Hoi mensen.
Maandag ga ik samen met mijn neefje onze 1ste ( en hopelijk enige ) DNP kuur beginnen.
Volgens mijn neefje is het spierverlies minimaal tot niet , enkel wat krachtafname tijdens de kuur.
Echter al zou hij wat vvm verliezen dan valt het waarschijnlijk niet op maar , bij mij dus wel !
Nu is mij dus de vraag aan de mensen die dit al eerder gedaan hebben...
Hoe zit het met je spierverlies in een kuur van 7 dagen op 200mg ?
"bij te vermelden is dat als ik na 4 dagen geen last heb van sides opzich nog wel bereid ben om te verhogen naar 400mg maar dat is ook echt mijn limiet."
Ik heb wel vet wat weg moet maar bij elkaar is het nog geen 3 kilo. iets bij de borst , buik en kont/bovenbenen. t gaat eigenlijk nergens om maar het moet gewoon weg nu.
Probleem is dus dat ik al wel een redelijk ondergewicht heb.
65kilo @ 1.75m lang maar toch nog wel redelijk fantsoenlijk en breed overkom. (onbegrijpelijk maar waar
)
Maar ik zit dus echt niet te wachten om ook maar iets van me spieren te verliezen dus ik zit echt in twijfel wat ik ga doen nu.
Het lijkt me namelijk erg stug dat DNP puur en alleen vet aanspreekt.
Al wordt dat wel beweerd op meerdere fora maar ook net zo hard tegen gesproken.
Graag hoor ik wat jullie ervaring is .. en mocht het spierverlies opleveren , wat zijn dan mogenlijke opties ?
ps , Ik heb de sticky al gelezen hier .. evenals de logjes van Dareal en de rest. (waaruit ik dus niet mijn vraag beantwoord kreeg)
Ik heb al dik 3 maanden intensief google werk er op voor ik het uberhaupt overwogen heb wel/niet te gebruiken , dus niet gaan lopen flamen !
Ik heb overigens de 200mg kristal versie van MP mocht dat nog iets uitmaken.
Alvast bedankt.
Maandag ga ik samen met mijn neefje onze 1ste ( en hopelijk enige ) DNP kuur beginnen.
Volgens mijn neefje is het spierverlies minimaal tot niet , enkel wat krachtafname tijdens de kuur.
Echter al zou hij wat vvm verliezen dan valt het waarschijnlijk niet op maar , bij mij dus wel !
Nu is mij dus de vraag aan de mensen die dit al eerder gedaan hebben...
Hoe zit het met je spierverlies in een kuur van 7 dagen op 200mg ?
"bij te vermelden is dat als ik na 4 dagen geen last heb van sides opzich nog wel bereid ben om te verhogen naar 400mg maar dat is ook echt mijn limiet."
Ik heb wel vet wat weg moet maar bij elkaar is het nog geen 3 kilo. iets bij de borst , buik en kont/bovenbenen. t gaat eigenlijk nergens om maar het moet gewoon weg nu.
Probleem is dus dat ik al wel een redelijk ondergewicht heb.
65kilo @ 1.75m lang maar toch nog wel redelijk fantsoenlijk en breed overkom. (onbegrijpelijk maar waar
) Maar ik zit dus echt niet te wachten om ook maar iets van me spieren te verliezen dus ik zit echt in twijfel wat ik ga doen nu.
Het lijkt me namelijk erg stug dat DNP puur en alleen vet aanspreekt.
Al wordt dat wel beweerd op meerdere fora maar ook net zo hard tegen gesproken.
Graag hoor ik wat jullie ervaring is .. en mocht het spierverlies opleveren , wat zijn dan mogenlijke opties ?
ps , Ik heb de sticky al gelezen hier .. evenals de logjes van Dareal en de rest. (waaruit ik dus niet mijn vraag beantwoord kreeg)
Ik heb al dik 3 maanden intensief google werk er op voor ik het uberhaupt overwogen heb wel/niet te gebruiken , dus niet gaan lopen flamen !
Ik heb overigens de 200mg kristal versie van MP mocht dat nog iets uitmaken.
Alvast bedankt.