XXL Nutrition

1e kuur wat aan te bevelen.

Jelle_tijn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Na een 10 jaar trainen niet altijd even intensief. Maar het laaste jaar toch weer 5 keer in de week. Blijft mijn gewicht steken op 95 kg.
Wat advisern jullie aan als beginners kuur?
Als ik 1 a a kg droge massa ovehoud ben ik al tevreden.
Ook kan ik weinig vinden over je natuurlijke testosteron na 1 kuur. Of dit op het oude niveau terugkomt? (Wel dat dit aan de duur van de kuur en ligt en wat je gaat gebuiken).

Daarom dacht ik aan 10 weken
250mg Testosteron per week icm met anavar +/- 20mg/dan
Natuur novadex

Heb ook gekeken naar een keer met orals. Alleen vind ik hier lees ik daar minder positieve verhalen over

Ook ben ik niet van plan om vaker te kuren. Heeft dit überhaupt wel zin om dit 1 keer te doen?

Zijn twee popuaire opties

500mg test only of 500mg test en 200mg mast. Altijd 2x500iu hcg mee laten lopen tijdens de kuur voor je herstel. Clomid heeft de voorkeur over nolvadex wbt nakuren. Na zo'n lichte kuur herstel prima, al helemaal als je hcg mee laat lopen.

Zoals hierboven aangegeven:

1-10 test-e 500mg
1-10 mast-e 200mg (optioneel)
1-12 500iu hcg 2x per week

12-15 20mg nolva of 50mg clomid elke dag

De toevoeging van mast-e verkleint de kans op oestrogene bijwerkingen als vochtretentie en gyno.

1 X kuren. Dan zou ik er gewoon niet aan beginnen.

Kuren is huren wordt wel eens gezegd.

persoonlijke mening? Niet kuren, zowel je verwachtingen als je doelen zijn imo te laag.
Je hebt je wel netjes ingelezen en komt niet met regelrechte onzin, maar wellicht is het met een "wens" van slechts 1kg beter te zoeken in de hoek van simpelweg voeding/supplementen en/of gewoon eens aanpassen vd trainingsroutine.

mbt je voorstel,... de eerste optie is imo te "zwak" als je dat mag zeggen over aasgebruik. Áls je beslist ervoor te gaan zou ik wel aanraden een goede balans te vinden in "zo licht mogelijk" en "zo effectief mogelijk". Imo zou 500mg test voor 10/12 wkn een stuk beter in de balans vallen.
De var zou ik gewoon weglaten,... 20mg ed voor een man is imo gewoonweg bs.

oral-only in de vorm van winny zou evt een optie zijn... al zou ik dan nog eerder gaan voor bovenstaande.

Niet kuren, dat is helemaal niet nodig gezien jouw doelstelling.

Up the dose! Voeding dan he :cool:

1 X kuren. Dan zou ik er gewoon niet aan beginnen.

Kuren is huren wordt wel eens gezegd.

Bro je reageert op bijna iedere topic terwijl je duidelijk geen idee heb waar je over praat

Je kan prima 1 keer kuren zolang je niet aan je naturel max zit, kun je het ook gewoon vast houden succes met je kuur ik zou
500 mg test only doen voor 10 weken

Bro je reageert op bijna iedere topic terwijl je duidelijk geen idee heb waar je over praat

Je kan prima 1 keer kuren zolang je niet aan je naturel max zit, kun je het ook gewoon vast houden succes met je kuur ik zou

Das dan uw mening. Ik heb er al 100en horen zeggen 1 kuurtje en dan geen meer. Hoeveel hebben hun daar aan gehouden? (en of er een 2e komt moet iedereen voor hunzelf uitmaken,niks mis mee)En hoeveel hebben het meeste gehouden ookal zaten ze onder hun natty max.

Ik hoor het allemaal graag zeggen,maar in de praktijk draait het bijna altijd heel anders uit.

En zijn doelstelling is volgens mij te halen zonder.

En mocht hij willen kuren dan is om zijn doelstelling te halen 500 mg test de week helemaal niet nodig. Zal ook lukken met minder.

Laatst bewerkt:
Das dan uw mening. Ik heb er al 100en horen zeggen 1 kuurtje en dan geen meer. Hoeveel hebben hun daar aan gehouden? (en of er een 2e komt moet iedereen voor hunzelf uitmaken,niks mis mee)En hoeveel hebben het meeste gehouden ookal zaten ze onder hun natty max.

Ik hoor het allemaal graag zeggen,maar in de praktijk draait het bijna altijd heel anders uit.

En zijn doelstelling is volgens mij te halen zonder.

En mocht hij willen kuren dan is om zijn doelstelling te halen 500 mg test de week helemaal niet nodig. Zal ook lukken met minder.

