XXL Nutrition

1e injectie verneukt

Ok. Ik snap ook wel dat het een beetje op: ik-wil-de-populaire-hbo’er uitgangen lijkt. Was niet mijn bedoeling. Ik probeerde wat te helpen en opheldering te geven.

Ok. Ik snap ook wel dat het een beetje op: ik-wil-de-populaire-hbo’er uitgangen lijkt. Was niet mijn bedoeling. Ik probeerde wat te helpen en opheldering te geven.

Snap ook wel dat je soms kan lachen om de topics en vragen hier, doe ik ook :D maarja je kunt misschien niet meer verwachten van mensen zonder medische achtergrond

Haha ja. Maar als ik het zelf teruglees kan ik mij voorstellen dat het wat denigrerend overkomt. Is totaal niet zo bedoeld.

Zo vind ik het soms ook verbazendwekkend hoeveel medische kennis sommige mensen hebben opgedaan puur door bezig te zijn met bodybuilden en dan moet ik ook gewoon googelen hoe het ook alweer zat. :D

Zo vind ik het soms ook verbazendwekkend hoeveel medische kennis sommige mensen hebben opgedaan puur door bezig te zijn met bodybuilden en dan moet ik ook gewoon googelen hoe het ook alweer zat. :D

True. Daarom bekijk ik het per persoon want je weet nooit wat er achter zit.

Was even vergeten waarom de laatste tijd bijna alle leden met verstand over aas niet maar actief zijn. Maar na het lezen van dit topic weet ik het weer :D

Dat olie drijft op water heeft in dit geval niks te maken met het feit dat je wilt dat het middel het lichaam bereikt. Wat ik je wel wil adviseren is om het middel dat je wilt toedienen op te zoeken in het ‘farmacotherapeutisch kompas’ en dan goed inlezen!

Ik kan trenbolone niet vinden in het farmacotherapeutisch kompas........:emo:

Ik kan trenbolone niet vinden in het farmacotherapeutisch kompas........:emo:

Test staat er wel in, vond dit wel een fascinerend stukje:

“Na i.m. injectie van het estermengsel werkt propionaat snel en kort, de werking van fenylpropionaat en isocaproaat treedt later in en houdt langer aan, de werking van het decanoaat treedt nog later in; de werking van het mengsel duurt circa 3 weken (Sustanon '250'). De werking van testosteron-undecanoaat duurt ca. 10-14 weken (Nebido).”

Schijnbaar heeft frontloaden dan dus ook weinig zin omdat het even duurt voor de esters afgebroken worden en is de halflife dus helemaal niet zo zwart wit als mensen doen voorkomen :o

Terug
Naar boven