AndroidHealthClinic

1ste kuur. Wat opheldering gevraagd

• Topic Starter Topic Starter
Top man. Bedankt voor de post. Dat was de informatie die ik nodig had. :D

die roid calculator word ik helemaal geil van :D

dat topic had ik inderdaad bekeken daar kwam die formule vandaan.
Besloten voor de frontload te kiezen.

Mooi.
Succes kerel.

Trouwens, als je nog op 15% staat, kan ik je aanraden eerst te gaan cutten tot 12% of zelfs nog daar onder. De test zal dan beter aanslaan en je hebt minder last van aromatase.

Je hoeft die 5 ml tog niet te verdelen? Dat kun je gewoon in 1 spuit zetten.

IMG_0270.jpg

IMG_0271-1.jpg

---------- Post added ma 13 jun 2011 at 14:22 ----------

Iemand er bekend mee?

Extreme power labs pillen.
Test E van prodigy pharmaceuticals
HCG van biotech pharmaceuticals

Laatst bewerkt:
Die EPL's zijn iig real

Is een aparte sectie voor. Daar zal je meer reacties krijgen.
EPL's zijn inderdaad real. De rest weet ik niet.

all real, aparte sectie
no fake ug labs alleen dna is shit ook al zoveel topics over dus :)

Even een vraag. Kun je aromatase remmers gbruiken in combinatie met Test-E of heeft dit een negatieve werking op test-e?

Even een vraag. Kun je aromatase remmers gbruiken in combinatie met Test-E of heeft dit een negatieve werking op test-e?

Niet preventief pakken. Aromatisering van test e naar oestrogeen is een van de wijzen waarop test e werkt als je wil groeien. Die weg blokkeren via een AI houd gains tegen. Ik zat op Aromasin preventief tijdens eerste kuur, doe ik nooit meer.

Waarom wil jij een AI pakken, op basis waarvan weet je dat oestrogeen problematisch gaat worden?

Niet preventief pakken. Aromatisering van test e naar oestrogeen is een van de wijzen waarop test e werkt als je wil groeien. Die weg blokkeren via een AI houd gains tegen. Ik zat op Aromasin preventief tijdens eerste kuur, doe ik nooit meer.

Waarom wil jij een AI pakken, op basis waarvan weet je dat oestrogeen problematisch gaat worden?

Maar ik heb juist begrepen dat de massa gewonnen met oestrogenen niet meer is als vocht en vet. Ofwel nutteloze massa met gebruik van proviron blijft testosteron hoger en dus maak je niet alleen betere gains maar ook cleanere gains. Word overigens ook vele malen bevestigd in de leerzame topics

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven