ProPro
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Daar gaan we dan:
Dit zal mijn eerste kuur zijn. Ben al vele jaren (4+ jaar fitness) aan het fitnessen/bodybuilden en wil de lat wat hoger kunnen leggen en meer resultaten te kunnen behalen.
Mijn stats zijn 29j, 1,88cm, 96kg, vetpercentage ongeveer 16%. Ben zelfs bereid om eerst mijn vet% lager te krijgen alvorens ik hieraan begin!
Voedingschema zal bulk zijn en rond de 4000 Kcal zijn. (deze houd ik bij met behulp van de handige app myfitnesspal).
Trainingsschema is 4x of 5x p/w trainen.
Rug/Borst/Biceps (2x EW)
Benen/Schouders/Triceps (2x EW)
Do what you like (1x EW)
Mijn gear heb ik al in de real or fake sectie geplaatst.
Mijn voorstel is als volgt:
Week 1 t/m 4 - Kickstart Dianabol tabs 30mg P/D
Week 1 t/m 4 - 250ml Test E + 250ml Deca (Elke Week 1x)
Week 5 t/m 10 - 250ml Test E + 250ml Deca (Elke Week 2x , maandag & donderdag)
Week 11 t/m Week 13 - 250ml Test E + 250ml Deca (Elke Week 1x)
Week 14 - Empty
Week 15 t/m 17 - Nakuur Nolva 20mg ED en HCG
Als jullie voorstellen, tips, verbeterpunten hebben hoor ik het maar al te graag. Graag ook met beredenering aangezien dit nieuw territorium voor me is. (En yes, ik heb de FAQ grotendeels doorgelezen)
Als ik hieraan begin zal ik alles bijhouden inclusief pictures. Graag zie ik jullie positieve/negatieve reacties tegemoet.
Allen bedankt! DBB!
EDIT:
Ik zou de deca ook in een 2de/3de kuur kunnen gebruiken. Dus de voorgestelde kuur zou als volgt zijn:
1-4: Dianabol Tabs 30 mg (ED)
1-10: 500 mg test e (1x pw)
1-12: 500 IU HCG (2x pw)
12-15: 20 mg nolvadex (1x pd)
Dit zal mijn eerste kuur zijn. Ben al vele jaren (4+ jaar fitness) aan het fitnessen/bodybuilden en wil de lat wat hoger kunnen leggen en meer resultaten te kunnen behalen.
Mijn stats zijn 29j, 1,88cm, 96kg, vetpercentage ongeveer 16%. Ben zelfs bereid om eerst mijn vet% lager te krijgen alvorens ik hieraan begin!
Voedingschema zal bulk zijn en rond de 4000 Kcal zijn. (deze houd ik bij met behulp van de handige app myfitnesspal).
Trainingsschema is 4x of 5x p/w trainen.
Rug/Borst/Biceps (2x EW)
Benen/Schouders/Triceps (2x EW)
Do what you like (1x EW)
Mijn gear heb ik al in de real or fake sectie geplaatst.
Mijn voorstel is als volgt:
Week 1 t/m 4 - Kickstart Dianabol tabs 30mg P/D
Week 1 t/m 4 - 250ml Test E + 250ml Deca (Elke Week 1x)
Week 5 t/m 10 - 250ml Test E + 250ml Deca (Elke Week 2x , maandag & donderdag)
Week 11 t/m Week 13 - 250ml Test E + 250ml Deca (Elke Week 1x)
Week 14 - Empty
Week 15 t/m 17 - Nakuur Nolva 20mg ED en HCG
Als jullie voorstellen, tips, verbeterpunten hebben hoor ik het maar al te graag. Graag ook met beredenering aangezien dit nieuw territorium voor me is. (En yes, ik heb de FAQ grotendeels doorgelezen)
Als ik hieraan begin zal ik alles bijhouden inclusief pictures. Graag zie ik jullie positieve/negatieve reacties tegemoet.
Allen bedankt! DBB!
EDIT:
Ik zou de deca ook in een 2de/3de kuur kunnen gebruiken. Dus de voorgestelde kuur zou als volgt zijn:
1-4: Dianabol Tabs 30 mg (ED)
1-10: 500 mg test e (1x pw)
1-12: 500 IU HCG (2x pw)
12-15: 20 mg nolvadex (1x pd)
Laatst bewerkt:

jij bent de gene met vooroordelen