- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Denk toch dat ik voor Nolvadex ga als nakuur heb er goeie dingen over gehoord/gelezen en om het geld wat je ervoor betaald hoef ik het ook niet te laten.
Nolvadex in een nakuur is altijd nuttig. Winny onderdrukt niet overdreven zwaar, maar toch nog deels.
Maar ik zou winny niet nemen voor een andere reden: lipid inversion. Het ****ed je cholesterol enorm op in zeer korte tijd. Als je na een kuur winny een bloedtest zou laten doen, zou menig arts je direct laten opnemen.
Anavar lijkt me een betere optie voor beginners. Zolang je niet te lang kuurt vallen daar de bijwerkingen mee. Tenzij je, zoals vroeger, fake var te pakken krijg(winny wordt hier vaak mee verwisseld/versneden)
---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------
Max 6 weken als je tabs neemt. Dat winny inject NIET belastend is voor de lever is ook bull. MINDER belastend! Winny tabs gaan namelijk 2x door je lever.
(even kort door de bocht uitgelegd)
Edit: calyptus was me net voor.![]()
Dat "first pass"-leververhaaltje smijt je ook maar weg. Daar klopt ook niks van, is een verzinseltje van Anthony Roberts. Het grappigste is is dat de "first pass" grotendeels niet in de lever gebeurd(P450 enzyme zit ook in darmwand). Daarom mede mijn eerste bewering.
Laatst bewerkt: