XXL Nutrition

1e kuur 94kg @ 13%

Ik zie dat je mijn log niet helemaal hebt gelezen. Kort samengevat vertel ik het nog een x. Ik woog ongeveer 2 weken voor de kuur 98-99 met een vet % van 13. Vanwege drukte op het werk (bouw en stress) verloor ik in 1 week 4 a 5kg terwijl ik op 4500-5000kcal zat. Hierom begon ik dus met een gewicht van 94kg en binnen de 1e 4 weken steeg ik naar 98/98. Mijn buikomtrek was 91cm bij de start van de kuur en is nu 93/94cm. Ra ra ra wat ben ik aangekomen...

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 10:55 ----------

Ja dat is wat ook denk. Ik heb dus letterlijk niks van die effecten gemerkt. Wel iets anders na week 5 v d kuur: krachtdaling :-p

Ja ik hoop het ook kerel. Ik heb nog ongeveer 4 maanden de tijd voordat de zon goed begint te schijnen :-p

Rustig aan..., ik lees meer als alleen jou log

• Topic Starter Topic Starter
Rustig aan..., ik lees meer als alleen jou log

Haha bedoelde het niet aanvallend vriend. Komt misschien anders over omdat het een ander soort communicatie is. Mijn excuses als het aanvallend overkwam ;-)

Maar ik ben dus ongeveer 2 a 3kg aangekomen in 9 weken. Ik heb de afgelopen weken zelfs meerdere malen gejunkt dus het is waarschijnlijk vet/vocht. Van test-e hoor je ook vocht vast te houden, nou ik heb meerdere malen patat uit de snackbar gegeten en niets gemerkt. Terwijl ik best snel vocht vasthoud.

Laatst bewerkt:
Oké ;)

Jammer dat je hoogstwaarschijnlijk fake gear hebt, ben er zelf gelukkig van vrij gebleven maar hoor de laatste 1.5/2 jaar steeds meer dat er fake gear geleverd word.

Of het is zwaar ondergedoseerd, dan heb je er nog niks aan.

Tijd genoeg om lekker te gainen en de geneugten van het kuren te ontdekken?!!;):D;):D

Ja ik hoop het, ik kan niet wachten om te beginnen want ik ben best wel gedemotiveerd nu. Vandaag ook echt een k*t borsttraining achter de rug.

Succes met de kuur! Ben ook bezig met een eerste kuur. Bij mij kickte de test ook echt pas na 5/6 weken goed in. Bij 3/4 weken begon het langzaam merkbaar te worden, maar bij de 5/6 week werd het pas echt knallen!

p.s. Ik zit nu in mijn laatste weken van mijn kuur met ook test en winstrol (50mg op alleen trainingsdagen 4x per week), ik begin nu te merken dat mijn aanhechtingen en pezen beginnen op te spelen, het is nog niet heel erg, maar het is niet lekker tijdens het trainen want je hebt het gevoel dat je blessures aan het forceren bent tijdens het trainen waardoor ik me ook ga inhouden.

Succes verder

Hey kerel dankjewel,

Ik heb je log gelezen. Echt heel erg goed doordacht. Ik ben van plan om ook jouw protocol te volgen alleen twijfel ik nog over de T3.

Dat is wel balen van die aanhechtingen en pezen. Gebruik je glucosamine (heb gelezen dat dit eigenlijk weinig doet)? Ik zou niet forceren als ik jou was, je hebt al een mooi resultaat behaald dus je kunt nu gewoon lekker rustig verdergaan.

Jij ook succes kerel! ;)

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 23:16 ----------

Oké ;)

Jammer dat je hoogstwaarschijnlijk fake gear hebt, ben er zelf gelukkig van vrij gebleven maar hoor de laatste 1.5/2 jaar steeds meer dat er fake gear geleverd word.

Of het is zwaar ondergedoseerd, dan heb je er nog niks aan.

Ja het is echt balen. Ik droom er al een paar maanden van om te kuren, had echt de hele AAS sectie doorgelezen. De vriend met wie ik de kuur had gedaan is helemaal gedemotiveerd en had niet eens zin meer om te gaan trainen omdat hij zich zo verheugde op de resultaten. Nou binnenkort hopelijk met een echte kuur starten.

Goed voor jou man. Had in een ander topic gelezen dat je inmiddels 2 jaar clean bent en nog steeds op 100kg zit met een laag bf. Echt heel erg goed gedaan man. Dat is ook mijn uiteindelijke doel. Ongeveer 20-25kg boven mijn gewicht zitten met een bf waarmee mijn buikspieren nog zichtbaar zijn.

