AndroidHealthClinic

1ste kuur winny+nolva

Stefanovich

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
1.528
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
Binnenkort wil ik gaan beginnen met mijn 1ste kuur met Winny only en als nakuur Nolvadex.

Nu heb ik hier natuurlijk heel veel gelezen en weet ik dat alleen tabs ten strengste word afgeraden. Nu was ik dus een beetje online aan het rondkijken waar ik het zou halen en had ik info gevraagd. Kreeg ik een mailtje terug dat ze me zowel winny als novadex in potten aanraadden... :eek:

Lijkt mij dus niet echt een site die er veel verstand van heeft of zie ik dit helemaal verkeert ???

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat was je vraag dan?

• Topic Starter Topic Starter

Wat zij mij aanraadde als cutkuur. Ik zei wel dat ik hier al heel lang zit en dus ook veel heb gelezen over AAS en ook dat ik las dat Winny veel gebruikt word met Nova als nakuur.

Toen kwamen ze er dus bij dat ik in totaal 4 potjes zou moeten kopen waaronder dus 3 potten Winny en dan moest verhogen tot max 5 pillen per dag.

Ik denk dat ik zijn vraag wel weet. Maar hierbij dus het antwoord op de vraag die er niet is :rolleyes:...
Injecteren is "beter", hierbij wordt de lever niet belast. Winstrol is er in injecteerbare vorm, en dus als tablet. Als jij geen problemen hebt met spuiten zetten dan is dat dus de beste manier om het in je lichaam te krijgen. Nolvadex zijn "gewoon" tabletjes..

Wat zij mij aanraadde als cutkuur. Ik zei wel dat ik hier al heel lang zit en dus ook veel heb gelezen over AAS en ook dat ik las dat Winny veel gebruikt word met Nova als nakuur.

Toen kwamen ze er dus bij dat ik in totaal 4 potjes zou moeten kopen waaronder dus 3 potten Winny en dan moest verhogen tot max 5 pillen per dag.
Nolvadex kan inderdaad als nakuur worden gebruikt, sommige nemen niet eens een nakuur naar winstrol.. Zou het wel doen! Hoe lang wil je winstrol nemen (en dus op 5 caps per dag = 50 mg)?

Laatst bewerkt:
Hoelang duurt je kuur dan? Potjes van hoeveel stuks en hoeveel mg?

Wat is je doel precies..

Waarom wil je cutten met winny? Ik zou eerst m'n eten en trainingsschema wat op orde brengen ik denk dat je daar nog best veel kan halen op dat gebied.

En om te cutten zou je eventueel ECA kunnen gebruiken. Als je dan je gewenste % hebt cleanbulken evt. met winny of Test E..

Ik denk dat ik zijn vraag wel weet. Maar hierbij dus het antwoord op de vraag die er niet is :rolleyes:...
Injecteren is "beter", hierbij wordt de lever niet belast. Winstrol is er in injecteerbare vorm, en dus als tablet. Als jij geen problemen hebt met spuiten zetten dan is dat dus de beste manier om het in je lichaam te krijgen. Nolvadex zijn "gewoon" tabletjes..

Nolvadex kan inderdaad als nakuur worden gebruikt, sommige nemen niet eens een nakuur naar winstrol.. Zou het wel doen! Hoe lang wil je winstrol nemen (en dus op 5 caps per dag = 50 mg)?

Haha bedankt voor het antwoord op de vraag die er niet was ;)
Wist dat injecteren beter is omdat dan de lever niet word belast, vandaar dat ik het ook raar vond dat ze mij alleen maar tabletjes aanraadde. Nolvadex zijn indd gewoon tabletten en zal ik ook zeker nemen als nakuur!

Wil 8 weken Winstrol en dan 4 weken Nolvadex doen.

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Hoelang duurt je kuur dan? Potjes van hoeveel stuks en hoeveel mg?

Wat is je doel precies..

Waarom wil je cutten met winny? Ik zou eerst m'n eten en trainingsschema wat op orde brengen ik denk dat je daar nog best veel kan halen op dat gebied.

En om te cutten zou je eventueel ECA kunnen gebruiken. Als je dan je gewenste % hebt cleanbulken evt. met winny of Test E..

Kuur duurt dan in totaal 12weken maar ga niet aan de Winstrol tabletten ;)

Mijn doel is om nog iets zwaarder te worden maar wel mijn vet% naar beneden te halen. Dan tijdens de cut deze kuur om strakker/harder te worden.

Waarom Winny? Omdat ik daar de meeste positieve verhalen over hoor/lees.

Waarom denk je dat mijn eten en trainingsschema niet op orde zijn eigenlijk?

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Nolvadex is trouwens 30stuks en 20mg

Ik ging er vanuit dat je het maximale uit je voeding en training had gehaald, maar 83 kg voor jou lengte is niet zo veel, dus wie weet dat je daar nog wat aan kan doen dan heb je ook meer aan de winny denk ik.

Ik ging er vanuit dat je het maximale uit je voeding en training had gehaald, maar 83 kg voor jou lengte is niet zo veel, dus wie weet dat je daar nog wat aan kan doen dan heb je ook meer aan de winny denk ik.

