XXL Nutrition

1ste DNP kuur.

65 kilo op 1.75 en dan naar zulke middelen grijpen...
het wordt steeds gekker hier op dbb.

ok .. kwist dat deze reacties zouden komen.
had ook niet anders verwacht.

ti's een stappenplan wat ik doe.

ben 6 maanden terug begonnen met die viese dikky gyno van me aan te pakken met aromasin. tegelijk had ik het idee dat intensief cardio erbij ook wel zou helpen.
Dit is allemaal prima gegaan ! precies wat ik wilde ook bereikt.

Toen ik de slag te pakken had heb ik de rest aangepakt en flink doorgegaan met cardio , me eetpatroon heelemaal omgegooid en dit heeft ook zijn resultaten opgeleverd.
Daarbij meerdere soorten dieten gevolgt en met krachttraining de plekken waar ik gespierder wilde zijn ( lees: vet kwijt wilde ) extra getraind.

resultaat is een 4pack nu , platte borst .. kuiten zo strak dat het vel niet meer vast te pakken is ..evenals op me bovenarmen welke wel lomp groot zijn voor mijn postuur nu.

Ik ben begonnen met de doelstelling die felbegeerde 6pack te hebben , na 27 jaar eens van die b*ch tits af te komen en gewoon beter in me vel te komen. tot op heden allemaal met succes gelukt met de tips die ik hier heb gehad. alleen ik zit nu al 3 maanden weer op een niveau waar in ik met voeding en cardio er gewoon niet kom.
en dit is iiritant ! voor me gevoel heb ik al 80% op eigen kracht gedaan en die laatste 20% wil ik ook .. koste wat het kost ! Zonodig dus met behulp van DNP

de volgende stap is dus als dat laatste beetje vet op die k*t plekken nou is eindelijk gaat om meer massa te krijgen. Vet vrije massa wel te verstaan ;)

ti's natuurlijk lekker kansloos om dat nu te gaan doen , want dan blijft dat vet gewoon waar het al 27jaar zit .. hooguit dat het minder op zal vallen omdat alles gaat groeien dan. maar goed...ik heb dit in me hoofd ... en zo gaat het gebeuren ook. al moet ik op de DNP naar de 50 kilo toe ... die laatste 20% moet en zal er af ! klaar.

het is vast niet de DBB manier van doen .. maar dat intresseert mij nu even niet. bedoel dat niet onverschillig en eigenwijs naar dit forum toe ..maar ik heb dit nu in me kop , en wil het gewoon zo doen ook . die DNP gaat er hoe dan ook toch wel in .. zei het niet maandag dan wel een week later.

dus het zou echt super zijn als iemand gewoon even een antwoord kon geven waar ik wat mee kan ... dan kan ik beginnen en zijn we weer een logje rijker volgende week :P

zoals jij bezig bent ben je hard op weg een ..botje builder ... te worden
en begin je al aardig op een ..biafra .. te lijken

ga je voeding aanpassen en een goed clean-bulk dieet bereik je veel
meer

hardcore opa

Let op mijn woorden .... Cake en koffie

• Topic Starter Topic Starter

mhm ... al jou posts heb ik geloof ik al wel 3x gelezen , en de dingen die daaruit kwamen redelijk ten harte genomen.

dus als jij zegt koffie & cake ... dan wil ik er eigenlijk nog wel eens over nadenken.

kijk ... in huis heb ik het nu toch.
en gebruiken wil ik het ook wel. ben niet zo bang met dit soort dingen ... want heb wel gekkere dingen gedaan. ( dit is juist niet goed dus )

Ik heb hier gewoon de mogenlijkheid om die dingen op iedere gewenste dosis te brengen van 5 tot 500mg per capsule.

als ik er nou eens een stuk of 4 open maak en begin met 100mg per dag.
hoe sta jij / jullie hier tegen over.

ik had al wel begrepen dat 200mg aan de hoge kant is voor iemand van mijn gewicht. vandaar dat ik al zei dat 200mg eigenlijk m'n max is ...tenzij 200mg echt totaal geen sides heeft ik wel bereid ben 400mg te proberen ( wat dus 4x zoveel is als ik al nodig heb voor enig effect )

om dan de discussie nog eens te openen .... 100mg e.d. jullie mening.

en nu niet gelijk flamen , maar lees dan ook even mijn voorgaande posts in dit topic , en lees dus duidelijk dat ik echt wel meerdere dingen geprobeert heb om die laatste 3 kilo er af te krijgen en baseer daarop je mening / advies.

ik ben benieuwd.

Denk dat een weekje op 1500kcal zonder KH de trick wel zal doen...

Leg die DNP opzij, ga bulken en gooi hem dan erbij in je VOLGENDE cut, die naargelang je stats niet te vroeg moet komen.

Hoe lang zou het nog duren voordat DNP de partyscene zal veroveren? Geen speed of pillen maar een lekker DNP'tje er in en in je blote bast losgaan in de vrieskou!

En ik zit dan te janken dat ik skinny ben met 1m74 en 80kg terwijl er anderen breed zijn met 65kg :(
Ik heb nooit geluk! :(

hier gaan nog ongelukken mee gebeuren denk ik :shake:

ter illustratie;
rouwauto%20achter.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
kom op man .... als je dan een reactie geef doe het dan ff serieus.
lees ff voorgaande posts.

zo moeilijk is het niet.
ik sta echt open voor alle adviezen. niet dat jullie daar baat bij hebben , maar ik hoor graag wat wijsheid is.

wat betreft dat bulken , dat heb ik dus geprobeert. een bulk op kip en biefstuk en dat ging opzich wel even goed zoverre dat ik wel spier pakte. maar daarna was het dus weer terug bij af en niks anders dan vet vet vet .... geloof me ... ik zou wel anders willen.

nogmaals .. ik pak die dnp echt niet omdat dat toevallig even leuk en simpel is.
maar ik ben zo onderhand knap geirriteerd dat ik gewoon dat laatste stukje niet redt.
denk ff vanuit die situatie ;)

kop op mensen ... ff wat goede adviezen. zit nu echt met dubbele gevoelens.
probleem is bij mij dat het motto luidt . "bij twijfel gewoon doen" ...ook tegen beter weten in. echt een zwakte.

de vraag ... 100mg e.d. is dat wijzer ? 75 mg ? 125 ? roep maar .... m'n onderliggende intentie is en blijft toch het proberen. de dosis op dit moment boeit me eigenlijk niet zoveel.

ik neig wel erg naar iets tussen de 80 - 100 mg e.d. voor 10 dagen nu ( afgaande op resultaten bij langdurende kuren van het engelse dbb )

met 500mg e.d beginne is wel leuk .... =) (cake en koffie)

zo moeilijk is het niet.
ik sta echt open voor alle adviezen. niet dat jullie daar baat bij hebben , maar ik hoor graag wat wijsheid is.

wat betreft dat bulken , dat heb ik dus geprobeert. een bulk op kip en biefstuk en dat ging opzich wel even goed zoverre dat ik wel spier pakte. maar daarna was het dus weer terug bij af en niks anders dan vet vet vet .... geloof me ... ik zou wel anders willen.

nogmaals .. ik pak die dnp echt niet omdat dat toevallig even leuk en simpel is.
maar ik ben zo onderhand knap geirriteerd dat ik gewoon dat laatste stukje niet redt.

probleem is bij mij dat het motto luidt . "bij twijfel gewoon doen" ...ook tegen beter weten in. echt een zwakte.

de vraag ... 100mg e.d. is dat wijzer ? 75 mg ? 125 ? roep maar .... m'n onderliggende intentie is en blijft toch het proberen. de dosis op dit moment boeit me eigenlijk niet zoveel.

ik neig wel erg naar iets tussen de 80 - 100 mg e.d. voor 10 dagen nu ( afgaande op resultaten bij langdurende kuren van het engelse dbb )
Sommige mensen hebben hier meer ervaring met aas dan jij oud bent, luister eens een keer naar wat er gezegd word en leg die DNP opzij! er zijn genoeg alternatieven om die botjes van je vetvrij te maken dmv een goed cut schema ben je binnen no time ripped to the bone.
Je zegt wel dat je open staat voor adviezen maar luisteren doe je niet.

Kerel ik ben bang dat je aan een vorm van anorexia lijdt. Daar nemen mensen ook zetpillen, braken op wekken...... Jij neemt een middel wat dit soort mensen graag zouden willen...... Denk ff na 65kg kerel...

zo moeilijk is het niet.

Je hebt al genoeg goede adviezen gehad je wil ze alleen niet horen. Het enige wat jij wil horen is dat iemand zegt dat je het moet doen, zodat je gerustgesteld bent. Als jij na 2 blz van negatieve adviezen nog twijfelt zit er iets niet goed tussen je oren!

Komop man DNP is puur gif en weggelegd voor zeer ervaren gebruikers die 1000% weten wat ze doen. Als je met een vraag ivm spierverlies hier komt aangelopen weet je er echt nog niks van.
Ook al heb je ze al gekocht, spoel ze gewoon door in de wc plz. Ik begrijp al helemaal niet dat je dealer deze aan je verkoopt.

mhm ... al jou posts heb ik geloof ik al wel 3x gelezen , en de dingen die daaruit kwamen redelijk ten harte genomen.

dus als jij zegt koffie & cake ... dan wil ik er eigenlijk nog wel eens over nadenken.

kijk ... in huis heb ik het nu toch.
en gebruiken wil ik het ook wel. ben niet zo bang met dit soort dingen ... want heb wel gekkere dingen gedaan. ( dit is juist niet goed dus )

Ik heb hier gewoon de mogenlijkheid om die dingen op iedere gewenste dosis te brengen van 5 tot 500mg per capsule.

als ik er nou eens een stuk of 4 open maak en begin met 100mg per dag.
hoe sta jij / jullie hier tegen over.

ik had al wel begrepen dat 200mg aan de hoge kant is voor iemand van mijn gewicht. vandaar dat ik al zei dat 200mg eigenlijk m'n max is ...tenzij 200mg echt totaal geen sides heeft ik wel bereid ben 400mg te proberen ( wat dus 4x zoveel is als ik al nodig heb voor enig effect )

om dan de discussie nog eens te openen .... 100mg e.d. jullie mening.

en nu niet gelijk flamen , maar lees dan ook even mijn voorgaande posts in dit topic , en lees dus duidelijk dat ik echt wel meerdere dingen geprobeert heb om die laatste 3 kilo er af te krijgen en baseer daarop je mening / advies.

ik ben benieuwd.

je krijgt van iedereen advies om het niet te doen toch blijf je het vragen
zoals eerder gezegd er zijn hier mensen op het forum die weten zoveel
die kunnen boeken schrijven als ze willlen

kijk straks neem je het toch en ben je een beetje droger geworden kun je
in de gym bluffen .. kijk is wat ik heb bereikt ... geef je een verkeerd
signaal af aan anderen die het ook willen met alle gevolgen van dien

je bent 27jr zulke jongens als jij zijn nu het schoolvoorbeeld van hoe
zet ik de bb-sport in een slecht daglicht je zou eigenlijk niet in de gym
mogen komen want je bent te eigenwijs
maar ja ..koffie met cake .. is wel lekker op zijn tijd

hardcore opa

Boehoehoe 4 pack na zes maanden, wat is een 4 pack eigenlijk? Nog nooit gezien lijkt me wel uniek.

Even voor de goede orde het fysiek wat jij nastreeft, een normaal gezond fysiek, is makkelijk te bereiken met wat hard werk in de sportschool. Op die manier garandeer je jezelf direct van een verbeterde algehele fitheid en kun je langer genieten van je behaalde resultaten. Het is verdomme winter niemand let überhaupt op je vierpack, ga nog een maandje of 4/5 door met je cardio en krachtraining en probeer het niet zo somber in te zien.

Blijf maar gewoon van de DNP af en richt je leven gewoon in op de resultaten die je wilt behalen. Daarbij vraag ik me af of het verstandig is om dergelijke middelen tot je te nemen als je niet lekker in je vel zit. TS even ter vergelijking; ik ben momenteel kerngezond, 183 lang en weeg 107 kg en ik zit te denken aan 7 dagen DNP op 75-100mg in de laatste week van mijn prime. De mogelijke sides neem ik erg serieus en ik ben momenteel nog in dubio.

Iemand van 174 lang en 65 kg heeft fysiologisch gezien geen enkele behoefte aan DNP echter wel aan een goed stevig voedingsschemaen fysieke training. Als dan blijkt dat je mentaal gezien wel de behoefte hebt om DNP te gebruiken dan wel in huis te halen kun je misschien op zowel fysiek als mentaal vlak advies gebruiken van professionals in plaats van advies van bodybuildende forumnisten.

Terug
Naar boven