MuscleMeat

1e kuurtje met Jintropin

Wezzel84

Novice
Waardering
0
Hoi!

Ik ben 22 jaar oud. Train nu zo'n 3 jaar maar zie niet veel vooruitgang.
Heb vele trainingsschema's gevolgd welke ik van mensen met ervaring heb gekregen maar telkens houdt het op een gegeven moment op.

Heb supplementen gebruikt als tribulus, hmb en vanadyl sulfate. Ook heb ik een keer bij deze supplementen een korte kuur dianabol gehad (tabletten).

Toch wil ik nu een keer voor het echte werk gaan en heb via internet gevonden dat Jintropin (het groeihormoon) uitstekend moet werken.

Ik ben nu op zoek naar een kuur welke dus Jintropin bevat (4IU per dag, 4 maanden lang).
Zouden jullie me kunnen vertellen welke 'stuff' ik hier nog meer bij kan/moet gaan nemen. En hier ook eventueel een voorbeeldschema van maken?

Ook hoor ik het natuurlijk graag als jullie me gaan 4IU per dag maar een andere hoeveelheid aanbevelen.

groet!

Laatst bewerkt:
je liegt in je eerste zin in je eerste post al over je leeftijd :/ . Houdt het bij standaard AAS dat zal de komende jaren wel voldoende zijn.

• Topic Starter Topic Starter
je liegt in je eerste zin in je eerste post al over je leeftijd :/ . Houdt het bij standaard AAS dat zal de komende jaren wel voldoende zijn.

er staat 23 omdat ik dat maandag word...
had niet verwacht zo snel een reactie te krijgen

Hoi!

Heb vele trainingsschema's gevolgd welke ik van mensen met ervaring heb gekregen maar telkens houdt het op een gegeven moment op.

Heb supplementen gebruikt als tribulus, hmb en vanadyl sulfate. Ook heb ik een keer bij deze supplementen een korte kuur dianabol gehad (tabletten).

Toch wil ik nu een keer voor het echte werk gaan en heb via internet gevonden dat Jintropin (het groeihormoon) uitstekend moet werken.

Ik ben nu op zoek naar een kuur welke dus Jintropin bevat (4IU per dag, 4 maanden lang).
Zouden jullie me kunnen vertellen welke 'stuff' ik hier nog meer bij kan/moet gaan nemen. En hier ook eventueel een voorbeeldschema van maken?

Ook hoor ik het natuurlijk graag als jullie me gaan 4IU per dag maar een andere hoeveelheid aanbevelen.

groet!

:roflol:

Lees je verder in voordat je je iets laat aansmeren. Zie vooral de sectie "AASinfo&Schema's"

Veel leesplezier :)

had niet verwacht dat hier zulke rare figuren zouden rondhangen.. ik stel gewoon een vraag.. wetende dat ik 0 ervaring hierin heb en dan krijg ik dit soort reacties...
jammer
suat igg wel bedankt!
ik ga lezen!

ja is toch logisch dat hier rare figuren rondhangen welk normaal mens gaat nu ook lezen op een bodybuildingforum....

Hoi!

groet!

Welk raar figuur geloofd nou wat er op internet staat.

STH is iets wat je niet zomaar gaat nemen omdat je groei is gestopt. Denk dan eerder aan een test only. Je laat gewoon blijken dat je totaal geen kennis van zaken hebt, dan zullen hier ook weinig serieus op reageren.

zal ik mijn vraag dan gewoon kort en krachtig houden?
ik wil graag jintropin gaan gebruiken maar heb totaal geen kennis van zaken, kan iemand me helpen?

zo beter?

Je moet geen jin gaan gebruiken als je totaal geen kennis van zaken hebt.

Kerel, je hebt o,o kuur ervaring, hoe kom je erbij aan de STH te gaan? Het slaat helemaal nergens op, je moet rustig beginnen met een licht testosteron only kuurtje.

Ik heb nooit STH aangeraakt en ik ben van mening, als je geen prof ambities hebt, is test, deca, winny noem maar op voldoende!!

begin anders eens met de normale shizzle.. dianabol is sowieso stront als je het alleen gebruikt.. neem een injectable AAS, zoals testosteron en neem wellicht nog wat winny erbij.. op die manier pak je genoeg kilo's, no doubt!

hoewel ik denk dat je vast nog wel genoeg kan leren over voeding etc, want ALLES staat en valt met je voeding..

je kan nog zoveel kuren, als je niet goed eet dan houd je het niet vast..

die jongen is 22 wat zou hij aan een test only kuur hebben??? vinden jullie het gek dat hij sth interessant vind? het word op internet weergegeven als een wondermiddel..ik heb zelf een keer gelezen dat het minder bijwerkingen heeft dan AAS...maar goed dan is het maar net hoeveel je van beide neemt... als die jongen het echt wil..dan doet ie het toch...zo ging het denk bij iedereen hier...dus kunnen hem beter de juiste informatie geven dan hem voor gek te verklaren want ik heb dingen gelezen hier waarvan ik ook dacht dat sommige hier maf waren...en misschien dachten diegene dat wel van mij...ik doe nog steeds alles zonder test!! hahaha

En waarom moet je pas sth gebruiken,waneer je een ervaren anabolegebruiker bent?Is het niet zo dat dit massaal door naturels gebruikt wordt op wedstrijden.Wat dacht je van zwemmers wielrenners en noem maar op.

gezien dat je weinig kennis en ervaring hebt
zou ik me eerst wat meer verdiepen in de kennis van aas

om zo maar met hgh te gaan beginnen
is meer iets om te bridgen tussen aas kuurtjes

denk dat het jouw veel geld gaat kosten en weinig resultaat zal op leveren
lees al de stickies eens door op dit board
en doe wat meer kennis van zaken op

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anabolen-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-stelt-1617/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/wil-mijn-eerste-kuur-beginnen-100495/

[Link niet meer beschikbaar]

En waarom moet je pas sth gebruiken,waneer je een ervaren anabolegebruiker bent?Is het niet zo dat dit massaal door naturels gebruikt wordt op wedstrijden.Wat dacht je van zwemmers wielrenners en noem maar op.

is waar
hangt er net van af wat je doel is
als je graag een natural look behoud
of als fietser, zwemmer geen extra kilo's spier massa wil draagen

Terug
Naar boven