Fitness Seller

1ste kuur winny+nolva

• Topic Starter Topic Starter
Wat is nu eigenlijk je doel? Cutten of bulken?

Dacht eerst dat je wilde cutten, maar uit deze post maak uit op dat je 3 tot 5 kg massa wilt winnen... Wat is het nu?

Wil ook cutten! Ik ging er vanuit dat de Winny daarbij goed zou passen. Maar toen poste iemand hier dat ik daar 3-5kilio spiermassa mee zou aankomen. Heb dus nooit gezegd dat ik dat wil maar zou het niet erg vinden als dit mogelijk is tijdens de cut :)

Ik zou er niet op rekenen...
Een cut cycle is bedoelt voor massa en kracht behoud tijdens het cutten. Als je voeding perfect in orde is zou je misschien nog ietsjes sterker kunnen worden of een klein beetje spiermassa kunnen winnen, maar daar zou ik niet vanuit gaan. Daarom vind ik het zo zonde om dan een cut cycle als eerste kuur te gaan doen. Als jij inderdaad op 13% staat en je hebt je voeding op orde, dan kan je in een paar weekjes natural op 10% staan. Daar heb je geen aas voor nodig...
Als je daar nog onder wilt komen en zou je wat eca kunnen proberen (als dat uberhaupt nodig is).

Daarna, als je dan op een lekker laag % staat zou ik je eerste kuurtje doen. Dan kan je mooi wat kg's winnen. Zo haal je veel meer uit je kuur imo.

Ik zou er niet op rekenen...
Een cut cycle is bedoelt voor massa en kracht behoud tijdens het cutten. Als je voeding perfect in orde is zou je misschien nog ietsjes sterker kunnen worden of een klein beetje spiermassa kunnen winnen, maar daar zou ik niet vanuit gaan. Daarom vind ik het zo zonde om dan een cut cycle als eerste kuur te gaan doen. Als jij inderdaad op 13% staat en je hebt je voeding op orde, dan kan je in een paar weekjes natural op 10% staan. Daar heb je geen aas voor nodig...
Als je daar nog onder wilt komen en zou je wat eca kunnen proberen (als dat uberhaupt nodig is).

Daarna, als je dan op een lekker laag % staat zou ik je eerste kuurtje doen. Dan kan je mooi wat kg's winnen. Zo haal je veel meer uit je kuur imo.

Okee! Heb mijn vet% vrijdag laten meten en daar kwam 13,1% uit. Het valt ook wel mee het meeste zit gewoon rond me middel en dat is echt %@&# :)! Misschien neem ik alleen test met nolva en dan na de kuur eca om indd onder die 10% te komen.

Als je direct na die test de eca pakt ga je al je gains weer kwijt raken. Het is juist noodzaak om na de kuur je gains vast te houden. En niet om direct te gaan cutten.

Want in dat geval eerst cutten en dan kuren.

Okee nou denk dat ik eruit ben :):
wk 1-12 500mg test e p/w
wk 1-4 winny caps
nakuur
nolvadex wk 14-18 20mg per dag

Wil eerst mijn vet% nog wat omlaag krijgen en dan beginnen.
Mocht iemand hier nog een op of aanmerking op hebben dan hoor ik het graag natuurlijk ;) Verder bedankt voor alle tips! :D

Is prima beginnerskuur kerel, ga je zeker op knallen. Have fun. :thumbs:

Is prima beginnerskuur kerel, ga je zeker op knallen. Have fun. :thumbs:

Thnx man! Ik ben echt benieuwd wat dit voor me gaat doen :D
Hou natuurlijk me whey isolaat en de dextrojuice van XXL erbij voor na het trainen ;)

Denk dat ik ook zodra ik begin (als ik het gewenste vet% heb gehaald) een logje ga aanmaken :)

Laatst bewerkt:
Okee nou denk dat ik eruit ben :):
wk 1-12 500mg test e p/w
wk 1-4 winny caps
nakuur
nolvadex wk 14-18 20mg per dag

Wil eerst mijn vet% nog wat omlaag krijgen en dan beginnen.
Mocht iemand hier nog een op of aanmerking op hebben dan hoor ik het graag natuurlijk ;) Verder bedankt voor alle tips! :D

Now you're talking.
Dit is idd een prima kuur.

In principe volstaat een nakuur van 4 weken wel denk ik. Maar als je liever 5 weken doet kan dat eventueel wel.

Zorgen dat je droog genoeg staat voordat je begint. Na de kuur minimaal 3 a 4 maanden door blijven bulken (clean), want als je binnen die tijd gaat cutten raak je inderdaad een groot gedeelte van de gewonnen massa weer kwijt...

Heb je al nagedacht over hcg? Wil je dat ook gaan gebruiken?

Now you're talking.
Dit is idd een prima kuur.

In principe volstaat een nakuur van 4 weken wel denk ik. Maar als je liever 5 weken doet kan dat eventueel wel.

Zorgen dat je droog genoeg staat voordat je begint. Na de kuur minimaal 3 a 4 maanden door blijven bulken (clean), want als je binnen die tijd gaat cutten raak je inderdaad een groot gedeelte van de gewonnen massa weer kwijt...

Heb je al nagedacht over hcg? Wil je dat ook gaan gebruiken?

Thnx man dat is leuk om te horen ;)! Hou de Nolva gewoon op 5 weken, dit red ik ook met de inhoud van de potjes dus dat weekje extra neem ik gewoon mee.
Hoop trouwens dat ik niet teveel vet% aankom door het (clean) bulken tijdens en na de kuur:)

Ja heb er wel over nagedacht en over gelezen het word ook aangeraden met een TEST kuur dus misschien is dit toch wel verstandig ;) Het hoeft ook maar 4 keer (1keer per week) dus dat valt mee. Zoals iedereen is het toch spannend zo'n eerste keer vooral het prikken haha :D

4 keer? Ohh, volgens mij bedoel je 12 keer, toch? 12 injects in totaal. Of bedoel je wat anders?

Na de kuur zal je vast wel wat vet aankomen. Maar dat beetje vet train je er uiteindelijk wel weer af. Vet verbranden gaat stukken makkelijker dan spieren aankomen. ;)

En ach... Het prikken valt reuze mee. Tuurlijk, de eerste keer druipt het zweet van je voorhoofd, maar je zult merken dat het niets voorstelt.

Hoewel... Ik ben afgelopen zaterdag weer begonnen. Heb toen 1ml utra sust in mijn quad gezet. Loop nu nog mank, en niet zo'n beetje ook... Maar de prik zelf voelde ik niet. Het zijn de dagen daarna... Maar ook dat wordt als het goed is al snel minder.

Succes in ieder geval!

Oh, en had je nog over hcg nagedacht?

4 keer? Ohh, volgens mij bedoel je 12 keer, toch? 12 injects in totaal. Of bedoel je wat anders?

Na de kuur zal je vast wel wat vet aankomen. Maar dat beetje vet train je er uiteindelijk wel weer af. Vet verbranden gaat stukken makkelijker dan spieren aankomen. ;)

En ach... Het prikken valt reuze mee. Tuurlijk, de eerste keer druipt het zweet van je voorhoofd, maar je zult merken dat het niets voorstelt.

Hoewel... Ik ben afgelopen zaterdag weer begonnen. Heb toen 1ml utra sust in mijn quad gezet. Loop nu nog mank, en niet zo'n beetje ook... Maar de prik zelf voelde ik niet. Het zijn de dagen daarna... Maar ook dat wordt als het goed is al snel minder.

Succes in ieder geval!

Oh, en had je nog over hcg nagedacht?

Met die 4 keer bedoelde ik ook de HCG die hoef je maar 4 keer te zetten las ik :) Zal ook wel even mijn voedingsschema posten hier wie weet heb jij of iemand daar ook nog aanmerkingen op ;)

Denk dat ik het gewoon zet voor het slapen gaan, las ergens dat dat bij iemand heel goed werkte :) En ik moet het ook gewoon ervaren je word steeds beter ;)

Oooh, bedoelde je dat. Ik denk dat jij dan over hcg gebruik vlak voor de nakuur hebt gelezen.

Denk dat je beter hcg on-cycle kunt gebruiken. De meeste doen 2 injects van 250IU per week tot aan de nakuur. Dat zijn dus 26 prikjes kerel ;). Maar wees gerust. Je kan het met een slin spuitje sub-q zetten. Daar voel je helemaal niets van. Ook de dagen daarna niet. Ik zelf ga overigens 100IU ED zetten.

Oooh, bedoelde je dat. Ik denk dat jij dan over hcg gebruik vlak voor de nakuur hebt gelezen.

Denk dat je beter hcg on-cycle kunt gebruiken. De meeste doen 2 injects van 250IU per week tot aan de nakuur. Dat zijn dus 26 prikjes kerel ;). Maar wees gerust. Je kan het met een slin spuitje sub-q zetten. Daar voel je helemaal niets van. Ook de dagen daarna niet. Ik zelf ga overigens 100IU ED zetten.

Yep klopt! Misschien is het beter ja om het de gehele kuur te doen. Las dat het helpt tegen het krimpen van je ballen en dat is iets wat ik liever niet zie gebeuren ;) Maja dan word het nog meer prikken al las ik wel dat het met een insuline spuitje kan dus misschien pak ik het wel vanaf wk 9 t/m 12 en anders is het iets voor een volgende kuur. Dit is natuurlijk pas mijn 1ste.

smaak te pakken...

zou toch een winny only goed overwegen voor je aan de test etc gaat...

Het idee er achter is dat het atrofie (krimping van de testikels) tegen gaat. Daardoor zou je een stuk sneller moeten herstellen.

Als je het doet, doe het dan goed. Gewoon van het begin tot het einde.

Dat het de eerste kuur is doet imo niet ter zake. Dat maakt de mate van atrofie niet minder.

Het kan inderdaad met een insuline spuitje in je buikvet. Zoals ik al zei, daar merk je echt helemaal niets van! Stelt echt niets voor!

Het idee er achter is dat het atrofie (krimping van de testikels) tegen gaat. Daardoor zou je een stuk sneller moeten herstellen.

Als je het doet, doe het dan goed. Gewoon van het begin tot het einde.

Dat het de eerste kuur is doet imo niet ter zake. Dat maakt de mate van atrofie niet minder.

Het kan inderdaad met een insuline spuitje in je buikvet. Zoals ik al zei, daar merk je echt helemaal niets van! Stelt echt niets voor!

Helemaal mee eens man :D

Las net op wiki bij test-e:
Hoewel het resultaat niet altijd het meest visueel aantrekkelijk is
Snap niet wat daarmee bedoeld word... Zo erg is het toch niet lijkt mij ;)

Vroeg me wel af hoelang het duurt voor het vocht dat je tijdens deze kuur vasthoud weer uit je lichaam is.

Verder zal ik in de 3de week beginnen met HCG aangezien ik het per 5000IU koop kom ik dan mooi uit :)

Terug
Naar boven