Wezzel84
Novice
- Waardering
- 0
Hoi!
Ik ben 22 jaar oud. Train nu zo'n 3 jaar maar zie niet veel vooruitgang.
Heb vele trainingsschema's gevolgd welke ik van mensen met ervaring heb gekregen maar telkens houdt het op een gegeven moment op.
Heb supplementen gebruikt als tribulus, hmb en vanadyl sulfate. Ook heb ik een keer bij deze supplementen een korte kuur dianabol gehad (tabletten).
Toch wil ik nu een keer voor het echte werk gaan en heb via internet gevonden dat Jintropin (het groeihormoon) uitstekend moet werken.
Ik ben nu op zoek naar een kuur welke dus Jintropin bevat (4IU per dag, 4 maanden lang).
Zouden jullie me kunnen vertellen welke 'stuff' ik hier nog meer bij kan/moet gaan nemen. En hier ook eventueel een voorbeeldschema van maken?
Ook hoor ik het natuurlijk graag als jullie me gaan 4IU per dag maar een andere hoeveelheid aanbevelen.
groet!
Ik ben 22 jaar oud. Train nu zo'n 3 jaar maar zie niet veel vooruitgang.
Heb vele trainingsschema's gevolgd welke ik van mensen met ervaring heb gekregen maar telkens houdt het op een gegeven moment op.
Heb supplementen gebruikt als tribulus, hmb en vanadyl sulfate. Ook heb ik een keer bij deze supplementen een korte kuur dianabol gehad (tabletten).
Toch wil ik nu een keer voor het echte werk gaan en heb via internet gevonden dat Jintropin (het groeihormoon) uitstekend moet werken.
Ik ben nu op zoek naar een kuur welke dus Jintropin bevat (4IU per dag, 4 maanden lang).
Zouden jullie me kunnen vertellen welke 'stuff' ik hier nog meer bij kan/moet gaan nemen. En hier ook eventueel een voorbeeldschema van maken?
Ook hoor ik het natuurlijk graag als jullie me gaan 4IU per dag maar een andere hoeveelheid aanbevelen.
groet!
Laatst bewerkt:

vinden jullie het gek dat hij sth interessant vind? het word op internet weergegeven als een wondermiddel..ik heb zelf een keer gelezen dat het minder bijwerkingen heeft dan AAS...maar goed dan is het maar net hoeveel je van beide neemt... als die jongen het echt wil..dan doet ie het toch...zo ging het denk bij iedereen hier...dus kunnen hem beter de juiste informatie geven dan hem voor gek te verklaren want ik heb dingen gelezen hier waarvan ik ook dacht dat sommige hier maf waren...en misschien dachten diegene dat wel van mij...ik doe nog steeds alles zonder test!! hahaha