XXL Nutrition

1ste DNP kuur.

tommie82

Cool Novice
Waardering
1
Hoi mensen.

Maandag ga ik samen met mijn neefje onze 1ste ( en hopelijk enige ) DNP kuur beginnen.

Volgens mijn neefje is het spierverlies minimaal tot niet , enkel wat krachtafname tijdens de kuur.
Echter al zou hij wat vvm verliezen dan valt het waarschijnlijk niet op maar , bij mij dus wel !

Nu is mij dus de vraag aan de mensen die dit al eerder gedaan hebben...
Hoe zit het met je spierverlies in een kuur van 7 dagen op 200mg ?

"bij te vermelden is dat als ik na 4 dagen geen last heb van sides opzich nog wel bereid ben om te verhogen naar 400mg maar dat is ook echt mijn limiet."

Ik heb wel vet wat weg moet maar bij elkaar is het nog geen 3 kilo. iets bij de borst , buik en kont/bovenbenen. t gaat eigenlijk nergens om maar het moet gewoon weg nu.

Probleem is dus dat ik al wel een redelijk ondergewicht heb.
65kilo @ 1.75m lang maar toch nog wel redelijk fantsoenlijk en breed overkom. (onbegrijpelijk maar waar :o)

Maar ik zit dus echt niet te wachten om ook maar iets van me spieren te verliezen dus ik zit echt in twijfel wat ik ga doen nu.
Het lijkt me namelijk erg stug dat DNP puur en alleen vet aanspreekt.
Al wordt dat wel beweerd op meerdere fora maar ook net zo hard tegen gesproken.

Graag hoor ik wat jullie ervaring is .. en mocht het spierverlies opleveren , wat zijn dan mogenlijke opties ?

ps , Ik heb de sticky al gelezen hier .. evenals de logjes van Dareal en de rest. (waaruit ik dus niet mijn vraag beantwoord kreeg)

Ik heb al dik 3 maanden intensief google werk er op voor ik het uberhaupt overwogen heb wel/niet te gebruiken , dus niet gaan lopen flamen !

Ik heb overigens de 200mg kristal versie van MP mocht dat nog iets uitmaken.

Alvast bedankt.

Waarom wil je vet verliezen als je maar 65 kg weegt bij 1.75?

DNP @ 65kg. Het is een en al genieten hier op DBB:D

edit: Maak aub een logje aan, succes verzekerd!

Laatst bewerkt:
65 kg bij 1,70 en DNP

edit same thougts Pumped moet niet gekker worden hier.

En hou even een logje bij ik ben erg benieuwd hoe een sniperx fysiek er ripped uitziet.......

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ok .. kwist dat deze reacties zouden komen.
had ook niet anders verwacht.

ti's een stappenplan wat ik doe.

ben 6 maanden terug begonnen met die viese dikky gyno van me aan te pakken met aromasin. tegelijk had ik het idee dat intensief cardio erbij ook wel zou helpen.
Dit is allemaal prima gegaan ! precies wat ik wilde ook bereikt.

Toen ik de slag te pakken had heb ik de rest aangepakt en flink doorgegaan met cardio , me eetpatroon heelemaal omgegooid en dit heeft ook zijn resultaten opgeleverd.
Daarbij meerdere soorten dieten gevolgt en met krachttraining de plekken waar ik gespierder wilde zijn ( lees: vet kwijt wilde ) extra getraind.

resultaat is een 4pack nu , platte borst .. kuiten zo strak dat het vel niet meer vast te pakken is ..evenals op me bovenarmen welke wel lomp groot zijn voor mijn postuur nu.