Je hebt nog tijd zat, je bent nog maar 23.

Maak je niet druk, vergeet dit en ga lekker een tijdje naturel trainen. Kijk ondertussen voor een goede leverancier.

Je hebt nog tijd zat, je bent nog maar 23.

Maak je niet druk, vergeet dit en ga lekker een tijdje naturel trainen. Kijk ondertussen voor een goede leverancier.

Ja dat is wel zo. Ik hoef ook niet veel meer. Als ik op 100kg kom te staan met bf van 10% ben ik tevreden. Ik ben er bijna maar het gaat zo langzaam de afgelopen periode dat ik wel wil starten met een kuur al is het een winstrol only kuur.

Ja ik hoop het, ik kan niet wachten om te beginnen want ik ben best wel gedemotiveerd nu. Vandaag ook echt een k*t borsttraining achter de rug.

Hey kerel dankjewel,

Ik heb je log gelezen. Echt heel erg goed doordacht. Ik ben van plan om ook jouw protocol te volgen alleen twijfel ik nog over de T3.

Dat is wel balen van die aanhechtingen en pezen. Gebruik je glucosamine (heb gelezen dat dit eigenlijk weinig doet)? Ik zou niet forceren als ik jou was, je hebt al een mooi resultaat behaald dus je kunt nu gewoon lekker rustig verdergaan.

Jij ook succes kerel! ;)

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 23:16 ----------

Tks man! Ja T3 is wel iets om goed over na te denken en misschien dat je je schildklierwerking kunt laten testen als je het toch graag wilt doen maar meer zekerheid wil hebben?

Ja ik heb vorige week glucosamine gekocht, maar had ik eigenlijk even wat eerder moeten doen!:p
Gisteravond weer lekker getraind, wel een beetje rustig aangedaan en de irritatie is gelukkig ver op de achtergrond gebleven, ook nu de dag erna.

Anyway, succes

Dag dbb-ers,

Vandaag de uitslag binnen gekregen van de test voor mijn LH en FSH waarden. Helaas liggen deze beiden onder de 1. De gear was dus toch echt maar waarschijnlijk onder gedoseerd. Ik ga dus vandaag beginnen met nakuren.

3 weken nolvadex 20mg ED

Mijn laatste ( en 8e) inject was 11 januari en ik zou dus dan eigenlijk 25 januari met nakuren beginnen maar er zaten een aantal tests en twijfelachtige zaken tussen.

Iemand nog advies of op/aanmerkingen?

BEP:1:1:1+1+ENDOCRINOLOGIE
BEP:1:1:2+0+LH+<1.0++U/l++1+8+LHRFB
OPB:1:1:2:1+Referentiewaarden LH cyclus afhankelijk?:
OPB:1:1:2:2+Man?: 1-8 U/L

OPB:1:1:2:3+Vrouw?: Follic.fase 1-9 U/L
OPB:1:1:2:4+Ovul.fase 10-60 U/L
OPB:1:1:2:5+Luteale fase 1-9 U/L
OPB:1:1:2:6+Postmenopauze >40 U/L
BEP:1:1:3+0+FSH+<1.0++U/l+-+3+15+FSH B SC
OPB:1:1:3:1+Referentiewaarden FSH cyclus afhankelijk?:
OPB:1:1:3:2+Man?: 3-15 U/L

Tof dat je nog even de resultaten post.
En dubbel K** dat je een ****-kuur hebt gehad en nu ook een shutdown...
Je kuur was gelukkig niet al te zwaar dus het moet wel goedkomen nu dat je alsnog gaat nakuren. Ik zou er wel alleen 4 weken van maken in plaats van 3 (just to be sure). En misschien is de nieuwe testo-booster van XXL nutrition wel wat om erbij te gebruiken voor extra LH boost?

Tof dat je nog even de resultaten post.
En dubbel K** dat je een ****-kuur hebt gehad en nu ook een shutdown...
Je kuur was gelukkig niet al te zwaar dus het moet wel goedkomen nu dat je alsnog gaat nakuren. Ik zou er wel alleen 4 weken van maken in plaats van 3 (just to be sure). En misschien is de nieuwe testo-booster van XXL nutrition wel wat om erbij te gebruiken voor extra LH boost?

