Fitness Seller

18 weken kuur winstrol (6wkn) test e

leroy91

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Is 18 weken(6 weken winstrol only 50mg per dag en daarna direct 12 weken lang 500 test-e only) onderdrukking echt veel zwaarder ivm herstel dan 6 weken(winstrol only 50mg per dag) on 6 weken off en 12 weken on(test-e 500mg p/w)
of is het verschil verwaarloosbaar? Wat denken jullie? Ik kan me voorstellen dat het niet veel uitmaakt omdat winstrol niet compleet onderdrukt. Hoe zwaar het echt onderdrukt dat weet ik niet precies maar ik hoor van mensen die na een winstrol kuur nauwelijks echt herstel ervaren ervan. Maar daar tegenover word je eigen productie 18 weken lang onderdrukt weliswaar niet 18 weken lang compleet plat maar toch onderdrukt. Ik kan wel van alles bedenken maar ik weet het echt niet. Dit is ook mijn 1e kuur. (winstrol only 50mg per dag 6 weken)

Laatst bewerkt door een moderator:
waarom niet de test E en de winstrol samen (als kickstart)

Doe gewoon zo ;

1-6 winstrol 50mg p/d.
1-10 test e 500mg pd.
12-15 nolvadex 20 mg.

Leuker dan je ander voorstel dan heb je 6 weken winstrol en dan heb je een dip van 4 weken voor de test e lekker inslaat.
Nu knal je op de winstrol en tegen die uit je schema gaat knal je op de test. En je bent maar 10 weken on en geen 18.
Dit onderdrukt niet superzwaar winstrol onderdrukt niet veel en van test only herstel ik altijd heel snel.
Let op dit is persoonsgebonden maar test 500 onderdrukt niet heel zwaar.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit nu al in week 5 van winstrol 50mg per dag en ik wil na laatste tabs direct beginnen met de test e 500mg per week (12 weken) zal ik dat doen of eerst 6 weken off gaan? gaan die paar weken echt wat uitmaken of niet? (heb nu dus genoeg winstrol over voor ongeveer 1 week)

Zou eerst ff 6 weken stoppen. Heb je meer aan denk ik.

Erg ondoordacht om het niet te combineren imo.

ja beter ingelezen voor je er aan begon nu is het wat laat

ik wou niet prikken en had meer verwacht van de winstrol, nu 5kg gepakt en wat droger geworden en bloedgeile shape maar ik wil meer massa :P

5kg en wat droger is toch goed jongen

Uberhaubt 18 w kuren is naar mijn mening en ervaring veel te lang en zinloos,
zeker op de manier die jij van plan bent.
Mensen die kiezen voor lange kuren veranderen steeds van middel om nog enigzins te blijven gainen.
Langer kuren dan een week of 10 (zeker op 1 middel) heeft weinig tot geen positiefe meerwaarden, de kans op negatiefe bijwerkingen daarentegen wel,
en des te langer je je Axis plat legt, des te langer je herstel zal duren.

Ik heb n beslissing gemaakt, ik zit nu in week 5 van winstrol only en ga door tot 12 weken op 50mg per dag(ik weet dat algemeen bekend is dat 8 max is en 6 normaal maar ik heb ook gelezen dat genoeg mensen door zijn gegaan tot 12 zonder sides en ik wil t ook doen. Ik rook en drink helemaal niet dus ik durf het aan. Hierna ga ik als ik nog een kuur wil doen waarschijnlijk 12 weken off en dan 10 weken test e 500mg.

Waarom ga ik voor 12 weken? voelt goed hoe ik erbij sta en ik wil meer kracht pakken en ik heb zoiets van wie weet is dit mijn laatste kuur ooit dus ik wil het gelijk goed doen en zoveel mogelijk eruit halen. Het idee dat ik hier verslaafd aan kan raken voelt niet goed en het feit dat een on en off lifestyle is met eventuele depressies is het voor mij niet waard is. Ik ben nu al depressief en ik ben bezig hier uit te komen en nooit meer terug erin te raken.

Daarnaast ben ik nu verliefd en ik wil het meisje zo graag hebben dat ik gewoon alle confidence die ik kan krijgen of vandaan kan rapen pak. Zonder al te veel schade aan te richtten voor nu.

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jul 2012 om 14:00 ----------

uberhaubt 18 w kuren is naar mijn mening en ervaring veel te lang en zinloos,
zeker op de manier die jij van plan bent.
Mensen die kiezen voor lange kuren veranderen steeds van middel om nog enigzins te blijven gainen.
dat zou ik dan toch ook doen? 6 weken winstrol en daarna 12 weken 500mg test?
langer kuren dan een week of 10 (zeker op 1 middel) heeft weinig tot geen positiefe meerwaarden, de kans op negatiefe bijwerkingen daarentegen wel,
en des te langer je je axis plat legt, des te langer je herstel zal duren.
heb je een goed punt dit ga ik onthouden

00

Ik heb n beslissing gemaakt, ik zit nu in week 5 van winstrol only en ga door tot 12 weken op 50mg per dag(ik weet dat algemeen bekend is dat 8 max is en 6 normaal maar ik heb ook gelezen dat genoeg mensen door zijn gegaan tot 12 zonder sides en ik wil t ook doen. Ik rook en drink helemaal niet dus ik durf het aan. Hierna ga ik als ik nog een kuur wil doen waarschijnlijk 12 weken off en dan 10 weken test e 500mg.

Waarom ga ik voor 12 weken? voelt goed hoe ik erbij sta en ik wil meer kracht pakken en ik heb zoiets van wie weet is dit mijn laatste kuur ooit dus ik wil het gelijk goed doen en zoveel mogelijk eruit halen. Het idee dat ik hier verslaafd aan kan raken voelt niet goed en het feit dat een on en off lifestyle is met eventuele depressies is het voor mij niet waard is. Ik ben nu al depressief en ik ben bezig hier uit te komen en nooit meer terug erin te raken.

Daarnaast ben ik nu verliefd en ik wil het meisje zo graag hebben dat ik gewoon alle confidence die ik kan krijgen of vandaan kan rapen pak. Zonder al te veel schade aan te richtten voor nu.

Kerel, je wil niet verslaafd geraken. En dan beslis je om 12 weken winstrol te nemen en je bent al over je volgende kuur bezig...ik vrees dat het al te laat is.

Kerel ik begrijp dat je on wilt zijn is voor mij ook een verslaving ben ook al 12 weken on en ga nog wel 6 maanden door. aar 12 weken winstrol is echt niet aan te raden.
Start dan met je test en loop winstrol nog 2 weken door. Langer als 8 weken zou ik echt niet doen tenzij je nu bloed laat testen op leverwaarden.

goed idee ga ik doen en dan post ik hier de waardes en dan week 6 week 8 week 10 en week 12 testen?

12 weken tabs lijk mij niet heel erg goed voor je lever. Weet je eigenlijk wel waar je mee bezig bent vin het maar een raar verhaal. laatste kuur ooit?verslaafd?en dan depri zijn en gewoon nog ff een week of 7 door snap er helemaal niks meer van.

Laatst bewerkt:
Luister vriend,
Na week 4 kom je al geen gram meer aan van die winny.
Daarnaast zal je na week 6 sowieso al NUL KOMMA NUL progressie maken in wat voor vorm dan ook (niet in kilo's, niet in kracht, niet in vetverlies)

Dus waarom langer dan 6 weken?

Des te eerder je stopt, des te vroeger je weer door kan kuren. (anders moet je straks 12weken stoppen)

En ga niet aan mijn info twijfelen, want het is gewoon zo.

Mocht je wel doorgaan tot 12 weken. Kom dan ff terug over 7 weken en post dat ik gelijk had ;)

succes

:headbang:12 weken winny????

10 weken test-e en dan afsluiten met tabs had ook leuk geweest kom je lekker hard uit je kuur maar daar heb je nu niks aan. Gewoon of gaan en je volgende kuren beter gaan plannen.

Inderdaad wat de rest zegt ... je test kickt toch pas in na een week of 3-4. Kan je beter ff herstelle van die win 6 weekjes op zen minst en daarna aan de test gaan al dan niet beter ingelezen en beter doordacht.

Terug
Naar boven