XXL Nutrition

1e kuur 94kg @ 13%

• Topic Starter Topic Starter
Echt klote man, daar gaat de redenatie UG word niet gefaked???!!!

Ja ik baal echt man. 9 weken in spanning geleefd en uiteindelijk niks. Mijn vriend is helemaal afgezet want die sukkel wilde niet naar mij luisteren en volgde wat de dealer hem voorschreef. Namelijk 6ml per week Primo/test/boldenone. En die heeft ook geen moer gemerkt.

Ter aanvulling: Ik heb de kuur samen met 2 andere jongens gedaan en die hebben ook niets gemerkt.

Ik: Test only
Maat 1: winstrol+test
Maat 2: primo/test/boldenone

Ja ik baal echt man. 9 weken in spanning geleefd en uiteindelijk niks. Mijn vriend is helemaal afgezet want die sukkel wilde niet naar mij luisteren en volgde wat de dealer hem voorschreef. Namelijk 6ml per week Primo/test/boldenone. En die heeft ook geen moer gemerkt.

Ter aanvulling: Ik heb de kuur samen met 2 andere jongens gedaan en die hebben ook niets gemerkt.

Ik: Test only
Maat 1: winstrol+test
Maat 2: primo/test/boldenone

Jullie laten het hier niet bij zitten toch?

Onmogelijke testosteronwaarde bij 500mg EW. Geld terugvragen dus ;)
En dan had jij nog wel een "betrouwbare" dealer, jezus. Geeft niet veel hoop.
Nee zeker niet, echt ongelofelijk man.

Jullie laten het hier niet bij zitten toch?

Nee zeker niet, we hadden hem vorige keer al een beetje aangepakt. Maar dit keer neem ik de uitslag mee en kijken dan wat hij te zeggen heeft. Weet waar hij woont, traint en zelfs boodschappen doet dus confrontatie zal wel volgen.

Plaats je nog een foto van je gear in de echt of nep sectie met batchnr. etc ? dan weten we dat ook weer.

Oja die heb ik gezien, update het even dat je nu nog niks merkt. veel mensen denken dat ze echt zijn zag ik.

Ik vroeg ook om een update, het is Fake zeg je toch ?

Dan zou ik je ervaringen daar ook posten.

Nee zeker niet, echt ongelofelijk man.

Nee zeker niet, we hadden hem vorige keer al een beetje aangepakt. Maar dit keer neem ik de uitslag mee en kijken dan wat hij te zeggen heeft. Weet waar hij woont, traint en zelfs boodschappen doet dus confrontatie zal wel volgen.
Bel de politie dat hij dealt ;) Hij zal wel een voorraad thuis hebben liggen?
Lekker voor hem, moet hij maar geen rotzooi aan jou en je vrienden verkopen. Jou een beetje elke week olijfolie laten injecteren voor niks...

Bel de politie dat hij dealt ;) Hij zal wel een voorraad thuis hebben liggen?
Lekker voor hem, moet hij maar geen rotzooi aan jou en je vrienden verkopen. Jou een beetje elke week olijfolie laten injecteren voor niks...

Ja dat klopt haha. Dat is een goeie man. Olijfolie of slaolie :p

Oja die heb ik gezien, update het even dat je nu nog niks merkt. veel mensen denken dat ze echt zijn zag ik.

Ik vroeg ook om een update, het is Fake zeg je toch ?

Dan zou ik je ervaringen daar ook posten.

Ja dat is wat iedereen zegt na het zien van de bloeduitslag. Ik zal het daar ook even updaten ;)

Ik zei toch dat het fake was, hoe kan je zon ''goedkoop'' gear nou faken 10 ml ~ 35 euro man wie the **** faked dat nou. Ik zou hem doodslaan wtf heb je nu wel in je lichaam geinject? En je geloofde hem steeds terwijl ik zei dat hij je naait. Nog een kennis ook :roflol:

Triest dat ze dit zo faken zeg...

Misschien dat die kennis ook is opgelicht?
Neemt niet weg dat het zwaar klote is maar de positieve kant van het verhaal is dat je gewoon aan een ander kunt beginnen wanneer je wil?!

Ik zei toch dat het fake was, hoe kan je zon ''goedkoop'' gear nou faken 10 ml ~ 35 euro man wie the **** faked dat nou. Ik zou hem doodslaan wtf heb je nu wel in je lichaam geinject? En je geloofde hem steeds terwijl ik zei dat hij je naait. Nog een kennis ook :roflol:

Waarschijnlijk slaolie ofso. Ik geloofde hem al na de 4e week niet maar omdat de meeste zeiden van dat het later gaat inkicken ging ik gewoon afwachten. Die kennis haalt het ook van een andere dealer. Hij gebruikt de gear zelf ook. Ik ben bij hem thuis geweest. Hij zit ook aan de groeihormoon. Hij zegt dat hij wel wat merkt, maar we trainen samen en ik outlift hem sowieso. Ik denk dat de batch gewoon fake is. Ik ga hem nog even vragen welke batchnr hij heeft.
Triest dat ze dit zo faken zeg...
Ja zeker man echt balen.
Misschien dat die kennis ook is opgelicht?
Neemt niet weg dat het zwaar klote is maar de positieve kant van het verhaal is dat je gewoon aan een ander kunt beginnen wanneer je wil?!

