Fitness Seller

1e kuur dianabol EPL

Bpress

Cool Novice
Waardering
0
goedenavond!

ik heb eindelijk besloten dat ik met mijn eerste kuur wil beginnen, bij mij op de sportschool zitten een aantal mensen die daar flink bekent mee zijn en ik heb hier veel gelezen op het forum!

nu is mijn keuze gevallen op dianabol only van EPL

stats:
21 jaar
175cm
86kg
15%

ik wil op deze manier gaan kuren
week 1..............30mg per dag
week 2t/m 6.......40mg per dag

ik ben alleen er alleen nog niet helemaal uit wat ik als nakuur wil nemen.
ik weet dat je van dianabol veel vocht vasthoud etc, en dat je zonder goede nakuur weer heel veel verliest!

ik dacht zelf aan nolvadex 2 weken 20mg

vandaag was ik bij een vriend en die zei dat ik beter chlomid met nog wat kon nemen, alleen ben vergeten hoe dat heet, dat moet je in je huid spuiten, deze jongen kuurt al 5 jaar ( niet non stop ) ik vertrouw wel redelijk op zijn info

weten jullie wat ik bedoel? en zoja hoe heet dat precies,
of hebben jullie een beter alternatief ??

ik spuit liever niet!
alvast bedankt !!

Zou nog even wachten met die kuur van je, zo dat je je nog wat kan verdiepen in de materie.
Succes alvast ;)

• Topic Starter Topic Starter
jaa daar zou je wel gelijk in kunnen hebben, alleen ik wil er nu gewoon mee beginnen dat staat wel al vast voor mezelf,

alleen zou ik graag wat meer willen weten over een goede nakuur dat hoop ik op deze manier te bereiken

Hij zal toch niet hcg bedoelen, wordt ook wel tijdens en na de kuur gebruikt. Maar dat heb je met dianabol niet nodig.
nolvadex zou op zich voldoen als goede nakuur.
Maar waarom ga je eigenlijk niet voor winstrol.
Oke je gains zullen iets minder zijn, maar goed vet en vocht rekenen we natuurlijk niet mee he.

Hij zal toch niet hcg bedoelen, wordt ook wel tijdens en na de kuur gebruikt. Maar dat heb je met dianabol niet nodig.
Oke je gains zullen iets minder zijn, maar goed vet en vocht rekenen we natuurlijk niet mee he.

mee eens.. Mischien word je anders echt zo een propje..
je bent niet zo heel groot en weeg goed en met d-boll kom je zkr wel veel vocht en vet aan.. dus zou ook een winstrol pakken

Winstrol is zoals de bovenstaande heren al zeggen een beter oral optie imo.

nee HCG was het niet idd...begon met een p dacht ik ... ( komt echt stom over dit :cool: :)

maar een aantal jongens die ik ken hadden winstrol only genomen, toevallig ook van EPL... en die waren niet zo heel erg tevreden erover, niet erg veel kracht toename, wel iets van vooruit gegaan maar niet veel.

dat ik veel vocht vast zal houden maakt me niet zoveel uit... ik wil dit graag proberen, en dat vet train ik er wel weer af.

nee HCG was het niet idd...begon met een p dacht ik ... ( komt echt stom over dit :cool: :)

maar een aantal jongens die ik ken hadden winstrol only genomen, toevallig ook van EPL... en die waren niet zo heel erg tevreden erover, niet erg veel kracht toename, wel iets van vooruit gegaan maar niet veel.

dat ik veel vocht vast zal houden maakt me niet zoveel uit... ik wil dit graag proberen, en dat vet train ik er wel weer af.

Pregnyl zal je bedoelen en dat is in andere woorden ook 'hcg'

dan zou ik zeggen knallen maar

juist haris !! pregnyl !

maargoed zoals eerder gepost... dit is dus niet nodig voor een dianabol only kuurtje!

dus maar gewoon op nolvadex houden ?? dan maar 20mg 2 weekjes lang?
haha wessie daar vrees ik niet voor ;) dat zal wel goedkomen!

juist haris !! pregnyl !

maargoed zoals eerder gepost... dit is dus niet nodig voor een dianabol only kuurtje!

dus maar gewoon op nolvadex houden ?? dan maar 20mg 2 weekjes lang?
haha wessie daar vrees ik niet voor ;) dat zal wel goedkomen!

Nope, hcg is idd niet nodig voor een dbol only kuur.

thnx voor de info allemaal :)

maare dan gewoon nolvadex als nakuur nemen? niet chlomid?
en dan is de bedoeling om zoveel mogelijk vast te houden!

clomid is wat agressiever, ik zou ook gewoon voor nolva gaan

je hebt de ballen verstand van alles hcg= dat woord met een p :P

blijf er lekker vanaf....en als je er klaar voor bent lekker spuiten..oral-only is gay! hahaha

je hebt de ballen verstand van alles hcg= dat woord met een p :P

blijf er lekker vanaf....en als je er klaar voor bent lekker spuiten..oral-only is gay! hahaha

waar slaat dat nou weer op man... alsof ik al die benamingen zo uit me hoofd op kan noemen, was het gewoon kwijt!

heb er niet veel verstand van en dat is mijn probleem, als je naaldenvrees heb dan spuit je niet zomaar!

het zou prettiger zijn als je gewoon je mening geeft over de nakuur :)

waar slaat dat nou weer op man... alsof ik al die benamingen zo uit me hoofd op kan noemen, was het gewoon kwijt!

heb er niet veel verstand van en dat is mijn probleem, als je naaldenvrees heb dan spuit je niet zomaar!

het zou prettiger zijn als je gewoon je mening geeft over de nakuur :)

Dat heeft hij ook gedaan. ;)

precies heb duidelijk mijn mening gegeven maar zal hem voor de goede orde nog eens neer pennen voor je:

niet kuren!

trouwens als je bp-wedstrijden doet...wtf moet je dan met dbol?

Terug
Naar boven