MuscleMeat

1e kuur 94kg @ 13%

Misschien is het mogelijk dat er wel test e in zat, aangezien ja pas na 10 dagen je bloed hebt laten prikken. Maar het zou ook prima kunnen dat er helemaal niets in zat want je valt dik in de referentiewaardes. 2,5% van de mensen hebben boven de 35, moet je nagaan hoeveel mensen er normaal 30 nmol/L hebben. Behoorlijk wat! Ik zou zeggen dat je AAS dik ondergedoseerd was of helemaal fake, maar je kan het niet met zekerheid zeggen... Ik zou die LSH en FSH test doen bij dat goedkope bedrijf, mits je gratis kunt reizen. Dan maar even wachten :p
zn aas was waarschijnlijk helemaal fake want bij 250 mg moet je al op de 30-35 mnol of hoger zitten laat staan 500 mg elke week

• Topic Starter Topic Starter
Ik blijf het oprecht klote voor je vinden om zo je eerste kuur te moeten 'beleven'. Maar zeker respect dat je je vermoedens in ieder geval met testen aan het uitzoeken bent, want dat doen er niet zoveel.

Ik blijf het oprecht klote voor je vinden om zo je eerste kuur te moeten 'beleven'. Maar zeker respect dat je je vermoedens in ieder geval met testen aan het uitzoeken bent, want dat doen er niet zoveel.

Dankjewel kerel ;) Ja ik wil niet zomaar onnodige problemen in mijn lichaam veroorzaken. Ik ga gewoon die test doen en dan laat ik het hier wel weten. Bedankt voor je inbreng en moeite miviut.

Ook dank ik de andere jongens voor hun inbreng en moeite :D

Graag gedaan man, succes met je tests en je laat denk ik wel weten wat de uitslag is :)
Ik vind het ook superklote voor je, dit slaat nergens op

Graag gedaan man, succes met je tests en je laat denk ik wel weten wat de uitslag is :)
Ik vind het ook superklote voor je, dit slaat nergens op

Ja dat laat ik zeker weten. Ik ga die k*ttest morgen aanvragen, woensdag prikken en donderdag zal ik de uitslag hier posten. Maar dus even voor de zekerheid, want wil niet nog een test gaan doen. Gewoon alleen vragen naar LSH en FSH. Dat voldoet? En als deze waarden 0 zijn dan is de gear 100% fake?

Het kan even goed zijn dat er wat fout gelopen is bij de productie van dat hele batchnr bij de fabrikant, dus wacht nog even met je dealer dood te schieten :)

Het kan even goed zijn dat er wat fout gelopen is bij de productie van dat hele batchnr bij de fabrikant, dus wacht nog even met je dealer dood te schieten :)

Haha ja ik zal even eerst die FSH en LSH testen. Misschien blijkt die gear toch nog echt te zijn en dan zit ik dit merk de grond in te boren voor niets.

Ja dat laat ik zeker weten. Ik ga die k*ttest morgen aanvragen, woensdag prikken en donderdag zal ik de uitslag hier posten. Maar dus even voor de zekerheid, want wil niet nog een test gaan doen. Gewoon alleen vragen naar LSH en FSH. Dat voldoet? En als deze waarden 0 zijn dan is de gear 100% fake?

Niet LSH, maar LH (straks gaan ze je op LSD testen :D)
en FSH dus.

Als ze tegen de 0 aanzitten was je gear ondergedoseerd.

Zijn ze normaal (je krijgt de referentiewaarden erbij) dan zat er waarschijnlijk geen werkzame stof in de olie en ben je niet onderdrukt en kan je evt. weer een kuur starten.

Niet LSH, maar LH (straks gaan ze je op LSD testen :D)
en FSH dus.

Als ze tegen de 0 aanzitten was je gear ondergedoseerd.

Zijn ze normaal (je krijgt de referentiewaarden erbij) dan zat er waarschijnlijk geen werkzame stof in de olie en ben je niet onderdrukt en kan je evt. weer een kuur starten.

Aha oke, helemaal duidelijk bedankt! Haha ja zie nu pas dat ik de hele tijd LSH neerzet. Morgen aanvragen , woensdag prikken en donderdag post ik de uitslag dan als het goed is.

Vasculair
Cool Novice

Stats: M 23j 1m82 101kg 15%

Hoe ben je 7 kilo aangekomen als je gear fake is ?

Misschien dat je net slechte batch hebt gehad of zo, zat aan hetzelfde merk test ,ander nummer weliswaar,
kan u zeggen dat dit wel werkte, krachtgains, gains, kleinere ballenn, libido omhoog, keerzijde van de medaille PUISTen,
hoop voor je dat het echt fake moest zijn je je geld trug krijgt en goede gaer vind zodat je ECHT kan gaan gaa kuren! hehe.

Succes

Vasculair
Cool Novice

Stats: M 23j 1m82 101kg 15%

Hoe ben je 7 kilo aangekomen als je gear fake is ?

Ik zie dat je mijn log niet helemaal hebt gelezen. Kort samengevat vertel ik het nog een x. Ik woog ongeveer 2 weken voor de kuur 98-99 met een vet % van 13. Vanwege drukte op het werk (bouw en stress) verloor ik in 1 week 4 a 5kg terwijl ik op 4500-5000kcal zat. Hierom begon ik dus met een gewicht van 94kg en binnen de 1e 4 weken steeg ik naar 98/98. Mijn buikomtrek was 91cm bij de start van de kuur en is nu 93/94cm. Ra ra ra wat ben ik aangekomen...

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 10:55 ----------

Misschien dat je net slechte batch hebt gehad of zo, zat aan hetzelfde merk test ,ander nummer weliswaar,
kan u zeggen dat dit wel werkte, krachtgains, gains, kleinere ballenn, libido omhoog, keerzijde van de medaille PUISTen,
hoop voor je dat het echt fake moest zijn je je geld trug krijgt en goede gaer vind zodat je ECHT kan gaan gaa kuren! hehe.

Succes

Ja dat is wat ook denk. Ik heb dus letterlijk niks van die effecten gemerkt. Wel iets anders na week 5 v d kuur: krachtdaling :-p

Ja ik hoop het ook kerel. Ik heb nog ongeveer 4 maanden de tijd voordat de zon goed begint te schijnen :-p

Tijd genoeg om lekker te gainen en de geneugten van het kuren te ontdekken?!!;):D;):D

Succes met de kuur! Ben ook bezig met een eerste kuur. Bij mij kickte de test ook echt pas na 5/6 weken goed in. Bij 3/4 weken begon het langzaam merkbaar te worden, maar bij de 5/6 week werd het pas echt knallen!

p.s. Ik zit nu in mijn laatste weken van mijn kuur met ook test en winstrol (50mg op alleen trainingsdagen 4x per week), ik begin nu te merken dat mijn aanhechtingen en pezen beginnen op te spelen, het is nog niet heel erg, maar het is niet lekker tijdens het trainen want je hebt het gevoel dat je blessures aan het forceren bent tijdens het trainen waardoor ik me ook ga inhouden.

Succes verder

Succes met de kuur! Ben ook bezig met een eerste kuur. Bij mij kickte de test ook echt pas na 5/6 weken goed in. Bij 3/4 weken begon het langzaam merkbaar te worden, maar bij de 5/6 week werd het pas echt knallen!

p.s. Ik zit nu in mijn laatste weken van mijn kuur met ook test en winstrol (50mg op alleen trainingsdagen 4x per week), ik begin nu te merken dat mijn aanhechtingen en pezen beginnen op te spelen, het is nog niet heel erg, maar het is niet lekker tijdens het trainen want je hebt het gevoel dat je blessures aan het forceren bent tijdens het trainen waardoor ik me ook ga inhouden.

Succes verder
Hoe oud ben je en al wat sides gekregen (acne)?

Terug
Naar boven