AndroidHealthClinic

18 weekjes (female)

Is dat mijn bb-idool Shawn Ray?

Jij bent goed bezig
goede abs en je rug is mooi gespierd
hard gewerkt denk ik?

Waar is je foto met Phil Heath?;) Volgens mij heb ik jou gezien @ vitamins & more?

Goed bezig!!

Goed bezig hoor (Boy)!

• Topic Starter Topic Starter
Knappe vooruitgang! Volgens mij heb je een beter fysiek dan sommige mannen hier. Je deadlift zou in vergelijking met je squat wel hoger moeten zijn. Ik ben nieuwsgierig naar je vooruitgang als je een volledig jaar of zelfs twee jaar hebt getraind.

Je trekt wel wat grappige gezichten bij je poses. :D

Je ziet er goed uit! Respect voor je vooruitgang hoor!! Nog specifieke doelen in het vooruizicht??

• Topic Starter Topic Starter
Knappe vooruitgang! Volgens mij heb je een beter fysiek dan sommige mannen hier. Je deadlift zou in vergelijking met je squat wel hoger moeten zijn. Ik ben nieuwsgierig naar je vooruitgang als je een volledig jaar of zelfs twee jaar hebt getraind.

Je trekt wel wat grappige gezichten bij je poses. :D

Dankje, ik ben na een tijdje gestopt met deadliften en squats, ik heb slechte knieen, ik zal ook eens high def foto uploaden en hou jullie zeker op de hoogte met alles

Je ziet er goed uit! Respect voor je vooruitgang hoor!! Nog specifieke doelen in het vooruizicht??
Wil to mijn 60ste zo rond lopen
En wil wel misschien ooit een paar showtjes pakken
Fijn weekend

Haha mooi doel..gelukkig is 60 nog erg ver weg:) en succes met je doelen..fijn weekend ook

showtjes gaat wel lukken als je zo hard gaat, wauw, goed hoor!

gespierd, maar ik vind het niet mooi eerlijk is eerlijk.

Hij mag toch zijn mening geven, wat is dat nou voor onzin. Hij kraakt er niet af en zegt dat ze gespierd is. Dat laatste lijkt me een compliment voor haar.

Iig erg goed bezig!

ik vond het gewoon niet zo aardig om te zeggen dat hij haar niet mooi vindt....

Iedereen heeft een andere smaak, trek jij het je ook aan als iemand de broek die je draagt lelijk vind? Lijkt me niet, zolang jij hem maar mooi vind.

Zijn altijd de ecto's die het niet mooi vinden ;)

Netjes! Respect!

Eerlijk gezegd ben ik het eens met Fluevog. Niemand vraagt hier naar iemands smaak. Het is een BB forum zowel voor mannen als vrouwen. Logisch dat ook vrouwen hun zeer verdiende spieren laten zien na al dat harde werk! Wat je mening over vrouwelijke BB'ers is, doet er dan ook niet toe.

Terug
Naar boven