- Waardering
- 106
Licht toe kerel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Las net op wiki bij test-e:
Hoewel het resultaat niet altijd het meest visueel aantrekkelijk is
Snap niet wat daarmee bedoeld word... Zo erg is het toch niet lijkt mij
Vroeg me wel af hoelang het duurt voor het vocht dat je tijdens deze kuur vasthoud weer uit je lichaam is.
Verder zal ik in de 3de week beginnen met HCG aangezien ik het per 5000IU koop kom ik dan mooi uit![]()
Is toch een algemeen bekend iets.
Je wilt steeds meer... Je krijgt stemmingswisselingen etc.. depressies na stoppen...
Is natuurlijk bij de 1 meer als bij de ander...
Is voor mij de reden iig om niet te gaan gebruiken.
Wat ze daarmee bedoelen in de wiki weet ik ook niet. Het vocht ben je na 2 a 3 weken wel weer kwijt, dat gaat heel snel.
Is toch een algemeen bekend iets.
Je wilt steeds meer... Je krijgt stemmingswisselingen etc.. depressies na stoppen...
Is natuurlijk bij de 1 meer als bij de ander...
Is voor mij de reden iig om niet te gaan gebruiken.

is niet waar wat je zegt. na 6 weken winny hebben de meesten geen last. bijna geen libidoverlies, geen deprigevoel. ik doe zelfs geen nakuur na een winny omdat ik nergens last van heb. een kameraad van mij gebruikt regelmatig winny only kuren van 6 weken. hij reageert daar veel beter op dan 500mg test per week en zijn bloedtesten zijn normaal een maand na zijn kuur. hij gebruikt ook geen nakuur na een winny only. na testosteron kuurtjes hebben we gegarandeerd twee maanden een libidoprobleem, verliezen we de helft van wat we bijgewonnen hebben, enz.. Na een tren kuur (waar ik geen ervaring mee heb) is het naar het schijnt nog veel erger wat herstel en deprigevoel betreft. met winny ga je niet veel winnen maar het is één van die middelen waar je (buiten gewrichtsklachten bij sommigen en misschien lever, prostaat) ook niet veel problemen zal hebben op gebied van herstel.Klopt, maar dat is bij alle aas... Dus of je dan een winny only of een test kuur doet maat imo niet veel uit.
is niet waar wat je zegt. na 6 weken winny hebben de meesten geen last. bijna geen libidoverlies, geen deprigevoel. ik doe zelfs geen nakuur na een winny omdat ik nergens last van heb. een kameraad van mij gebruikt regelmatig winny only kuren van 6 weken. hij reageert daar veel beter op dan 500mg test per week en zijn bloedtesten zijn normaal een maand na zijn kuur. hij gebruikt ook geen nakuur na een winny only. na testosteron kuurtjes hebben we gegarandeerd twee maanden een libidoprobleem, verliezen we de helft van wat we bijgewonnen hebben, enz.. Na een tren kuur (waar ik geen ervaring mee heb) is het naar het schijnt nog veel erger wat herstel en deprigevoel betreft. met winny ga je niet veel winnen maar het is één van die middelen waar je (buiten gewrichtsklachten bij sommigen en misschien lever, prostaat) ook niet veel problemen zal hebben op gebied van herstel.
is niet waar wat je zegt. na 6 weken winny hebben de meesten geen last. bijna geen libidoverlies, geen deprigevoel. ik doe zelfs geen nakuur na een winny omdat ik nergens last van heb. een kameraad van mij gebruikt regelmatig winny only kuren van 6 weken. hij reageert daar veel beter op dan 500mg test per week en zijn bloedtesten zijn normaal een maand na zijn kuur. hij gebruikt ook geen nakuur na een winny only. na testosteron kuurtjes hebben we gegarandeerd twee maanden een libidoprobleem, verliezen we de helft van wat we bijgewonnen hebben, enz.. Na een tren kuur (waar ik geen ervaring mee heb) is het naar het schijnt nog veel erger wat herstel en deprigevoel betreft. met winny ga je niet veel winnen maar het is één van die middelen waar je (buiten gewrichtsklachten bij sommigen en misschien lever, prostaat) ook niet veel problemen zal hebben op gebied van herstel.
Het zal ook wel persoonsafhankelijk zijn.Las net dat je last kunt krijgen van je gewrichten door Winny, weet iemand hier meer van![]()
Eerlijk gezegd kan ik daar eigenlijk niet over meepraten. Heb zelf nog nooit een winny only gedaan. Was zelf in de veronderstelling dat je na een winny only toch wel iets terug valt in zowel massa als kracht. Sowieso wil je altijd meer, toch?Het zal ook wel persoonsafhankelijk zijn.
Maar inderdaad met winny only zullen de sides minder zijn. De gains echter ook... Het is dus net wat je zelf wilt...

Ja komt wel eens voor bij winny, en ook bij andere niet-aromatiserende steroiden. Glucosamine supplementeren.

Mwa, op dat moment leek ik wel veel haar te verliezen idd. Maar nu achteraf zie je er niets meer van. Ik heb geen inhammen of kale plekken ofzo, haha.
Haarverlies komt door DHT. Winny bijvoorbeeld. Maar test converteert ook naar DHT.
Of je daadwerkelijk veel haar gaat verliezen heeft oa met erfelijkheid te maken. Is je vader kaal? Dan heb jij er waarschijnlijk ook aanleg voor en dan zal aas het proces versnellen.
Je kan er fina tegen nemen, maar daarvan vind ik de voordelen niet opwegen tegen de nadelen.

Las net dat je last kunt krijgen van je gewrichten door Winny, weet iemand hier meer van![]()
Weet niet of er iets te maken mee heeft, maar ik heb een ganglion aan overgehouden. Of dit door winny komt weet ik niet. Iedereen kan hem krijgen. Het zet je wel aan het denken.

Iemand hier meer ervaring mee? Heb het net even gegoogeld, dat ziet er echt niet gezond uit man![]()