MuscleMeat

17Jaar oud en overtraining :S

Beter laat jij ze ook achter wege, Stats toon je pas als je reden hebt om er trots op te zijn, en dat heb jij zeker nog niet... (ik ook niet, maar helaas voor jou doe ik wel stuk meer dan dat p*ssy gewicht van jou)

Beter laat jij ze ook achter wege, Stats toon je pas als je reden hebt om er trots op te zijn, en dat heb jij zeker nog niet... (ik ook niet, maar helaas voor jou doe ik wel stuk meer dan dat p*ssy gewicht van jou)

Gewicht is relatief en stats zijn er niet om stoer te doen maar om vooruitgang te boeken.
Tis ook een bb geen pl topic.

Iemand by van mijn vrienden zei dat ik te veel train en dat mn spiere uitgeput geraken, ik train alles 3 keer per week, Behalve mijn benen die train ik nooit, ik vind al dat ze te groot zijn,(Ik neem als hoofd protein source '100% Whey Protein".)

Dit is niet bepaald overtraining. Dit is perfect te doen. Wel met rustdagen tussen.

Volgens mij snap jij het niet helemaal maar goed. Ik wil wel is weten wat je stats zijn, is het zo moeilijk om ze te vertellen?

Terug
Naar boven