MuscleMeat

1e x tren cutlog

Bezoekers in dit topic

Toch nog eens een update!

Zijn veel dingen veranderd sinds de laatste x. Ben van een cut naar een bulk gegaan omdat ik het mentaal door de lage calorieën niet meer kon opbrengen om fatsoenlijk mijn werk te doen voor school waar ik momenteel een belangrijke periode heb. Maar ondanks dat was ik ook al een stuk droger en heb ik toch in totaal ongv 2 maanden gecut wat ik prima vind. Nu is 't tijd om massa aan te zetten wat al goed gaat. Al flink wat kilo's aangekomen, voel me stukken beter en ook flinke krachttoename. Qua sides merk ik af en toe wat meer zweten, vooral onder het trainen. En de laatste week heb ik wel heel veel last van moeheid door de dag heen. Ben vaak in staat om te slapen maar is volgens mij een bekend probleem met tren en als daar geen oplossingen voor zijn neem ik dit voor lief. De kuur heb ik ook aangepast, de t3 is verlaagd naar t3 ben nog aan 't twijfelen om deze binnenkort te stoppen of de komende 5 weken nog mee te laten lopen. Voor de rest zit ik nu op 500 test en 400 tren pw. Weeg trouwens alweer 98 kg smorgens
T3 in de bulk???????????????
 
T3 in de bulk???????????????

Ja heb vaker gelezen dat tren de t3 productie verlaagt en t3 zou zorgen voor een betere opname van je voeding. Of 't daadwerkelijk zo is is natuurlijk de vraag maar kan 't altijd proberen. Zijn genoeg op Amerikaanse forums wat dat doen. Ik wou 't sowieso ook ff doorpakken na de cut zodat ik niet gelijk heel veel vet aankom want heb in 't begin na een cut altijd wel moeite met me aan m'n calorieën te houden ga daar veel te makkelijk overheen.
 
hoe ziet je trainingsschema eruit?
goed bezig.
 
hoe ziet je trainingsschema eruit?
goed bezig.
Momenteel zo

Rug (high reps), bicep
Schouders, bovenkant borst, tricep
Benen(high reps) , kuiten
Rug (kracht), rear delt, trapz
Borst (kracht), side delt
Bicep, tricep, abbs
Benen(kracht) , kuiten
 
Ja heb vaker gelezen dat tren de t3 productie verlaagt en t3 zou zorgen voor een betere opname van je voeding. Of 't daadwerkelijk zo is is natuurlijk de vraag maar kan 't altijd proberen. Zijn genoeg op Amerikaanse forums wat dat doen. Ik wou 't sowieso ook ff doorpakken na de cut zodat ik niet gelijk heel veel vet aankom want heb in 't begin na een cut altijd wel moeite met me aan m'n calorieën te houden ga daar veel te makkelijk overheen.
Voeding wordt al vrijwel 100% optimaal opgenomen, ook met lagere t3 levels. Zou fysiologisch gezien ook compleet onlogisch zijn als opname voeding minder zou lopen juist op moment dat er wellicht hongersnood is?
Daarnaast, meer gear toevoegen gaat weinig tot niks doen voor droger worden.
 
Back
Naar boven