Ja ik denk het ook, hij zit zelf ook aan die gear weet alleen nog niet welke batch. In mijn andere topic zei flip van hout dat het wel kan kloppen omdat ik 10 dagen na mijn laatste inject de bloedtest heb laten doen. Dus ik ben nu aan het twijfelen..

Waarschijnlijk slaolie ofso. Ik geloofde hem al na de 4e week niet maar omdat de meeste zeiden van dat het later gaat inkicken ging ik gewoon afwachten. Die kennis haalt het ook van een andere dealer. Hij gebruikt de gear zelf ook. Ik ben bij hem thuis geweest. Hij zit ook aan de groeihormoon. Hij zegt dat hij wel wat merkt, maar we trainen samen en ik outlift hem sowieso. Ik denk dat de batch gewoon fake is. Ik ga hem nog even vragen welke batchnr hij heeft.

Ja zeker man echt balen.

Ja ik denk het ook, hij zit zelf ook aan die gear weet alleen nog niet welke batch. In mijn andere topic zei flip van hout dat het wel kan kloppen omdat ik 10 dagen na mijn laatste inject de bloedtest heb laten doen. Dus ik ben nu aan het twijfelen..
En dat jij, net als al je vrienden, er niks van voelen is allemaal toeval? Niks voelen van 500 mg my ass

En dat jij, net als al je vrienden, er niks van voelen is allemaal toeval? Niks voelen van 500 mg my ass

Ja daarom, echt letterlijk niks. Geen 1kg krachtgains of normale gains. Ik had gewoon mijn verloren kg's teruggewonnen. En ben in de afgelopen 10 weken maar 2kg aangekomen, dat is normaal voor mij.

Maar zoiets zit me altijd dwars man, k*teigenschap van mij. Ik vraag mezelf nu af of ik die k*ttest van 88euro moet doen (duurder dan de hele kuur) of gewoon meteen met een nieuwe kuur moet beginnen.

Ja daarom, echt letterlijk niks. Geen 1kg krachtgains of normale gains. Ik had gewoon mijn verloren kg's teruggewonnen. En ben in de afgelopen 10 weken maar 2kg aangekomen, dat is normaal voor mij.

Maar zoiets zit me altijd dwars man, k*teigenschap van mij. Ik vraag mezelf nu af of ik die k*ttest van 88euro moet doen (duurder dan de hele kuur) of gewoon meteen met een nieuwe kuur moet beginnen.
Welke test kost 88 euro?

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 22:34 ----------

Oh er zijn wat nieuwe posts in je andere topic, effe doorlezen

Ik heb alleen mijn testosteron laten checken. Ik ging ervan uit dat ik ook mijn LSH en FSH waarden erbij zou krijgen maar dus niet. Heel erg dom van mij om dat er niet bij te vragen. En nu heb ik gevraagd hoeveel een test voor LSH en FSH kost en dat is een bedrag van 88euro..

Kijk nog eens goed naar de grafiek die ik in je andere topic heb gepost. Als je 500mg (dus dubbele hoeveelheid) en ook nog eens elke week (dus stapeling elke 7e dag) hebt gespoten dan is 30 nmol na 10 dagen laatste inject echt te laag hoor.

Hoeveel kostte de check op enkel testosteron trouwens als ik vragen mag?

Misschien is het mogelijk dat er wel test e in zat, aangezien ja pas na 10 dagen je bloed hebt laten prikken. Maar het zou ook prima kunnen dat er helemaal niets in zat want je valt dik in de referentiewaardes. 2,5% van de mensen hebben boven de 35, moet je nagaan hoeveel mensen er normaal 30 nmol/L hebben. Behoorlijk wat! Ik zou zeggen dat je AAS dik ondergedoseerd was of helemaal fake, maar je kan het niet met zekerheid zeggen... Ik zou die LSH en FSH test doen bij dat goedkope bedrijf, mits je gratis kunt reizen. Dan maar even wachten :p

Kijk nog eens goed naar de grafiek die ik in je andere topic heb gepost. Als je 500mg (dus dubbele hoeveelheid) en ook nog eens elke week (dus stapeling elke 7e dag) hebt gespoten dan is 30 nmol na 10 dagen laatste inject echt te laag hoor.

Hoeveel kostte de check op enkel testosteron trouwens als ik vragen mag?

Ja precies, en ik heb denk toch van mezelf wel een hoge testosteron. Aangezien ik elke dag zo geil ben als ik weet niet wat en toch best wat resultaat heb geboekt als naturel zijnde.

Die test was 59 euro. Duur he :p Ik ga gewoon die k*ttest doen dan ben ik ook van die twijfels, want ik wil z.s.m. aan een echte kuur beginnen.

Terug
Naar boven