Ik ben begonnen met de doelstelling die felbegeerde 6pack te hebben , na 27 jaar eens van die b*ch tits af te komen en gewoon beter in me vel te komen. tot op heden allemaal met succes gelukt met de tips die ik hier heb gehad. alleen ik zit nu al 3 maanden weer op een niveau waar in ik met voeding en cardio er gewoon niet kom.
en dit is iiritant ! voor me gevoel heb ik al 80% op eigen kracht gedaan en die laatste 20% wil ik ook .. koste wat het kost ! Zonodig dus met behulp van DNP

de volgende stap is dus als dat laatste beetje vet op die k*t plekken nou is eindelijk gaat om meer massa te krijgen. Vet vrije massa wel te verstaan ;)

ti's natuurlijk lekker kansloos om dat nu te gaan doen , want dan blijft dat vet gewoon waar het al 27jaar zit .. hooguit dat het minder op zal vallen omdat alles gaat groeien dan. maar goed...ik heb dit in me hoofd ... en zo gaat het gebeuren ook. al moet ik op de DNP naar de 50 kilo toe ... die laatste 20% moet en zal er af ! klaar.

het is vast niet de DBB manier van doen .. maar dat intresseert mij nu even niet. bedoel dat niet onverschillig en eigenwijs naar dit forum toe ..maar ik heb dit nu in me kop , en wil het gewoon zo doen ook . die DNP gaat er hoe dan ook toch wel in .. zei het niet maandag dan wel een week later.

dus het zou echt super zijn als iemand gewoon even een antwoord kon geven waar ik wat mee kan ... dan kan ik beginnen en zijn we weer een logje rijker volgende week :P

ok .. kwist dat deze reacties zouden komen.
had ook niet anders verwacht.

ti's een stappenplan wat ik doe.

ben 6 maanden terug begonnen met die viese dikky gyno van me aan te pakken met aromasin. tegelijk had ik het idee dat intensief cardio erbij ook wel zou helpen.
Dit is allemaal prima gegaan ! precies wat ik wilde ook bereikt.

Toen ik de slag te pakken had heb ik de rest aangepakt en flink doorgegaan met cardio , me eetpatroon heelemaal omgegooid en dit heeft ook zijn resultaten opgeleverd.
Daarbij meerdere soorten dieten gevolgt en met krachttraining de plekken waar ik gespierder wilde zijn ( lees: vet kwijt wilde ) extra getraind.

resultaat is een 4pack nu , platte borst .. kuiten zo strak dat het vel niet meer vast te pakken is ..evenals op me bovenarmen welke wel lomp groot zijn voor mijn postuur nu.

Ik ben begonnen met de doelstelling die felbegeerde 6pack te hebben , na 27 jaar eens van die b*ch tits af te komen en gewoon beter in me vel te komen. tot op heden allemaal met succes gelukt met de tips die ik hier heb gehad. alleen ik zit nu al 3 maanden weer op een niveau waar in ik met voeding en cardio er gewoon niet kom.
en dit is iiritant ! voor me gevoel heb ik al 80% op eigen kracht gedaan en die laatste 20% wil ik ook .. koste wat het kost ! Zonodig dus met behulp van DNP

de volgende stap is dus als dat laatste beetje vet op die k*t plekken nou is eindelijk gaat om meer massa te krijgen. Vet vrije massa wel te verstaan ;)

ti's natuurlijk lekker kansloos om dat nu te gaan doen , want dan blijft dat vet gewoon waar het al 27jaar zit .. hooguit dat het minder op zal vallen omdat alles gaat groeien dan. maar goed...ik heb dit in me hoofd ... en zo gaat het gebeuren ook. al moet ik op de DNP naar de 50 kilo toe ... die laatste 20% moet en zal er af ! klaar.

het is vast niet de DBB manier van doen .. maar dat intresseert mij nu even niet. bedoel dat niet onverschillig en eigenwijs naar dit forum toe ..maar ik heb dit nu in me kop , en wil het gewoon zo doen ook . die DNP gaat er hoe dan ook toch wel in .. zei het niet maandag dan wel een week later.

dus het zou echt super zijn als iemand gewoon even een antwoord kon geven waar ik wat mee kan ... dan kan ik beginnen en zijn we weer een logje rijker volgende week :P
Dit vraagt voor meer.. foto's !

ja die heb ik al eens gepost ... nog voor ik die gyno aan ging pakken.
zat toen op +70kg en dat was blubber en ellende.

als die kuur me bevalt en ik vooruitgang boek zal ik het zeker niemand onthouden om mijn resultaten middels foto's te posten :)

Gast, cutten op 1.75 bij 65 is al niet aan te raden vind ik, komt bij DNP gebruiken op 1.75 bij 65.
Ga vreten b*ch en niet zeiken of die b*ch t**ten van je die train je er wel af.

