Fitness Seller

(1ste) Kuurvoorstel -Tips & voorstellen zijn welkom..

Lol mijn dieet was heel erg clean.

Hoezo oestrogeen in toon houden? Was test e niet heel eenvoudig om te gebruiken, moet ik er nu een SERM of A.I bij nemen om de oestrogeen in toon te houden.

Gaat nergens over dit.

Lol mijn dieet was heel erg clean.

Hoezo oestrogeen in toon houden? Was test e niet heel eenvoudig om te gebruiken, moet ik er nu een SERM of A.I bij nemen om de oestrogeen in toon te houden.

Gaat nergens over dit.

met een serm houd je je oestrogeen nietecht in toon slimmerik, als je het dan toch zo wil spelen.

test e is niet heel eenvoudig, en dat heb ik ook niet gezegd, maar test e is eenvoudiger als test e tren en t3 bij elkaar

• Topic Starter Topic Starter
Het werkt al op dag 1, alleen ziet men vaak pas het resultaat na een week of 4. Als je meer wilt gaan zetten kun je dat het beste gewoon vanaf week 1 doen. Ik zou dit als eerste kuur aanraden:

1-10: 500 mg test e (1x pw)
1-12: 500 IU HCG (2x pw)
12-15: 20 mg nolvadex (1x pd)

Dus HCG vanaf week 1 t/m de eerste week van de nakuur. 4 weken nakuren.
@Thythor:

Ik zou de deca ook in een 2de/3de kuur kunnen gebruiken. Dus de voorgestelde kuur zou als volgt zijn:

1-4: Dianabol Tabs 30 mg (ED)

Kun je me uitleggen wat voor effect het zou hebben als ik de HCG 1x PW zou doen 500 iu vanaf week 1 t/m 12 ?
En dien ik niet 1 a 2 weken nadat de test e kuur is afgelopen niets in te nemen?

---------- Toegevoegd om 08:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:25 ----------

Als ik je advies mag geven zou ik dat kuur niet doen.

Heb het ook zo gedaan en ben absurd opgezwollen, ik was een lopende ballon.
Jij hebt ook nog een relatief hoger vetpercentage dan is het vele malen erger.

Ik zou zelf laag test en tren doen met evt t3 en proberen om op 9 procent te komen en wat vvm te gainen.
Thanks voor je advies little daddy

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------

@Theo0w: Huiswerk heb ik wel gedaan echter weet ik nog niet "alles". Vandaar dat een BB forum handig kan zijn om sneller antwoorden te krijgen.. Ik snap dat dit inderdaad geen snoepjes zijn en dat er toch wat risico's aan gebonden zijn. Toch bedankt voor je feedback kerel.

@Thythor:

Ik zou de deca ook in een 2de/3de kuur kunnen gebruiken. Dus de voorgestelde kuur zou als volgt zijn:

1-4: Dianabol Tabs 30 mg (ED)

Kun je me uitleggen wat voor effect het zou hebben als ik de HCG 1x PW zou doen 500 iu vanaf week 1 t/m 12 ?
En dien ik niet 1 a 2 weken nadat de test e kuur is afgelopen niets in te nemen?
Dan werkt de HCG niet naar behoren: je moet het minstens 2x per week gebruiken om de testikels te laten blijven functioneren. HCG kan subcutaan worden geïnjecteerd he, het is een fluitje van een cent om even een insulinespuit in je buik te steken. Je hoort inderdaad 2 weken na test e geen AAS meer te gebruiken, maar HCG is geen AAS. Het gaat erom dat je geen middelen gebruikt die je HPG-as onderdrukken. HCG neem je dus wel door tot en met de eerste week van de nakuur.

Gaat de "36 jarige gast" nog antwoorden hier?

Edit: fixed.

Terug
Naar boven