Fitness Seller

1e kuur eind 6e week niks?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sochtens koffie + bak havermout met volle melk.
Op het werk tonijnsalade handgemaakt met veel groente en een proteinshake.
Smiddags wanneer ik van mn werk kom ( lasser)
Weer een flinke bak havermout volle melk en daarnaast vreet ik zo alles wat er snel te eten calt uit de koelkast....dus niet echt warm.
Uurtje pitte en dan naar de sportschool.
Na het trainen flinke bord warm eten..rijst met kip of vlees eiwitshake
En dan slapen

uitgaande van normale porties, 2700-3000 kcal. Ik zou eerder verwachten dat je een 3300-3500 nodig zou hebben om droge massa te bouwen. Het lijkt erop dat je nu rond behoefte eet.

Want vertel eens. Hoeveel kilo ben je aangekomen op de weegschaal in de laatste 6 weken? Ik vermoed dat je op behoefte eet, qua gewicht niet veel veranderd bent. Je een klein beetje vet kwijtspeelt, een klein beetje spiermassa wint, een klein beetje kracht erbij pakt. En niet het maximale eruit haalt omdat je ondoordacht en onvoorbereid te werk gaat.

Als je gewoon gezond eet en niet belachelijk veel, krijg je ook geen bloat. Libido? Geen idee.
 
Je eet kut.
 
En ga nu aub niet zeggen dat dit veel te weinig is...want ik zodra ik honger heb..eet ik..en ik word er niet droger op
Je eet dus op onderhoud/te weinig. Vooral ook heel slim om er pas na zes weken achter te komen dat je geen gains maakt.

Amir, amir, doe me een plezier,
Ga maar heel ver weg van hier.
 
Je eet te weinig.
 
Die 2 kilo is vocht. Je gear is dus gewoon goed. Conclusie: meer eten.
 
Inbe4 ik ken een beter merk, kost alleen een stuk meer.
 
ik adviseer de parrel te kietelen ,gaat de oester van spuiten :P
 
Z'n postgeschiedenis ook.:roflol: dat zo iemand ooit heeft leren lezen en schrijven.
 
MEER eten? nee doe maar liever niet!
ik ben in bodyfat gestegen zonder ook maar sterker te worden.
jullie stellen mn gear niet in twijfel,maar kraken mensen gelijk af,het lijkt wel alsof jullie mensen van die ene merk van mn gear zijn!
ik ben vergeten erbij te vermelden dat ik 1 kilo pindakaas in 3 weken op had + elke dag minimaal 2 handjes noten op had plus 2 mozarellas per dag.
en ben niet sterker geworden!
ondertussen heb ik nu ampullen van de apotheek van mn lieferant gekregen.

het lijkt wel alsof jullie graag mensen afkraken ZONDER OOK MAAR NAAR MN STATS te vragen!!!
en nog iets, mischien heb ik een TRAGE SCHILDKLIER???
volgende keer naar info vragen voordat jullie je hier als clowns gedragen en mensen GELIJK aanvallen!
 
Mensen kraken je niet af, ze geven je advies. Dan is het aan jouw om te bepalen wat je er mee doet.
 
Als je lekker koppig blijft doen dan ga je toch lekker je eigen gang man. Snap sommige mensen echt niet, stront eigenwijs.

Pindakaas moet je niet alleen eten , ook op je buik smeren.
 
Je hebt geen idee hoeveel je eet... wat je onderhoud is... wat je macro's zijn... eet je we genoeg eiwitten en vetten? Pas als je daarop zicht heb weet je meer.

Daar komt bij... 1x bloedprikken en je weet of je een trage schildklier hebt...Maar ik heb zomaar een vermoeden dat dat het niet is....
Maar als je dat wil weten kan je dat met 2 dagen weten.

En ik kijk niet naar stats en AAS gebruik zelf omdat ik niets van AAS gebruik af weet. Maar wel van voeding en training.
Probeer eerst alles gewoon op orde te hebben. Voeding én training. Voordat je uberhaupt aan AAS begint.
 
Voeding is al niet op orde, waarom dan beginnen met een kuur. Zorg eerst dat je voeding , training etc ... Op punt staat.
 
Je hebt geen idee hoeveel je eet... wat je onderhoud is... wat je macro's zijn... eet je we genoeg eiwitten en vetten? Pas als je daarop zicht heb weet je meer.

Daar komt bij... 1x bloedprikken en je weet of je een trage schildklier hebt...Maar ik heb zomaar een vermoeden dat dat het niet is....
Maar als je dat wil weten kan je dat met 2 dagen weten.

En ik kijk niet naar stats en AAS gebruik zelf omdat ik niets van AAS gebruik af weet. Maar wel van voeding en training.
Probeer eerst alles gewoon op orde te hebben. Voeding én training. Voordat je uberhaupt aan AAS begint.

Jij bent dus het bewijs van mensen die anderen graag afkraken terwijl ze zelf geen flikker weten.
Suprise......ik heb dus WEL een trage schildklier!! Daar neem ik medicatie voor , maar mn schildklier is nog steeds niet in orde!
+ als ik vet aankom, terwijl ik niet al teveel kolhydrare vreet, maar wel veel goede vetten die ook nog eens veel eiwitten bevatten zoals mozarella en normale kaas en nootjes en pindakaas , + 3 shakes op een dag , en NOG GEEN KRACHTGAINS maak.......dan is er maar 1 conclusie, en dat is dat mn gear gewoon nep of tenminste troep, zwaar onderdosed is.
Maar daaaaar trekken jullie geen twijfel bij....het kan niet aan mn gear liggen toch? Jullie nemen van dezdlfde potje test als sat ik doe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven