AndroidHealthClinic

1ste kuur winny+nolva

Denk toch dat ik voor Nolvadex ga als nakuur heb er goeie dingen over gehoord/gelezen en om het geld wat je ervoor betaald hoef ik het ook niet te laten.

Nolvadex in een nakuur is altijd nuttig. Winny onderdrukt niet overdreven zwaar, maar toch nog deels.

Maar ik zou winny niet nemen voor een andere reden: lipid inversion. Het ****ed je cholesterol enorm op in zeer korte tijd. Als je na een kuur winny een bloedtest zou laten doen, zou menig arts je direct laten opnemen.

Anavar lijkt me een betere optie voor beginners. Zolang je niet te lang kuurt vallen daar de bijwerkingen mee. Tenzij je, zoals vroeger, fake var te pakken krijg(winny wordt hier vaak mee verwisseld/versneden)

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Max 6 weken als je tabs neemt. Dat winny inject NIET belastend is voor de lever is ook bull. MINDER belastend! Winny tabs gaan namelijk 2x door je lever.

(even kort door de bocht uitgelegd)

Edit: calyptus was me net voor. :p

Dat "first pass"-leververhaaltje smijt je ook maar weg. Daar klopt ook niks van, is een verzinseltje van Anthony Roberts. Het grappigste is is dat de "first pass" grotendeels niet in de lever gebeurd(P450 enzyme zit ook in darmwand). Daarom mede mijn eerste bewering.

Laatst bewerkt:
Okee en dat maakt niet uit of ik het dan in tabs neem of injects? Zowieso gewoon op 6weken houden?

Ik zou het niet langer dan 6 weken doen. Maar ik zou toch ook wel overwegen een test only kuurtje te doen voor een week of 10. Als je voeding goed zit kun je hier meer massa mee winnen en valt het vocht/vet ook mee. Als je voeding niet goed zit dan is kuren sowieso niet verstandig.

Probleem met winstrol injects is dat je die eod moet zetten... Terwijl ze even schadelijk zijn als tabs. (Beide 17aa)

De injecteerbare zou je feitelijk ook kunnen drinken.. enige verschil is dat de ene in pilvorm is, de ander vloeibaar. ;)

Enige AAS waar tabs en injects even schadelijk zijn.

Keus snel gemaakt. ;)

Probleem met winstrol injects is dat je die eod moet zetten... Terwijl ze even schadelijk zijn als tabs. (Beide 17aa)

De injecteerbare zou je feitelijk ook kunnen drinken.. enige verschil is dat de ene in pilvorm is, de ander vloeibaar. ;)

Keus snel gemaakt. ;)

winnie injects met je ED zetten,en als je het helemaal correct wilt doen,2xper dag.aangezien de werkingstijd maar 11u bedraagt.

Laatst bewerkt:
winnie injects met je ED zetten,en als je het helemaal correct wilt doen,2xper dag.aangezien de werkingstijd maar 11u bedraagt.

je verwart oral halfwaardetijd met de werking van een depot.

Winstrol-kristallen lossen maar langzaam op en werken stevig wat dagen voort, en ze hebben ook geen klassieke halfwaardetijd.

En ik heb mezelf kapotgestudeerd vandaag en lig staand te slapen, te zien aan mijn spelling...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

Keus snel gemaakt. ;)

Als je het zo zegt wel ja indd ;)

---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

je verwart oral halfwaardetijd met de werking van een depot.

Winstrol-kristallen lossen maar langzaam op en werken stevig wat dagen voort, en ze hebben ook geen klassieke halfwaardetijd.

En ik heb mezelf kapotgestudeerd vandaag en lig staand te slapen, te zien aan mijn spelling...

Dus de tabs moet ik 2 keer per dag nemen om de werking optimaal te houden :)

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:15 ----------

Ik zou het niet langer dan 6 weken doen. Maar ik zou toch ook wel overwegen een test only kuurtje te doen voor een week of 10. Als je voeding goed zit kun je hier meer massa mee winnen en valt het vocht/vet ook mee. Als je voeding niet goed zit dan is kuren sowieso niet verstandig.

Ja je bent niet de 1ste die me TEST aanraad :) Ik wil straks gaan cutten en dan weet ik niet of het slim is
of het vochtvasthouden moet meevallen.
Kan ik dat niet samen nemen met de Winny nemen dan?
Dacht dat ik het wel klaar had maar zo blijkt maar weer ik krijg goeie tips van jullie ;)

Laatst bewerkt:
Enige voordeel van inject vs oral met winny is dat de inject een hogere stikstof retentie kent dacht ik. Ik zou voor tabs gaan, kent gewoon een enorm gebruikersgemak t.o.v. steeds injects.

Enige voordeel van inject vs oral met winny is dat de inject een hogere stikstof retentie kent dacht ik. Ik zou voor tabs gaan, kent gewoon een enorm gebruikersgemak t.o.v. steeds injects.

Okee! Ja ik dacht juist aan injects ivm me lever. Maar als dat in het geval van Winny bijna niks uitmaakt is zoals al eerder gezegd de keus makkelijk :)

Ja je bent niet de 1ste die me TEST aanraad Ik wil straks gaan cutten en dan weet ik niet of het slim is of het vochtvasthouden moet meevallen. :)
Kan ik dat niet samen nemen met de Winny nemen dan?
Dacht dat ik het wel klaar had maar zo blijkt maar weer ik krijg goeie tips van jullie ;)

Iemand hier nog op of aanmerkingen over?

je moet het simpel houden kerel (zou ik wel doen in iedergeval) test E.

Week 1 t/m 16 Test E 250mg pw
de laatste maand eventueel ECAY stack erbij 5 dagen op 2 dagen af.

Maar lees ook goeie dingen over test-e en winny samen. Daarna zowieso Nolva en misschien ook proviron. Wil gewoon de neveneffecten zoveel mogelijk beperken voor zover dat kan :)

6 weken Winnie is echt zat!! 3 tot 5 kilo droge massa die blijft zitten als je goed blijft eten!! En tijdens trainen een gigantische pomp en kracht!!

En zowel oral als inject zijn in dit geval slecht vanwege de 17AA dus qua gezondheid maakt het niet uit wat je doet!!

Langer als 6 weken heeft niet zo veel zin!!

En wat betreft nakuren.. Hoeft niet na winnie.. Heb zelf ook nergens last van gehad!!

Laatst bewerkt:
Maar lees ook goeie dingen over test-e en winny samen. Daarna zowieso Nolva en misschien ook proviron. Wil gewoon de neveneffecten zoveel mogelijk beperken voor zover dat kan :)

natuurlijk kan je mooi afsluiten met winny, maar zelf zou ik als eerste kuur cutten met 16 weken 250mg test E. stacken kan je in vervolg kuren nog genoeg doen.

6 weken Winnie is echt zat!! 3 tot 5 kilo droge massa die blijft zitten als je goed blijft eten!! En tijdens trainen een gigantische pomp en kracht!!

En zowel oral als inject zijn in dit geval slecht vanwege de 17AA dus qua gezondheid maakt het niet uit wat je doet!!

Langer als 6 weken heeft niet zo veel zin!!

En wat betreft nakuren.. Hoeft niet na winnie.. Heb zelf ook nergens last van gehad!!

Hmm dus volgens jou is 6 weken alleen Winnie genoeg voor 3/5 kilo spiermassa? Dat klinkt opzich wel goed zal ik met test erbij niet nog meer kunnen gainen of is het met alleen winnie beter vast te houden na de kuur?
Wil natuurlijk het maximale eruit halen zoals iedereen.
Leuk dat je uit eigen ervaring praat en dat ook erbij zet :)

Graag nog een opmerking/tip gevraagd na mijn laatste post voordat ik het daadwerkelijk ga bestellen :)

Hmm dus volgens jou is 6 weken alleen Winnie genoeg voor 3/5 kilo spiermassa? Dat klinkt opzich wel goed zal ik met test erbij niet nog meer kunnen gainen of is het met alleen winnie beter vast te houden na de kuur?

3 tot 5 kilo lijkt me wat veel met alleen winny. Iedereen reageert er natuurlijk anders op, dus het is nooit van tevoren te voorspellen. Ik zou gewoon test-e nemen voor 10 weken op 500mg. Eventueel kan je als kickstart de 1e 4 weken winny gebruiken. Nakuren met nolva, 2 weken na laatste inject.

Tabs 6 weken @ 50mg/pd en nakuur van week 7 tot 10 of weekje drbij, kan geen kwaad.. @ 20mg/pd

Wat is nu eigenlijk je doel? Cutten of bulken?

Dacht eerst dat je wilde cutten, maar uit deze post maak uit op dat je 3 tot 5 kg massa wilt winnen... Wat is het nu?

Terug
Naar boven