XXL Nutrition

1e kuur droge massa aanrader

E5d niet beter voor je bloedwaarde ipv elke week?

Correct if wrong please.

hij wil droge massa.
test-e krijg je ook bloat van

geen idee op provian?
schijnt water retentie tegen te gaan

of vergis ik me nu met een middel?

• Topic Starter Topic Starter
Maar ik ga hem op 500 zetten he niet op 250.

Dan maakt t toch niet zoveel uit of ik ew of e5d doe?
Wil inderdaad droge massa vandaar de Winny erbij

Eerlijk gezegd lijkt 250 mg per week me ook een beetje weinig.
Denk dat dit hem toch gaat worden omdat ik er veel goede recensies over gelezen heb.

Week 1-12 test-e 500mg ew
Week 1-12 Winny 50mg ed verdeeld over 2x per dag sochtens en savonds voor trainen
Week 14-17 20mg nolva ed

Deze leekme als 1e kuur wat beter omdat ik dan alleen de test e hoef te injecteren a 1x per week en de Winny gwn tabs neem

???

???

12 weken lang winny nemen is niet echt de meest gezonde optie...
Vandaar dat men vaak 6 weken doet, max 8.
12 weken zal je lever een flinke opdonder geven...

Oow ik tnx dacht dat 12 weken gewoon kon, maar kan het dus beter op 8 weken Max houden? Of wordt 6 aangeraden?

hij wil droge massa.
test-e krijg je ook bloat van

geen idee op provian?
schijnt water retentie tegen te gaan

of vergis ik me nu met een middel?

Nieuw water van EVIAN:D

Is proviron Botje,heb ik hier bij de hand..

Zou vele voordelen bieden zoals oa

Mesterolon gebruik heeft dus een zeker voordeel omdat het oestrogene bijwerkingen en waterretentie kan verminderen welke optreden bij andere steroïden, en als zodanig kan het helpen om vet- en watervrije spiermassa te winnen. Er is ook gesuggereerd dat het mogelijk de oestrogeenreceptor kan 'downgraden' waardoor het dubbel zo effectief wordt in het verminderen van circulerend oestrogeen.

Ik gebruik proviron in deca cycles tot net voor nakuur voor iets beter herstel.
Ik gebruik het ook preventief tegen gyno. Bloat ligt grotendeels aan je voeding en je vetpercentage. Als je je voeding goed houdt samen met winstrol zal je niet teveel bloaten hoor.

Ja beetjelomp van me, had t moeten weten.
Wat is trouwens nou beter daar lees ik ook verschillende dingen over, sochtens 30mg Winny en savonds voor het trainen20mg? Of andersom?
Denk in ieder geval dat dit me 1e kuur gaat worden, ziet er toch wel goed uit zo?
Na 12 weken is de rek van de test e er toch wel een beetje uit?

Ja beetjelomp van me, had t moeten weten.
Wat is trouwens nou beter daar lees ik ook verschillende dingen over, sochtens 30mg Winny en savonds voor het trainen20mg? Of andersom?
Denk in ieder geval dat dit me 1e kuur gaat worden, ziet er toch wel goed uit zo?
Na 12 weken is de rek van de test e er toch wel een beetje uit?

Maakt niet zoveel uit imo ;)

Ik zou voor de training de hoogste dosis pakken, heb je de piek in je training en geeft ook een kleine placebo boost tijdens je training ;)

uiteindelijk is er praktisch geen verschil. Zou liever gewoon voor stabiele bloedwaarden gaan, en dus verspreiden gedurende de dag. bijv: 20 mg ochtend, 20 middag, 20 avond (bij 60 mg). Anders is 25mg ochtend en 25mg na middag ook goed.

Maareh, zou je niet eerst eens wat meer gaan in lezen?
Zoals eerder vermeld is dit basis info, en het absolute minimum wat je moet weten alvorens je begint aan een (oral)kuur.

Als je deze dingen niet weet, zou je hele kuur wel eens minder resultaat kunnen opleveren dan verwacht, en je achterlaten met een zwak/ongezond lichaam.

Anyways, succes gewenst ;)

ik heb me al goed ingelezen ben er al geruime tijd mee bezig en ben al een paar maanden veel logjes aan het volgen.
Snap dat je denkt dat ik er nog nikd vanaf weet (niet dat ik er wel heel veel verstand van heb maar de minimale basis heb ik nu wel) door me domme opmerking met de winny voor 12weken, had ik kunnen weten. Gewoon neergezet door en erover na te denken en dat is niet handig met AAS, zijn geen snoepjes natuurlijk..

maar zo heel veel verschil in me bloedwaardes zal er toch niet zijn als ik sochtends 20 mg neem en voor het trainen 30mg? of vergis ik me hier nog in

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven