MuscleMeat

1ste kuurtje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je voeding is gewoon niet goed als je op 70kg blijft steken en het gaat niet snel genoeg.

je moet gewoon niet kuren en dat andere het om je heen doen is wel het slechtste excuus ervoor. Dan ook nog eens gelijk aan de tren pff je hebt geen idee waar je mee bezig bent volgens mij.

En dat je komt van de 53 kg is nog steeds geen excuus. Gewoon wachten. Stagneert je progressie zoek het dan eerst in je voeding wat die is dan nog niet goed. Zorg dat je de discipline er goed in houdt en kom dan nog eens terug als je 21 bent en 90kg weegt.

Je voeding is gewoon niet goed als je op 70kg blijft steken en het gaat niet snel genoeg.

je moet gewoon niet kuren en dat andere het om je heen doen is wel het slechtste excuus ervoor. Dan ook nog eens gelijk aan de tren pff je hebt geen idee waar je mee bezig bent volgens mij.

En dat je komt van de 53 kg is nog steeds geen excuus. Gewoon wachten. Stagneert je progressie zoek het dan eerst in je voeding wat die is dan nog niet goed. Zorg dat je de discipline er goed in houdt en kom dan nog eens terug als je 21 bent en 90kg weegt.

Het wachten is correct, is ook mijn mening. Maar 90kg op zijn 1m74? Welk VP had je dan in gedachten? 90kg droog op die lengte = beast, geen aas nodig :P

@Op als je het toch wilt doen laat ZEKER die tren eruit. Step by step man ;)

Het wachten is correct, is ook mijn mening. Maar 90kg op zijn 1m74? Welk VP had je dan in gedachten? 90kg droog op die lengte = beast, geen aas nodig :P

@Op als je het toch wilt doen laat ZEKER die tren eruit. Step by step man ;)

Ja oke heb je wel gelijk in 90kg is beetje overdreven, maar you get the point :rolleyes:

Blij met de reactie van een kloontje? Je zou de foto van de meneer moeten zien. Lach je je ballen uit je broek. Maargoed..deze gaat dicht omdat je leeftijd nog niet voldoet om te kuren en dit tegen onze regels is. Moet je zelf ook nog niet willen, niet kloten met een onvolgroeid lichaam cq hormonaal systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven