Fitness Seller

1e kuur testo only (alle info in post)

it1987

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Hey mede beesten.

Ik zou graag jullie meningen willen over mijn 1e kuur.

Stats:
Man 28 jaar
Gewicht: 88,0kg
Lengte: 1,75g
VVM: 70
Vet%: 18%

Voedingschema in bijlage

AAS: Testo E 500g 12 weken lang incl nakuur nova.

Trainingsschema
Herhaling cycle: 10-8-8-6
Schema A:
Borst Triceps Schouders:
B1 Bench press T1 Pull down S1 Side raises
B2 Fly's T2 Dippen S2 Shoulder press
B3 Schuine dumbbell press

Schema B:
Rug: Benen Biceps:
R1 Deadlift Be1 Squat Bi Curl op bank
R2 Pulldown behind neck Be2 calve raises 2x (super set) Bi Concentration op bank
R3 Close grip pulldown
R4 Roeien

NU denk ik wel dat ik wat te veel train namelijk: Dag 1: Schema a, Dag 2 schema b, Dag 3 rust. Bij dag 4 begin ik weer met schema A. Is dit wel verstandig?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik zou niet beginnen met een kuurtje op 18% vet man, is niet slecht bedoeld.
Opzich wel een lekker 1ste kuurtje.

Hey mede beesten.

Ik zou graag jullie meningen willen over mijn 1e kuur.

Stats:
Man 28 jaar
Gewicht: 88,0kg
Lengte: 1,75g
VVM: 70
Vet%: 18%

Voedingschema in bijlage

AAS: Testo E 500g 12 weken lang incl nakuur nova.

Trainingsschema
Herhaling cycle: 10-8-8-6
Schema A:
Borst Triceps Schouders:
B1 Bench press T1 Pull down S1 Side raises
B2 Fly's T2 Dippen S2 Shoulder press
B3 Schuine dumbbell press

Schema B:
Rug: Benen Biceps:
R1 Deadlift Be1 Squat Bi Curl op bank
R2 Pulldown behind neck Be2 calve raises 2x (super set) Bi Concentration op bank
R3 Close grip pulldown
R4 Roeien

NU denk ik wel dat ik wat te veel train namelijk: Dag 1: Schema a, Dag 2 schema b, Dag 3 rust. Bij dag 4 begin ik weer met schema A. Is dit wel verstandig?

ja je traint te veel voor 1 dag, maar tegelijkertijd ook elke keer half.

je gaat zo te zien 4 keer in de week naar sportschool, 2 dagen trainen 1 dag rust. Waarom pak je niet elke spiergroep goed ipv half half. doe op 1 dag 1 grote spiergroep en 1 kleine. en niet 2-3 grote spiergroepen in 1 dag half traine..

Als ik jou was zou ik eerst beter trainen voordat je begint met een kuur

Ik begrijp die ingewikkelde schema's sws niet, gwn lekker simpel een 4 of 5 daagse split met telkens wisselende oefeningen.(Werkt prima voor mij in ieder geval)
Waarom geen kickstart btw en is die 12 weken incl nakuur?Dan kuur je effectief 6 weken dat is te kort.

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp die ingewikkelde schema's sws niet, gwn lekker simpel een 4 of 5 daagse split met telkens wisselende oefeningen.(Werkt prima voor mij in ieder geval)
Waarom geen kickstart btw en is die 12 weken incl nakuur?Dan kuur je effectief 6 weken dat is te kort.
de 12 weken is zonder de nakuur.

Heb als naturel al vaker elke spiergroep 1x in de week uitgeprobeerd maar hiermee gainde ikzelf voor geen meter. (Ben toen meteen overgegaan na A-B zoals hierboven en dit altijd op deze manier aangehouden alleen om de 2 maanden wisselde ik van herhalingen en evt. oefeningen. Dit werkte prima. Het is wel dat ik toen 4x in de week trainde. Maar door AAS gain je toch ook sneller? Of is dit echt too much. Stel Dat ik dan b.v. een dag meer rust zou pakken?

Hier hetzelfde ongeveer. 5 dagen in de week. Elke dag een andere spiergroep. Enkel biceps en triceps samen.
Op minder dan een uur ben ik terug buiten, als ik geen cardio doe.

Eerst cutten dan aas, zeker zonder kuur verleden moet je vrij makkelijk wel onder de 10% komen

Terug
Naar boven