

ff serieus jongens ik loop 5km per dag mijn benen zijn al te groot

p.s voetbal heeft ook meegeholpen

En dan kom jij kankeren dat wij serieus moeten zijn?
Kerel ga een andere hobby zoeken, t*ring zeg, wat is er nu moeilijk aan om voor dat je begint te blaten eerst wat sticky's te lezen ( ja jonko's ):o

Juist op dat niveau zit je ongeveer hier te blaten

en dan kom jij kankeren dat wij serieus moeten zijn?
Kerel ga een andere hobby zoeken, t*ring zeg, wat is er nu moeilijk aan om voor dat je begint te blaten eerst wat sticky's te lezen ( ja jonko's ):o

juist op dat niveau zit je ongeveer hier te blaten

+1

Terug
Naar boven