XXL Nutrition

1e kuur, wat denken jullie?

angelo.B

Novice
Waardering
0
1-10 500 mg test. enanthaat
7-12 100 mg winstrol inject eod

12-14 40 mg nolva
14-16 20 mg nolva

hcg uiteraard aanwezig indien nodig
maar wat kan ik het best tijdens de kuur gebruiken om vocht tegen te gaan, en een eventueel teveel aan oestrogeen?

stats:
179cm
80kg
3 jaar naturel getraint, en kom van de 50kg

doel: aantal kilo kwaliteit muscle

Laatst bewerkt:
Voor een eerste kuurtje zou ik geen 100mg winstrol inject nemen.

Hou het op 50mg eod.

Eventueel zou je de Winstrol weg kunnen laten, 500mg test is opzich al een leuke beginners kuur.

Tegen oestrogene bijwerkingen Nolvadex. Maar een beetje vocht kan geen kwaad dus ik zou het pas nemen als je last krijgt van gyno.

angelo.B zei:
1-10 500 mg test. enanthaat
7-12 100 mg winstrol inject eod

12-14 40 mg nolva
14-16 20 mg nolva

hcg uiteraard aanwezig indien nodig
maar wat kan ik het best tijdens de kuur gebruiken om vocht tegen te gaan, en een eventueel teveel aan oestrogeen?

stats:
179cm
80kg
3 jaar naturel getraint, en kom van de 50kg

doel: aantal kilo kwaliteit muscle

Ik denk dat je naturel nog genoeg kan halen, maar dat is wat ik denk.

vergeet niet dat de beste man van de 50 kilo af komt he jordees

Latin spirit zei:
vergeet niet dat de beste man van de 50 kilo af komt he jordees

Het feit dat het hem lukt om zover te komen vind ik een reden om niet nu al naar AAS te grijpen. Met zulke genen haal je de 90 kg. makkelijk.

Ik vind je kuurvoorstel netjes zo. Zoals Thanatos al zei, winny op 50 mg, das zat! Tegen vocht zou je proviron achter de hand kunnen houden, maar begin hier pas mee als het echt de spuigaten uitloopt! Beetje vocht is niet vies :D

Nette stats btw, als je vroeg 50 woog ben je echt van een twijg naar een eik gegaan :thumb:

Succes, caio Arie

Jordees zei:
Het feit dat het hem lukt om zover te komen vind ik een reden om niet nu al naar AAS te grijpen. Met zulke genen haal je de 90 kg. makkelijk.
:rolleyes:

Gaat weer lekker nergens over.. die jongen vraagt een advies over zijn kuur.. niet of hij wel of niet zou moeten kuren.

Daarbij vind ik als je van de 50 kilo af komt je best goed bezig bent. Ik ken d'r wel die je bij een lichaamsgewicht van 75kg zo het podium op kan schoppen.

Laten we de topics een beetje op niveau houden.

Ik vindt 500mg als eerste kuur nog wel vrij heftig. Ik zie niet in waarom je direct die hoeveelheid zou zetten als je op 250mg/week de eerste keer ook wel groeit.

Kunt er IMO dan nog beter 200mg/week deca bijzetten.

Jordees zei:

Onzin, en waarom? Precies wat Thanatos zegt.

ontopic: vind het op zich best een goede kuur. ik zou voor deze gaan of net als wat LEvi zegt anders:

250 test
200 deca

True, maar in een 250test/200 deca kuur het je ook 450 mg werkzame stof per week in je bloed. Wat is dan nog de deal met 500 mg test alone?

• Topic Starter Topic Starter
Thanatos zei:
:rolleyes:

Gaat weer lekker nergens over.. die jongen vraagt een advies over zijn kuur.. niet of hij wel of niet zou moeten kuren.

Daarbij vind ik als je van de 50 kilo af komt je best goed bezig bent. Ik ken d'r wel die je bij een lichaamsgewicht van 75kg zo het podium op kan schoppen.

Laten we de topics een beetje op niveau houden.

dank je :D

wat betreft mijn gewicht zit het denk ik wel goed, verder geef ik niet zo veel om gewicht. Ik kijk naar mijn fysiek hoe het er uit ziet en het zal mij een zorg wezen hoeveel ik weeg.
De enige reden dat ik het erbij zit is omdat er anders toch wel naar gevraagt wordt.

de winstrol hou ik inderdaad maar op 50mg eod.

ArieWillem zei:
True, maar in een 250test/200 deca kuur het je ook 450 mg werkzame stof per week in je bloed. Wat is dan nog de deal met 500 mg test alone?

het feit dat deca en test elkaar beter aanvullen ;)

ArieWillem zei:

Ik merk dat ik als een speer ga op die combinatie. Wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo geldt, maar het zijn niet voor niets de meest bekende en vast ook gebruikte massamiddelen.

;) Ik hoop dat je een beetje tegen pijn kan want winstrol doet pijn haha maar even zonder ongein als je winstrol wil nemen kan je beter 50mg om de dag zetten dan is de werking optimaler

Leviathan zei:
Ik merk dat ik als een speer ga op die combinatie. Wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo geldt, maar het zijn niet voor niets de meest bekende en vast ook gebruikte massamiddelen.

True, maar dan komen we weer in de discussie of je eerste kuur een test only moet zijn of gelijk een stack. Dat laat ik graag in het midden en is aan de topicstarter zelf. Hoe dan ook, als hij een testonly doet kan hij test wel op 500 mg zetten. :)

Ciao, Arie

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:

hmm ok, maar ik hoor altijd van die ''deca d*ck'' problemen. Of krijg je die dus niet doordat je het stacked met test?

hoe zou de kuur er overigens dan uit komen te zien
zoiets:?
1-10 250 mg test. enanthaat
1-10 200 mg deca
12-14 40 mg nolva
14-16 20 mg nolva

of heeft deca een kortere uitloopwaarde(als dat zo heet :p )

angelo.B zei:
hmm ok, maar ik hoor altijd van die ''deca d*ck'' problemen. Of krijg je die dus niet doordat je het stacked met test?

1-10 200 mg deca
12-14 40 mg nolva
14-16 20 mg nolva

Ik heb zelf nog nooit een zgn deca-d*ck gehad. Maar idd... de testo zal bv verminderd libido opvangen. Op dit moment is er een topic gaande over tribulus.

Dat schijnt erg weinig voor je spiergroei te doen, naar mijn ervaring nul komma nul. Maar daarintegen schijnt het wel weer wat voor je libido te doen. Kunt het bv toevoegen aan je nakuur mocht je bang zijn dat ie tijdelijk niet meer werkt zoals het hoort ;) :D

Ik heb dit onlangs iemand als eerste kuur aangeraden, en ik verwacht dat ie dr flink wat mee zal pakken.

ArieWillem zei:

Beste Arie,

test heeft zo zijn bijwerkingen en deca ook zijn eigen bijwerkingen. dus die 450mg is imo niet te vergelijken met de 500mg test.

test is heel anabool en minder androgeen en deca omgekeerd als ik het goed heb. dus gebruik je veel van 1 ding, zijn de bijwerkingen ook meer. van een beetje van ieder kun je imo weinig bijwerkingen verwachten.

angelo.B zei:
1-10 200 mg deca
12-14 40 mg nolva
14-16 20 mg nolva

Deca heeft juist een langere ester (zoals dat heet :P) Nakuur begint in dit voorbeeld dus in week 13! :) Succes bro!

Ja, ik wil je idd ook het advies geven de 250mg test en 200 mg deca te doen. Wen je niet aan 1 vd middelen en dit is een kuur waarbij je waarschijnlijk relatief weinig bijwerkingen van zult ondervinden. Bewaar die 500mg test maar lekker voor een 3e kuur ofzo. Ikzelf neem als 2e kuur bv (ja, net besloten) 400 mg deca 10 weken lang met vanaf week 5 t/m 10 40 mg stromba tabs pd. ik heb weeg zelf (nu) 83 kg bij 1,70cm.

Terug
Naar boven