XXL Nutrition

1e kuur test/bold/primo ACNE?

Toch voelde ik me kiplekker op 250 test 500 primo. Wat op 250 test 300 primo helemaal niet t geval was. Toen aardig last van estro sides. Dus toch niet alleen de test is lekker.

Alleen t zijn zoveel ml met 100mg/ml
Ja, beetje primo doet wonderen.

Heb je wel gelijk in, maar heb een goede basis gelegd en vind dat het nu eens tijd is..

Als je voeding en training op orde zijn win je nog zeker 10kg
Wanneer niet heeft AAS ook geen enkele zin
Ondertussen kan jij meer leren hier...
Kuren is huren...

Ja hier en daar een puistje is niet erg, me rug en schouders hebben het nu licht, dus dat zal wel verergeren maar het probleem is als men kop vol gaat staan
ga ik problemen krijgen op men werk

Maar vroeg me af of een lichte dosis roa mss zou helpen ik spreek dan over 20mg, heb er wat over gelezen op buitenlandse forum's.

Als je nu al acne hebt zal het zeker verergeren tijdens je kuur. Je kan niet voorspellen waar de acne zal doorbreken. Ik had in het verleden last op schouders, rug en in mijn hals. Het duurde maanden tot na de nakuur vooraleer het weg was.

ROA zal zeker helpen als het hg is. Ug ROA raad ik niet aan want het is best duur en moet je veel hoger doseren om een beetje effect te hebben.

Ik kuur nooit meer zonder hg ROA.

.

Laatst bewerkt:
Als je nu al acne hebt zal het zeker verergeren tijdens je kuur. Je kan niet voorspellen waar de acne zal doorbreken. Ik had in het verleden last op schouders, rug en in mijn hals. Het duurde maanden tot na de nakuur vooraleer het weg was.

ROA zal zeker helpen als het hg is. Ug ROA raad ik niet aan want het is best duur en moet je veel hoger doseren om een beetje effect te hebben.

hoe los je dat op met bloedtesten? ik kreeg een verpakking van 60caps en wanneer die op was moest ik opnieuw gaan, en dan mogelijks een bloedtest afleggen om te kijken of er geen complicaties zijn

• Topic Starter Topic Starter

Heb er op men rug/schouders ligt last van niet echt acné maar meer rode puntjes. af en toe wel is een dikke rode maar blijft normaal Maar heb het in me pubertijd wel wat last van gehad in men gezicht en dat kan ik met mijn werk me niet veroorloven op met een kop vol dikke rode bulten onder de mensen te komen.

Met HG bedoel je dan via de apotheker/dokter? maar ja hoe kom je daaraan..
Hoeveel roa laat je meelopen tijdens je cycle en is dat dan als preventie?

Ik wil het eerder gewoon voorkomen

hoe los je dat op met bloedtesten? ik kreeg een verpakking van 60caps en wanneer die op was moest ik opnieuw gaan, en dan mogelijks een bloedtest afleggen om te kijken of er geen complicaties zijn

Dermatoloog test enkel mijn leverwaarden en spierenzymen. Ik gebruik geen orals om lever niet extra te belasten.

Door gebruik van tren een paar maanden geleden waren mijn leverwaarden te hoog maar de volgende bloedtest was ik al een paar weken op test only bezig en de leverwaarden waren opnieuw perfect in orde.

Nu ben ik 7weken met tren bezig maar binnen drie weken stop ik. Midden november dan een nieuwe bloedtest en vermoedelijk zal die ook perfect in orde zijn.

Heb er op men rug/schouders ligt last van niet echt acné maar meer rode puntjes. af en toe wel is een dikke rode maar blijft normaal Maar heb het in me pubertijd wel wat last van gehad in men gezicht en dat kan ik met mijn werk me niet veroorloven op met een kop vol dikke rode bulten onder de mensen te komen.

Met HG bedoel je dan via de apotheker/dokter? maar ja hoe kom je daaraan..
Hoeveel roa laat je meelopen tijdens je cycle en is dat dan als preventie?

Ik wil het eerder gewoon voorkomen

Persoonlijke ervaring: 20mg eod is voldoende op test only om acne te voorkomen. Met tren heb ik 40mg per dag nodig. Ik merk nu de laatste week dat ik hier en daar een puist krijg. Niets ernstig maar ik denk dat het zou uitbreken als ik mijn dosering zou verlagen.

Dermatoloog test enkel mijn leverwaarden en spierenzymen. Ik gebruik geen orals om lever niet extra te belasten.

Door gebruik van tren een paar maanden geleden waren mijn leverwaarden te hoog maar de volgende bloedtest was ik al een paar weken op test only bezig en de leverwaarden waren opnieuw perfect in orde.

Nu ben ik 7weken met tren bezig maar binnen drie weken stop ik. Midden november dan een nieuwe bloedtest en vermoedelijk zal die ook perfect in orde zijn.

Persoonlijke ervaring: 20mg eod is voldoende op test only om acne te voorkomen. Met tren heb ik 40mg per dag nodig. Ik merk nu de laatste week dat ik hier en daar een puist krijg. Niets ernstig maar ik denk dat het zou uitbreken als ik mijn dosering zou verlagen.

Bedankt voor je uitleg man! dacht zelf ook aan zo een 20mg per dag, en tot iets na de nakuur laten meelopen denk ik.
aangezien ik veronderstel dat het tijdens de nakuur wel het ergste kan zijn aangezien je waardes dan gaan schommelen

Bedankt voor je uitleg man! dacht zelf ook aan zo een 20mg per dag, en tot iets na de nakuur laten meelopen denk ik.
aangezien ik veronderstel dat het tijdens de nakuur wel het ergste kan zijn aangezien je waardes dan gaan schommelen

20mg eod beginnen en als je merkt dat het niet voldoende is kan je verhogen naar 20mg ed en eventueel hoger.

Veel 'bronnen' kunnen je aan hg ROA helpen. Best is natuurlijk via dermatoloog maar dat is niet voor iedereen mogelijk natuurlijk.

Succes!

Hallo iedereen

Na lang twijfelen besloten om eens een kuur te doen, heb alles laten controleren, leveren,nieren,bloedwaardes,.. alles prima.

Heb iemand die het voor mij gaat injecteren (is ook men coach) maar het enige wat me tegenhoudt is de kans op acne, ik denk dat ik er gevoelig voor ga zijn, heb er vroeger wat last van gehad, nu dacht ik eraan om een lichte dosis roa laten mee te lopen, wat zijn de meningen hierover?

de persoon die het voor mij regelt en injecteert en mijn voedingschema's maakt kan mij niets beloven over de acne aangezien dit zeer persoonsgebonden is, over de roa is hij niet bepaald positief om dit bij te nemen tijdens de kuur.

Kuur bestaat uit test en bold ofwel primo (10 weken)
Is nog niet zeker, gaan we ng bespreken.

Heb al gelezen over vitamine b5, minocycline en ga dat mss ook wel afschaffen.

Test bold? Welke doseringen...
Test primo welke doseringen?

Wel eens over nagedacht wat t verschil is tussen boldenone en primobolan?

Androgeen? Anabolisch, dht? Wat is dht, wat doet t?
Waarom geen deca? Ipv boldenone? Wat zijn de overeenkomsten tussen deze 2, dan wel verschillen? Onderdrukking axis... Herstel etc...

Test bold? Welke doseringen...
Test primo welke doseringen?

Wel eens over nagedacht wat t verschil is tussen boldenone en primobolan?

Androgeen? Anabolisch, dht? Wat is dht, wat doet t?
Waarom geen deca? Ipv boldenone? Wat zijn de overeenkomsten tussen deze 2, dan wel verschillen? Onderdrukking axis... Herstel etc...

500test/300primo
500test/400 bold

maar na wat lezen denk ik eraan om gewoon te starten met enkel test 500mg, aangezien dit de 1e x is. En primo vrij weinig zou doen op 300.
Maar dat test naar dht kan converteren is hier wel kans op acne en dan ga je meer talg aanmaken dus is de kans best groot op acne als ik juist ben (ken er niet veel van aangezien ik nieuw ben)

En deca dat spreekt mij niet aan, volgens vele het zwaarste om van te herstellen. Maar zou wel "beter" voor de huid zijn als ik het niet mis heb?

jou mening is altijd welkom trouwens !

Laatst bewerkt:
drop die vit b5 en de rest en schaf je roa aan als je toch schrik hebt voor acné.
zijn er eigenlijk waarbij die middeltjes uberhaupt geholpen hebben?

Bij mij. Zonder 10 gram b5 en DHT-blokkers zoals rode macca of pompoenpitolie erg veel last van. Met, nergens. Maar ik volg, ben benieuwd wat die 20 mg. ROA EOD voor side's net zich meebrengt. Iemand ervaring?

Bij mij. Zonder 10 gram b5 en DHT-blokkers zoals rode macca of pompoenpitolie erg veel last van. Met, nergens. Maar ik volg, ben benieuwd wat die 20 mg. ROA EOD voor side's net zich meebrengt. Iemand ervaring?

Sides op 20 mg roa eod? :o

Drogere lippen, dat zal het zijn...

Helpt die b5 dan echt? en over hoeveel macca/pompoenpitolie spreken we dan?
Ik had hier gelezen van iemand die erg veel last kreeg van acne, en altijd als ie kuurde nam ie 20mg roa en dat hielp hem aardig.

Had daarvoor ook al b5 geprobeerd maar deed niks bij hem, zelf heb ik minocycline gebruikt en als ik ermee stop komen ze even snel terug.

Helpt die b5 dan echt? en over hoeveel macca/pompoenpitolie spreken we dan?
Ik had hier gelezen van iemand die erg veel last kreeg van acne, en altijd als ie kuurde nam ie 20mg roa en dat hielp hem aardig.

Had daarvoor ook al b5 geprobeerd maar deed niks bij hem, zelf heb ik minocycline gebruikt en als ik ermee stop komen ze even snel terug.
10gram b5 is echt een monster dosis dacht ik

Terug
Naar boven