Jij heb dus geen ervaring weet niet waar je over praat en papagaait iedereen maar na

Ik heb er nochtans ook al velen horen zeggen dat ze maar 1 keer kuren en dit ook effectief doen

Jij heb dus geen ervaring weet niet waar je over praat en papagaait iedereen maar na
Eens. Deze sectie is imo voor mensen met persoonlijke ervaring (wat betreft advies geven) en niet wat men gezien of gelezen heeft.

Tenzij je wetenschappelijke artikelen/kennis aan komt dragen. Daar heb ik nog geen post van @johnyjordaan over zien gaan.

Laatst bewerkt:
Eens. Deze sectie is imo voor mensen met persoonlijke ervaring (wat betreft advies geven) en niet wat men gezien of gelezen heeft.

Tenzij je wetenschappelijke artikelen/kennis aan komt dragen. Daar heb ik nog geen post van @johnyjordaan over zien gaan.

Genoeg gezien en meegemaakt in mn persoonlijke omgeving. En dat deze sectie enkel voor mensen is met persoonlijke ervaring is dan ook uw mening.Trek me daar verder ook niks van aan.

Genoeg mensen met persoonlijke ervaring die klote advies geven. DBB zit er vol van.

Eens met Jordaan, de meesten zijn na een aantal maanden weer terug bij af...maak dat geregeld mee. Dat het zo niet hoeft te zijn is een ander verhaal. In geval van ts zie ik dit ook gebeuren, als je al een tijdje vast zit op gewicht is het een kwestie van meer eten, wellicht zijn voeding eerst eens onder de loep nemen?

Eens met Jordaan, de meesten zijn na een aantal maanden weer terug bij af...maak dat geregeld mee. Dat het zo niet hoeft te zijn is een ander verhaal. In geval van ts zie ik dit ook gebeuren, als je al een tijdje vast zit op gewicht is het een kwestie van meer eten, wellicht zijn voeding eerst eens onder de loep nemen?

Het moet idd niet zo zijn. Maar zo gaat het heel vaak. Vaak ligt het aan de persoon zelf (voeding en training na de kuur verwaarlozen) P.s.Ik beweer niet dat TS zo iemand is.

En soms is het ook niet de schuld van die persoon zelf. Blessure ,paar weken goed ziek en niet kunnen trainen. Naar wat ik gezien heb in al die jaren verliest de overgrote meerderheid vroeg of laat het meeste of alles. Ookal zitten ze onder hun natty max.

En dan is het of het aanvaarden of opnieuw een kuurtje.

Genoeg gezien en meegemaakt in mn persoonlijke omgeving. En dat deze sectie enkel voor mensen is met persoonlijke ervaring is dan ook uw mening.Trek me daar verder ook niks van aan.

Genoeg mensen met persoonlijke ervaring die klote advies geven. DBB zit er vol van.
Eens met het laatste, maar meestal wordt dit wel gecorrigeerd door leden die er daadwerkelijk verstand van hebben.

Ik vind het gewoon vreemd dat jij in vrijwel alle topics in de AAS-sectie (negatief) post, terwijl je zelf nog nooit wat hebt gebruikt. Vervolgens begin je over je trainingsverleden en wat je allemaal wel niet gezien hebt. Sorry hoor, maar dat draagt allemaal niet bij aan je legitimiteit. Het maakt je eerder een zuurpruim.

Eens met het laatste, maar meestal wordt dit wel gecorrigeerd door leden die er daadwerkelijk verstand van hebben.

Ik vind het gewoon vreemd dat jij in vrijwel alle topics in de AAS-sectie (negatief) post, terwijl je zelf nog nooit wat hebt gebruikt. Vervolgens begin je over je trainingsverleden en wat je allemaal wel niet gezien hebt. Sorry hoor, maar dat draagt allemaal niet bij aan je legitimiteit. Het maakt je eerder een zuurpruim.

En ik zal dit ook blijven doen. Vind de dossisen die hier vaak als 1e en 2e kuur aangeraden worden gewoon absurd. Terwijl het met een pak minder ook kan. Dat ze dit hier niet willen horen ja daar kan ik niet wakker van liggen. Ben ik dan een zuurpruim,ook goed.

En ik zal dit ook blijven doen. Vind de dossisen die hier vaak als 1e en 2e kuur aangeraden worden gewoon absurd. Terwijl het met een pak minder ook kan. Dat ze dit hier niet willen horen ja daar kan ik niet wakker van liggen. Ben ik dan een zuurpruim,ook goed.
Jij vindt. En waar baseer jij je dan op? Helemaal niets, exact.

Moving on.

Terug
Naar boven