Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leviathan zei:Ik vindt 500mg als eerste kuur nog wel vrij heftig. Ik zie niet in waarom je direct die hoeveelheid zou zetten als je op 250mg/week de eerste keer ook wel groeit.
Kunt er IMO dan nog beter 200mg/week deca bijzetten.
.dice zei:ik ben het hier wel mee eens. Heb net namelijk hetzelfde gedaan, dus 250mg test en 200mg deca van 8 weken. Als eerste kuur vind ik dit gewoon een ideale kuur, met relatief weinig bijwerkingen en goed gains. Met deze minimale hoeveelheden kun je toch aardige vooruitgang boeken.
Daarnaast hoef je het maar 1 keer per week te zetten, dus je hoeft niet elke dag met een spuit in je reet te staan.
zo dacht ik ook maar heb er nu spijt van want was helemaal niet nodig geweest en nu moet ik hoog blijven doseren voor goed resultaat.angelo.B zei:de ''250mg test en 200 mg deca'' is zeker ook een optie, ik ga er is even goed over nadenken!
ik wil gewoon met een goede stevige kuur beginnen, zodat ik alles er uit haal wat er de eerste keer inzit.
Als mensen andere of betere opties heben wil ik dat graag horen![]()
angelo.B zei:Dit is dus DE ideale beginners kuur:?
1-10 250 mg test. enanthaat
1-10 200 mg deca
7-13 30 mg winnie ed
13-15 40 mg nolva
15-17 20 mg nolva
ik zie het wel zittenmaar hij lijkt me wel heftig?
Latin spirit zei:ben geen voorstander van drie middelen stacken in eerste kuur. ik weet dat ik het je nu moeilijk ga maken vriend maar hou het simpel tien weken 500 mg test enantaat en je gaat groeien als kool. kan je meteen zien hoe je lichaam op de basis van alle steroiden reageert
ArieWillem zei:Dat zei ik op pagina 1 al maar toen was het niet goed..![]()
angelo.B zei:waarom ben je voor 8 weken gegaan en niet voor 10?
en hoeveel ben je in die tijd aangekomen