AndroidHealthClinic

1e inject-ervaringen

from60to100

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb afgelopen maandag mn 1e inject gezet. Het ging om 2ml test ent van GG.
IK heb me aan alle voorschriften gehouden en het ging boven verwachting.
Toen de 2 ml er bijna inzat (been) voelde ik me effe 5 minuten k*t en licht in het hoofd, daarna prima.
In de avond wat last van been en nu 5 dagen later voel ik hete nog steeds.
Niet zo erg meer als dag 2 en 3 maar ik voel het nog wel, een pijnlijk plek van 15 bij 15cm.
Verder nergens last van.

Is dit normaal?
Komt dit mss omdat het mn 1e inject was?
Omdat het gelijk 2ml was?
Te langzaam geinjecteerd?

offtopic; een idioot in mn gym komt gister nr mij toe en klaagt over zwellende pijn in zn voorarm. ik vraag hoe dat komt. ''ik heb gister mn eerste inject sustanon gezet"

hoe dom kan je zijn he..

ontopic: tjah..

Dat je last krijgt van je eerste 2 injects is heel normaal. Gaat wel over, alhoewel het na 5dgn wel voorbij had moeten zijn. Maar het kan langer duren voordat het gevoel voorbij als je die spier zwaar en vaak belast hebt na het zetten.

@Willem; Waarom is zijn reactie dom? Nou ja...laat maar. :)

Laatst bewerkt:
misschien.....omdat hij het in zn voorarm had gespoten,daar net naast die aders zo weet je wel...
onderkant dus

wss dacht hij dat het moest zoals de junkies op tv

Ook heel veel last van m'n eerste inject gehad. Nu, drie injects later gaat het goed en heb ik nergens meer last van.

willlem zei:
misschien.....omdat hij het in zn voorarm had gespoten,daar net naast die aders zo weet je wel...
onderkant dus

Dit meen je toch niet he.....:eek:

willlem zei:
onderkant dus

Jezus wat erg!..ja heel triest dit..

@ from60to100

dit is normaal bro..maak je vooralsnog geen zorgen..de meeste injecties kunnen pijn doen, over het algemeen wordt dit minder na 2 of drie keer..
je zegt zelf al dat het minder wordt dus dat is helemaal een goed teken..

succes met je kuur!

Rico

spijtig genoeg waargebeurd

triestig, nee
zielig, ja

moest hem wel wat uitlachen die ubernoob, heb hem nadien uit medelijden toch maar wat injectieles gegeven, wat ook niet volstond..dan maar opgetekend..pff wat ben ik toch goed he, 5minuten v mn training kwijt aan zo'n klet

wel geluk dat hij niet IN een ader heeft gespoten

ik heb eigenlijk nog nooit last gehad van injecteren alleen dat je even voelt dat de naald erin heeft gezeten maar geen pijn,bb kennen geen pijn....

Terug
Naar boven