AndroidHealthClinic

1e x tren cutlog

Bezoekers in dit topic

forzaboy

Cool Novice
Lid geworden
10 sep 2013
Berichten
73
Waardering
6
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
15%
Yo allemaal!

Ik ben vandaag begonnen met mijn kuur en wil wel een logje gaan houden als mensen geïnteresseerd zijn. Heb 3 maanden een schouderblessure gehad waar ik eindelijk zo goed als vanaf ben. In die tijd amper kunnen trainen waardoor ik zoals je al kan raden aardig wat vetjes heb opgebouwd en de nodige kilo's ben afgevallen(spier) . Nu ga ik beginnen met de komende kuur om in eerste instantie droog te worden. Mocht ik op een gegeven moment tevreden zijn over mijn vp kan ik mijn calorieën omhoog gooien om wat lean mass te pakken.

Kuurverleden:
Dbol only
Ostarine cardarine
Test deca lgd4033

Komende kuur gaat er als volgt uitzien

1-10/12 test e 250 mg pw
1-2 tren e 200 mg pw
Tren e 3-10/12 400 mg pw
S23 1-4 20 mg ed
Mast e 6-12 200/400 mg pw
Aromasin 3x pw 10 mg
Accutane 10/20 mg ed
T3 1-12 25/75 mg ed

Ben inmiddels een week of 3 aan 't cutten begon op 95 zit momenteel op 92.9. Stats zijn nu dus 93 kg 188 cm vp 14/15(schatting). Hoop op 9/10% uit te komen op ongv 85 kilo hoop dat dit realistisch is. Ga vandaag de calorieën met 200 verlagen dus ga op 2600 zitten. Ben benieuwd wat jullie ervan denken en interesse hebben in de log!
 
In, 85kg op 188cm gaat wel skinny ogen denkik. Zou de mast niet gebruiken eigenlijk. Totaal aantal milligram is niet weinig :P
 
Ja maar bulken op dit bf is ook niet echt een optie, denk beter nu ff beetje skinny zijn en dan droog gaan bouwen. Anders als ik nu zou bulken op 18-20% uitkomen en kan ik uiteindelijk weer gaan cutten. Zeg al heel lang dat ik ga cutten dus moet er ook echt een x van komen. Misschien dat ik eerste 6 weken erg diep ga cutten en dan lean bulk laatste paar weken maar de tijd zal 't zeggen.
 
Ja maar bulken op dit bf is ook niet echt een optie, denk beter nu ff beetje skinny zijn en dan droog gaan bouwen. Anders als ik nu zou bulken op 18-20% uitkomen en kan ik uiteindelijk weer gaan cutten. Zeg al heel lang dat ik ga cutten dus moet er ook echt een x van komen. Misschien dat ik eerste 6 weken erg diep ga cutten en dan lean bulk laatste paar weken maar de tijd zal 't zeggen.
Hmm zou dan idd de hele kuur cutten dat je vanaf een mooi punt kunt bulken
 
Ik zou de mg’s Van Mast anders invullen. Mast eruit, Oxy erin

Mast voegt weinig toe, Oxy houd je vol op een kcal deficit
 
Ben benieuwd 85 kg bij 188 is wel heel weinig
 
Ik zou ook de mast droppen aangezien je al aromasin gebruikt. Of de aro droppen dan.
 
Oké de mast moet ik nog over nadenken dan. Dacht dat oxy in een cut vooral gebruikt word laatste week voor wedstrijd prep. Als dat niet zo is en wel degelijk voordelen heeft kan ik er inderdaad over nadenken om dat te switche voor de mast. Ik zal vanaf nu elke week een update geven over hoe 't gaat.
Peace!
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Update!

Deze week veel getraind en perfect aan m'n dieet gehouden. Ben 0.8 afgevallen t.o.v. vorige week wat ik prima vind. Kracht is langzaam iets gestegen en pomp komt wat beter door. Laatste dagen gaat er niets meer van de weegschaal af dus zak vanaf morgen weer met 100 naar 2500 kcal. Doseringen momenteel zijn test 200 tren 200 e5d en t3 50 mcg, derest volgens hierboven. Denk na volgende week dat ik toch echt moet beginnen met Accutane omdat de puisten op m'n rug helaas niet weg trekken... Verder nog geen sides op 't moment. Ik hou jullie op de hoogte!
 
Wat ik de laatste tijd merk is heel gek, dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Zit momenteel minimaal 5-6 honderd kcal onder mijn onderhoud. Sommige dagen zelfs richting de 1000 en toch is van de weegschaal in 10 dagen niks veranderd wat ik heel gek vind. Ben pas een maand ongv aan 't cutten dus vraag me af hoe ik stagneer op al deze middelen terwijl ik natuurlijk altijd heel snel kan afvallen. Wel stuk sterker aan 't worden ondanks de deficit. Maar zou ook niet zo snel zeggen dat er wat lbm bij gekomen is. Idk beetje mindfuck dit...
 
Vocht.
Ga nog maar eens een maandje door, gewicht kan later erg snel zakken. Kwam je uit een cruise of ben je van off naar on gegaan?
 
Vocht.
Ga nog maar eens een maandje door, gewicht kan later erg snel zakken. Kwam je uit een cruise of ben je van off naar on gegaan?

Ik hoop 't, zat net 'n weekje of 3 weer op test 200/250 voor ik de kuur begon.
 
Het moet wel vocht zijn. Of jij trackt je voeding niet goed of je hebt je onderhoud totaal verkeerd geschat. Maar als jij 1000kcal tekort hebt per dag zou je ongeveer een kilo per week af moeten vallen. Met 500 onder onderhoud 0.5kg per week. Zou per week je kcals wel met 50 ofzo verlagen
 
Als je 1000kcal onder onderhoud niet afvalt dan is je onderhoud niet je onderhoud
 
Zal niet meer dan 100 kcal naast m'n inschatting qua onderhoud zitten. En m'n voeding tracken is sowieso goed. Daarom vind ik 't ook zo gek. Zeg dat m'n onderhoud eerst 3400 was en nu naar zeg 3200 is gegaan. Terwijl ik dagelijks rond de 2500 eet zou dus deficit van ongv 700 zijn. Maar kijk 't een weekje aan zo zullen zien. Ben ook van plan vanaf volgende week om de week of elke week met 100 kcal te verlagen afhankelijk van de weegschaal. ✌️
 
Het is uiteraard mogelijk dat je aan het recompen bent door de tren. Al zou je toch zeggen dat je op zo'n groot deficit wel hoort af te vallen.
 
Update!

Gaat goed, ben weer af aan 't vallen. Wel beetje last van m'n schouder, soort van gewrichtspijn hoop dat 't niet erger word. Verder af en toe slecht slapen en vaker wakker worden. Maar de resultaten beginnen te komen. Aders worden steeds meer zichtbaar al helemaal tijdens de training. En het trainen gaat zeer lekker. Nu is mijn vraag aan jullie wat zouden jullie doen als jullie mij waren. (wil sowieso iets toevoegen) Ik kan mast e toevoegen op 400 mg voor ongv 7 weken. Dan zou ik nu ongv moeten beginnen omdat het lange Esther heeft. 2 e optie is winstrol aan 't eind toevoegen om helemaal droog te trekken. 3e optie anadrol op 't einde gaf al iemand aan in het topic alleen kan er niet zo heel veel van vinden. 4e optie zou nog kunnen zijn 30 mg winny 25 anadrol. Zou de orals de laatste 4 wk pakken maar pak natuurlijk ook al roaccutane en heb graag nog een lever die functioneerd. Hoor graag jullie advies!
 
Winny gaat mooier zijn maar gaat je HDL niet zo leuk vinden, mast prop zou ook mogelijk zijn
 
Zeker waar, misschien met cardarine erbij ze zeggen dat dat 't kan voorkomen. Heb mast e, winny en oxy binnen handbereik vandaar eiglk de mast e. Dus zal denk k toch een oral worden.
 
Toch nog eens een update!

Zijn veel dingen veranderd sinds de laatste x. Ben van een cut naar een bulk gegaan omdat ik het mentaal door de lage calorieën niet meer kon opbrengen om fatsoenlijk mijn werk te doen voor school waar ik momenteel een belangrijke periode heb. Maar ondanks dat was ik ook al een stuk droger en heb ik toch in totaal ongv 2 maanden gecut wat ik prima vind. Nu is 't tijd om massa aan te zetten wat al goed gaat. Al flink wat kilo's aangekomen, voel me stukken beter en ook flinke krachttoename. Qua sides merk ik af en toe wat meer zweten, vooral onder het trainen. En de laatste week heb ik wel heel veel last van moeheid door de dag heen. Ben vaak in staat om te slapen maar is volgens mij een bekend probleem met tren en als daar geen oplossingen voor zijn neem ik dit voor lief. De kuur heb ik ook aangepast, de t3 is verlaagd naar t3 ben nog aan 't twijfelen om deze binnenkort te stoppen of de komende 5 weken nog mee te laten lopen. Voor de rest zit ik nu op 500 test en 400 tren pw. Weeg trouwens alweer 98 kg smorgens
 
Back
Naar boven