Hey kerel,

Ja zeker een dubbele K**. Snap er echt helemaal geen moer meer van. Die batch moet wel ondergedoseerd zijn. Ik ben niet de enige die dat zegt. Maar toch heeft het wel mijn shit helemaal platgelegd. Ik was van plan om aanstaande zondag te beginnen met een nieuwe kuur, maar helaas. Dat wordt nu waarschijnlijk pas ergens in mei.

Vraag mij ook af wanneer de dip zal komen. Ik voel me tot nu toe nog goed en heb veel zin om te trainen. En het belangrijkste ben nog steeds zo geil als een hond.

Over die test booster, heb jij daar ervaring mee? Is een nieuw product als ik het goed heb.

Nog een vraag, wanneer is het verstandig om te laten testen of alles weer op orde is? Gewoon op je gevoel afgaan of een aantal maanden wachten. In mijn andere topic kreeg ik te horen dat ik 2 maanden na mijn nakuur een bloedtest moet laten afnemen. Iemand hier nog een andere mening over?

In die testobooster zitten wetenschappelijk gedocumenteerde stoffen die aanzetten tot meer LH/testosteron. Bijv. brandnetelextract, mucuna pruriens en DAA. Die 3 neem ik sinds kort los. Kan er nog niet reëel over oordelen want ik zit momenteel zelf ook in een nakuur (die overigens prima verloopt).

Daarover gesproken wat ik qua bloedtest zelf altijd doe is aan het eind ervan een check op LH, FSH en testo om te kijken of de nakuur zijn werk heeft gedaan (of dat je nog even door moet).
En vervolgens, afhankelijk van de omstandigheden, een eventueel na-test enkele maanden verder als ik van plan zou zijn weer opnieuw te kuren.

Mijn nakuur die ik nu doe duurt 8 weken en volgende week zit ik op de helft. Dan ga ik alvast een testje laten doen want gevoelsmatig gaat het super. Weet ik gelijk waar ik voor sta op het moment.

In die testobooster zitten wetenschappelijk gedocumenteerde stoffen die aanzetten tot meer LH/testosteron. Bijv. brandnetelextract, mucuna pruriens en DAA. Die 3 neem ik sinds kort los. Kan er nog niet reëel over oordelen want ik zit momenteel zelf ook in een nakuur (die overigens prima verloopt).

Daarover gesproken wat ik qua bloedtest zelf altijd doe is aan het eind ervan een check op LH, FSH en testo om te kijken of de nakuur zijn werk heeft gedaan (of dat je nog even door moet).
En vervolgens, afhankelijk van de omstandigheden, een eventueel na-test enkele maanden verder als ik van plan zou zijn weer opnieuw te kuren.

Mijn nakuur die ik nu doe duurt 8 weken en volgende week zit ik op de helft. Dan ga ik alvast een testje laten doen want gevoelsmatig gaat het super. Weet ik gelijk waar ik voor sta op het moment.

Aha oke oke bedankt voor de uitleg. Dus die test booster er nu meteen bij doen zeg jij? Over die nakuur, is 4 weken niet net te lang? Van wat ik heb begrepen/gelezen is dat nolvadex best een kwaadaardig goedje is.

Ik ben mij nu aan het inlezen over Ostarine, ik lees dat dat ook tijdens nakuren wordt gebruikt. Weet jij daar of iemand anders meer van?

Aha oke oke bedankt voor de uitleg. Dus die test booster er nu meteen bij doen zeg jij? Over die nakuur, is 4 weken niet net te lang? Van wat ik heb begrepen/gelezen is dat nolvadex best een kwaadaardig goedje is.

Ik ben mij nu aan het inlezen over Ostarine, ik lees dat dat ook tijdens nakuren wordt gebruikt. Weet jij daar of iemand anders meer van?

Als je die 40 euro voor een potje kan missen dan is het 'baat het niet dan schaadt het niet'.

En 4 weken nolva is niet lang hoor. De rottigheid zit hem erin dat als je te lang oestrogeen blokkeert, bijvoorbeeld last van je ogen zou kunnen krijgen, maar denk dan pas eerder aan vele maanden van gebruik (zo staat het ook in de meeste bijsluiters van tamoxifen). Oestrogeen heeft in het lichaam - op meerdere plekken - namelijk een beschermende werking en die ga je nu blokkeren. Zelf merk ik nooit wat vervelends van nolva.

Ostarine moet je de zoekfunctie maar even voor gebruiken. Voor wat ik weet zorgt het voor (lichte) onderdrukking en komt het bij mij in de PCT er niet in.

Terug
Naar boven