Aan zelfvertrouwen in ieder geval geen gebrek.

Plaatselijk vet verbranden is een utopie. Ga gewoon hard trainen en goed op onderhoud eten dan ga je vanzelf groter, sterker en gespierder worden.
Je hebt niet eens een fatsoenlijke basis werk daar eerst eens aan. Soms moet je een aantal stappen volgen om je uiteindelijke doel te realiseren.
DNP is dus STERK af te raden in jouw geval.

ja .. ik zal misschien wat basis dingen overslaan .. maar daar gaat nu dus even niet over.

aan zelfvertrouwen ook absoluut geen gebrek.
ben ook gelukkig met me lijf nu ... maar als er meer inzit ..dan moet het maar gebeuren ook !.

nu komt het dus ... ja meer eten .. meer krachttraining ik weet het .. ik heb echt die topics al zo vaak gelezen en ook geprobeert ! ook met minimaal en groote hoeveelheden calorieen boven onderhoud. ook met verschillende verhoudingen van kh/eiwitten/vetten.

het enigste dat er dan gebeurt is dat die 4 blokjes waar ik giga wijs mee ben .. dat die weer verdwijnen.

mijn voorkeur heeft die DNP totaal niet. maar ben nu op het punt dat of het mes er in gaat .. of die dnp. voor eind dit jaar ben ik van dat vet dat ik nog kwijt wil af.

en dat plaatselijk verbranden een mythe is ..dat weet ik inmiddels. maar het lijkt me stug dat het lichaam die laatste druppels vet die me niet intresseren eerder gaat aanspreken op de dnp dan de plekken waar nog wel echt VET zit ... vet in de zin van .. dat het nog met vingers vast te pakken is.

maar nogmaals ... het maakt echt niet uit wat er geroepen wordt , ik heb eerlijk gezegd liever 1 post met een zinvol antwoord op me vraag even. en daarna mag er echt pagina's geflamed worden wat mij betreft .. en zal ik mijn mening geven.
dus kom op mensen .. beantwoord even die vraag.

En dan ben ik de eerste freak op DNP volgende week.
Keer wat anders dan iemand die nog 80 kilo te gaan heeft voor ie uberhaupt z'n eigen navel weer kan zien heh ;)

Wat wil je nou precies weten? Formuleer je vraag dan eens specifieker?

Ja, je zal spieren verliezen, maar dat kon je misschien toch al zelf zien ?
Hier is een linkje.

waar gaat dit heen?? 65 kg en dan al aan de dnp.

Volgens mij staat dat letterlijk 2x omschreven en 1x letterlijk in de openings post.

Maar ik ben de beroerdste niet dus daar komt de vraag nog eens dan.

" Wie heeft op DNP waargenomen dat er sprake is van blijvend spierverlies "

Ben dus ... gewoon benieuwd of die paar spieren die dan nu vrij redelijk zijn bij mij of die zo blijven na de DNP of weer net zulke vaatdoeken worden als dik een half jaar terug.

de reden van de vraag is of ..als dat het geval is .. het te voorkomen is ergens mee , want het heeft me zat tijd en inspanning gekost om het zo te krijgen zoals het is .

ofschoon ik ergens maart volgend jaar echt voor VVM ga , zou het toch fijn zijn als ik nu enkel en alleen vet verlies , met behoudt van die spieren zoals ze nu zijn.
want dat is namelijk aardig het beeld van mijn doelstelling voor ik dit alles begon.

nou .. brand los met je antwoord ;) .. maak me gek !

Cutten -> Vet verlies maar ook spierverlies ! Spierverlies kan je wel minimalizeren maar niet uitsluiten. Snappie ?

Ja, je zal spieren verliezen, maar dat kon je misschien toch al zelf zien ?
Hier is een linkje.

Bedankt !

( had die al onder favorieten .. maar dan enkel de start post ..blijkbaar hing er nog meer onder wat ik niet gezien had nog ... maar post #3 verteld idd precies wat ik wilde weten. )

Cutten -> Vet verlies maar ook spierverlies ! Spierverlies kan je wel minimalizeren maar niet uitsluiten. Snappie ?

ja daar was ik idd al bang voor ... lees hier inmiddels ook wel lang genoeg mee om te weten dat gewichts verlies niet enkel vet zal zijn .. dat gaat altijd gepaard. maar omdat het zo gebracht werd begon ik nu zelf ook te twijfelen

DNP is niet katabool. Dit blijkt dus maar weer dat mensen er dus blijkbaar zomaar aan gaan beginnen zonder zichzelf goed ingelezen te hebben.

Volgens mij had een member het al voorspeld op dit board een tijdje geleden. De eerste DNP doden gaan binnenkort in Nederland vallen misschien dus zelfs al in 2009 of toch in 2010. Ik ben benieuwd......

Laatst bewerkt:
het mag dan idd niet katabool zijn maar op ditzelfde forum .. notabene de sticky over DNP staat het letterlijk zo.

dit is dus zo lekker k*t van internet ... iedereen roept maar wat en inlezen met zekerheid wordt bijna onmogenlijk gemaakt door de hoeveelheid blaak die er rond gaat.

zelfs op dit forum zijn de meningen er nog over verdeeld ! net zoals op de engelse fora.

het is natuurlijk erg lame om dan te roepen dat iemand zich niet inleest. ik lees mij prima in .. maar er staat nergens met zekerheid iets verteld.
met een redelijk gezond verstand kun je hooguit zelf bepaalde verhalen op echtheid wel beoordelen

( in dit geval ik niet .. want deze vraag bleef voor mij open )

daarbij .. op 200mg zul je echt niet in een plas water veranderen , onzin ! dat het echt troep 1ste klas is daar is iedereen het wel over eens. maar overdrijven is ook een vak. ik weet prima wat ik heb .. en waar ik aan begin.

daarbij zie ik iemand hier vrolijk en lachen even een 2de kuur op 1200mg beginnen ! en dan zeuren over andere forums ? hier hebben we het nergens over ... met 1200mg kun je een complete kleuter klas omleggen man ...en onder tussen staat het hier allemaal lachend en vrolijk verteld .. zo open en bloot met google te vinden.

daarbij mag je wat mij betreft je portie vooroordelen ook wel bij je houden. dat anorexia blah blah ...
kijk dat jij een beer 3de klas wilt zijn prima ... uiteraard zit je ook op het juiste forum daarvor !
Ik hoef dat niet ! ik heb heeeel andere doelstellingen.
De enigste reden dat ik hier ben met mijn vraag is omdat er gelukkig nog een aantal mensen zitten hier die ervaring hebben en niet zoals op een hoop andere forums enkel met aanname's beginnen te discuseren.

dus mijn enigste fout is dat ik op een BB forum zit ... en niet als ideaal beeld een BB'er in me zelf heb . is dat zo erg ja ? ...

anyway ... ik ga die discussie niet verder voeren ook.
mijn vraag is beantwoord en is het anders ... dan zei het zo.
kan het toch niet veranderen heh. :)

Wat heeft iedereen toch met die DNP ineens...

Is je voeding 1000% strict en doe je 4-5x per week een uur cardio en daarbij nog eens 4uur puur BBing krachttraining tot failure?

Kan me niet inbeelden dat je dan geen sixpack tevoorschijn kan toveren!

daarbij mag je wat mij betreft je portie vooroordelen ook wel bij je houden. dat anorexia blah blah ...
kijk dat jij een beer 3de klas wilt zijn prima ... uiteraard zit je ook op het juiste forum daarvor !Ik hoef dat niet ! ik heb heeeel andere doelstellingen.

Waarom vraag je het dan niet lekker op het anorexia forum ? Daar hebben ze genoeg tips om vet te verbranden zonder DNP. Kan je ook meedoen aan de jaarlijkse competitie bij wie de meeste graten kunnen worden geteld.

Terug
Naar boven