goedenavond!
ik heb eindelijk besloten dat ik met mijn eerste kuur wil beginnen, bij mij op de sportschool zitten een aantal mensen die daar flink bekent mee zijn en ik heb hier veel gelezen op het forum!
nu is mijn keuze gevallen op dianabol only van EPL
stats:
21 jaar
175cm
86kg
15%
ik wil op deze manier gaan kuren
week 1..............30mg per dag
week 2t/m 6.......40mg per dag
ik ben alleen er alleen nog niet helemaal uit wat ik als nakuur wil nemen.
ik weet dat je van dianabol veel vocht vasthoud etc, en dat je zonder goede nakuur weer heel veel verliest!
ik dacht zelf aan nolvadex 2 weken 20mg
vandaag was ik bij een vriend en die zei dat ik beter chlomid met nog wat kon nemen, alleen ben vergeten hoe dat heet, dat moet je in je huid spuiten, deze jongen kuurt al 5 jaar ( niet non stop ) ik vertrouw wel redelijk op zijn info
weten jullie wat ik bedoel? en zoja hoe heet dat precies,
of hebben jullie een beter alternatief ??
ik spuit liever niet!
alvast bedankt !!
ik heb eindelijk besloten dat ik met mijn eerste kuur wil beginnen, bij mij op de sportschool zitten een aantal mensen die daar flink bekent mee zijn en ik heb hier veel gelezen op het forum!
nu is mijn keuze gevallen op dianabol only van EPL
stats:
21 jaar
175cm
86kg
15%
ik wil op deze manier gaan kuren
week 1..............30mg per dag
week 2t/m 6.......40mg per dag
ik ben alleen er alleen nog niet helemaal uit wat ik als nakuur wil nemen.
ik weet dat je van dianabol veel vocht vasthoud etc, en dat je zonder goede nakuur weer heel veel verliest!
ik dacht zelf aan nolvadex 2 weken 20mg
vandaag was ik bij een vriend en die zei dat ik beter chlomid met nog wat kon nemen, alleen ben vergeten hoe dat heet, dat moet je in je huid spuiten, deze jongen kuurt al 5 jaar ( niet non stop ) ik vertrouw wel redelijk op zijn info
weten jullie wat ik bedoel? en zoja hoe heet dat precies,
of hebben jullie een beter alternatief ??
ik spuit liever niet!
alvast bedankt !!