Kom van 62kg dus ik probeer zeker het maximale uit mijn voeding en vooral training te halen. Zorg echt dat ik met een lekker gevoel naar huis ga vanuit de gym ;) Blijf zowieso veel eten en zal ook nog meer eten tijdens de kuur, wel letten op bepaalde zaken natuurlijk. Zoals ik al zei is het de bedoeling om wat strakker te worden tijdens deze kuur. Wil daarna zeker naar de 90kg toe gaan. :D

Oke dat is al een flinke stap dan! Ik volg je ben benieuwd..

Thnx ;)!

Lastig... Nu las ik dat het ook goed is om EQ erbij te doen in de eerste weken voor een behoud van gewonnen spiermassa en het behalen van hogere spierdefinitie en vasculariteit terwijl vet makkelijker kwijtgeraakt wordt. Of word dit te heftig voor een 1ste kuur?

he man of doe een winny only of een test only,eventueel icm winny kickstart als je niet veel geduld hebt,bold gaat niet veel voor je doen en moet je bovendien als je wat resultaat wil minimaal 14 weken gebruiken,is erg lang voor een eerste kuur

Geduld heb ik wel en moet je ook kunnen opbrengen als je hieraan begint vind ik :)
Ja alleen bold hoef je maar 1 keer per week te zetten dus dat valt nog wel mee

Ik zou het gewoon bij winstrol tabs houden..
Gewoon 8 weken lang, 50mg winstrol per dag (5 pillen van 10mg).
Deze verspreidt innemen, 20mg in de ochtend, 20mg in de middag, 10mg in de avond.

Zou het niet via internet kopen.... Niet te vertrouwen denk ik zo....
Kans ook groter dat het onderschept wordt, vooral als je het bij een internationale site koopt.

Nakuren zou je kunnen doen met nolvadex.... Zou gewoon zonder nolvadex doen.. Je hersteld namelijk wel snel nadat je gestopt bent met winstrol...
Binnen no time ben je weer terug...

Vriend van me neemt 2 x per jaar winstrol tabs kuurtje. Injecteerd niet... Hij heeft zijn genen en bouw heel erg meezitten, en kan je vertellen dat hij echt een mooi fysiek heeft... Droom van velen hier.. Dus met winstrol kun je echt wel wat bereiken hoor.. Wordt onderschat... Iedereen is anders...
Hij neemt nooit nolvadex als nakuurtje.. Heeft geen libido problemen, soms een lichte crashje met erectie failures :p. Dat hoort erbij.

Wil natuurlijk niet zeggen dat zijn vruchtbaarheid goed is, kan zijn dat hij misschien 6 maanden herstel nodig heeft om weer kwalitatief goed sperma te hebben. Maar hij heeft voorlopig toch geen kinderwens dus. Dit heb je ook met injecteren dus..

suc6

Denk toch dat ik voor Nolvadex ga als nakuur heb er goeie dingen over gehoord/gelezen en om het geld wat je ervoor betaald hoef ik het ook niet te laten.

Mijn enigste bron waar ik het kan kopen is helaas nog internet. Ziet er opzich aardig uit en de mailtjes die ik terug krijg zijn ook duidelijk en ze hebben ook veel ervaring aan de mailtjes te zien. Het zit in Nederland en het pakketje word aangetekend verzonden :) ( heel belangrijk las ik in een sticky van Big-T )

Winny niet langer als 6 weken doen. Het is 17AA dus erg belastend voor de lever.

Winny niet langer als 6 weken doen. Het is 17AA dus erg belastend voor de lever.

Die 2 weekjes extra maakt ook niet veel meer uit, en op zijn dosering valt het wel mee, 50mg of 150mg per dag is wel verschillend he....

De pro's zouden niet langer als 6 weken een bepaald soort 17AA moeten nemen, maar amateurs kunnen op een wat lagere dosering echt wel MAX 8 weken zoiets nemen..... 6 weken is een RICHTLIJN, die zijn er om te buigen. betekend niet dat als je 2 dagen langer door gaat je lever het begeeft.

Okee en dat maakt niet uit of ik het dan in tabs neem of injects? Zowieso gewoon op 6weken houden?

Injecteren is "beter", hierbij wordt de lever niet belast. Winstrol is er in injecteerbare vorm, en dus als tablet. Als jij geen problemen hebt met spuiten zetten dan is dat dus de beste manier om het in je lichaam te krijgen.

sorry maat, maar dikke bull.

17-aa zijn altijd schadelijk, geinjecteerd of niet.

Ik zou zelfs zeggen dat winny injects schadelijker zijn dan winny orals mg/mg. Maar dat is puur door een betere opname. 100% bij injectie, iets minder bij orals.

Okee en dat maakt niet uit of ik het dan in tabs neem of injects? Zowieso gewoon op 6weken houden?

Max 6 weken als je tabs neemt. Dat winny inject NIET belastend is voor de lever is ook bull. MINDER belastend! Winny tabs gaan namelijk 2x door je lever.

(even kort door de bocht uitgelegd)

Edit: calyptus was me net voor. :p

Terug
Naar boven